استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

ماه عسل در هتل مشهد محل انتقام نوعروس

ماه عسل در هتل مشهد محل انتقام نوعروس
تازه عروسی که برای گذراندن ماه عسل به همراه داماد جوان در یک هتل اقامت کرده بودند، به دنبال بروز اختلافات خانوادگی با یکدیگر درگیر شدند که در این نزاع خونین، داماد جوان با ضربه چاقوی تازه عروس مجروح و روانه بیمارستان شد.








به گزارش سایت دوشیزه به نقل از خراسان، رئیس پلیس مشهد درباره چگونگی وقوع این حادثه تأسف بار به خراسان گفت: در پی اعلام گزارشی مبنی بر چاقوکشی در یک هتل، بلافاصله مأموران کلانتری امام رضا(ع) برای بررسی ماجرا وارد عمل شدند.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: بررسی های اولیه نشان می داد: عروس و داماد جوانی که برای گذراندن ماه عسل به مشهد مسافرت کرده بودند در یکی از هتل ها با یکدیگر درگیر شدند که در این میان داماد 32 ساله با ضربه چاقوی عروس 18 ساله به شدت مجروح شده و توسط اورژانس 115 به مرکز درمانی منتقل شده است.

 وی اضافه کرد: با دستگیری تازه عروس بازجویی از وی آغاز شد و او در حالی که ابراز ندامت می کرد، گفت: مدتی قبل با همسرم آشنا شدم اما خانواده ام راضی به این ازدواج نبودند. در نهایت با اصرارهای من ناچار شدند که به ازدواج من و مسعود رضایت بدهند و ما به عقد یکدیگر درآمدیم.

سرهنگ بوستانی تصریح کرد: تازه عروس جوان در ادامه اعترافات خود و با اشاره به بی توجهی های همسرش نسبت به او گفت: از روزی که به عقد هم درآمدیم مسعود نسبت به من بی مهری و بی توجهی می کرد به طوری که رفتارهای او برایم آزار دهنده شده بود. وقتی برای گذراندن ماه عسل به مشهد آمدیم باز هم به خاطر همین رفتارها، مشاجره بین ما شروع شد ولی همسرم همچنان نسبت به من بی تفاوت بود. او برای آن که حرف ها و اعتراض های مرا نشنود زمانی که روی تخت دراز کشیده بود، ملحفه را روی سرش کشید. من هم که از این حرکت او عصبانی شده بودم در یک تصمیم ناگهانی و اشتباه، چاقویی را برداشتم و از روی ملحفه ضربه ای به پهلوی راست او زدم ولی مسعود بلافاصله ملحفه را کنار زد و قبل از آن که من ضربه دیگر را فرود آورم در هوا دستم را گرفت و چاقو را از پنجره باز هتل به بیرون پرت کرد.

 گزارش خراسان حاکی است: تحقیقات بیشتر درباره این ماجرای تلخ از سوی مأموران کلانتری امام رضا(ع) مشهد ادامه دارد.



تاریخ درج: 1395/02/07
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: