استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

مجلل‌ترين مکان‌هاي برگزاري مراسم ازدواج

مجلل‌ترين مکان‌هاي برگزاري مراسم ازدواج

باستين شواين اشتايگر، هافبک منچستر يونايتد و تيم ملي آلمان و آنا ايوانوويچ تنيسور صربستاني که از سال 2014 با يکديگر در ارتباط بودند بعد از گذشت حدودا دوسال دو مراسم ازدواج بسيار باشکوه طي دو روز برگزار کردند.









به گزارش دوشیزه به نقل از ورزش بانوان؛ سه‌شنبه 12 جولاي ( 22 تير ماه ) اولين مراسم ازدواج باستين شواين اشتايگر، هافبک منچستر يونايتد و تيم ملي آلمان و آنا ايوانوويچ تنيسور صربستاني در تالار پالازو کاوالي شهر ونيز برگزار شد. آنها روز گذشته چهارشنبه 13 جولاي دومين جشن باشکوه ازدواج و و مراسم مذهبي ويژه آن را در کليساي شهر ونيز برگزار کردند.
رابطه جنجالي آنا ايوانوويچ و شواين اشتايگر از سال 2014 بعد از قطع رابطه باستين و مدل معروف سارا برندر شروع شد. از همان سال با حواشي زيادي هم روبه‌رو بوده است.
تالار پالازو کاوالي ونيز يکي از مجلل‌ترين مکان‌هاي ويژه برگزاري مراسم ازدواج زوج‌هاي ثروتمند است که از سال 1990 شروع به کار کرده است.


در هر دو مراسم شواين اشتايگر کت و شلوارهايي بسيار گران قيمت به تن داشت و عاشقانه دستان عروس رويايي‌اش را گرفته بود. لباس آنا به ويژه در روز دوم بسيار خيره‌کننده و رويايي بود. در روز اول هم لباس سفيد ساده و بسيار زيبا پوشيده بود. اين زوج عاشق بعد از به پايان رسيدن مراسم رسمي سراسر کانال شهر ونيز را با يک قايق بادباني طي کردند.

شواين اشتايگر يکي از شيک‌پوش‌ترين فوتباليست‌ها و آنا ايوانوويچ هم يکي از زيباترين و ثروتمندترين زنان ورزشکار در جهان است. اين دو همراه با دوستان نزديک و خانواده با جت شخصي خود از مونيخ آلمان به ونيز آمده بودند.


به گزارش رسانه‌هاي آلمان اينطور به نظر مي‌رسد که آنا ايوانوويچ و شواين اشتايگر همه چيز را در خصوص مراسم عروسي به مهمانانشان نگفته بودند. مهمانان روز دوشنبه 11 جولاي به فرودگاه آمدند و برگزاري مراسم ازدواج اين زوج ورزشکار يک سورپرايز بزرگ بود. همين که اين زوج بسيار شاد ورزشکار طي دو روز دو مراسم باشکوه عروسي برگزار کردند يک سورپرايز بزرگ به حساب آمد.


مراسم ازدواج با شکوه و رويايي اين زوج ورزشکار در حالي برگزار شد که شواين اشتايگر بعد از حذف تيمش در مرحله نيمه‌نهايي يورو 2016 با باخت 2 بر صفر مقابل فرانسه ضربه بزرگي خورده بود. به دنبال آنهم شواين اشتايگر در صفحه فيس بوکش اعلام کرد که ممکن است حضورش با تيم ملي آلمان در يورو 2016 آخرين باري باشد که براي کشورش به ميدان مي‌رود.

تاریخ درج: 1395/04/26
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: