استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آتلیه عکاسی برنز ( آپادانا )


اطلاعات آتلیه عکاسی

به گزارش سایت دوشیزه از آتلیه عکاسی برنز:انتخاب یه آتلیه خوب کاره خیلی سختی نیست چون کارعکاسی و فیلمبرداری یک هنر محسوب میشود، میتوان گفت که که هیچ ملاکی برای خوب یا بد بودن این هنر وجود ندارد. پس در کل انتخاب یک آتلیه عروس به سلیقه وبودجه افراد بستگی دارد.
امروز تصمیم دارم یکی از استودیو های عکاسی خوب در مرکز تهران یعنی آتلیه برنز رو به شما معرفی کنم که در محدوده آپادانا واقع شده است. این گروه حرفه ای با مدیریت آقای ریحانی چندین باغ و عمارت شیک در نقاط مختلف تهران برای دسترسی بهترمشتریان خود دارند.همچنین 3 آتلیه تخصصی و مجزابرای عکسهای عروسی،اسپرت،مادلینگ و .. میباشد.
آقای ریحانی مدیر تیم عکاسی استودیو برنز بعد از ورود مارو به اتاقشون راهنمایی کردند. ویک نمونه آلبوم عروس و یه نمونه آلبوم عکسهای اسپرت جدیدشون رو به ما نشون دادند.
خدماتی که مدیریت استودیو برنز برای عروس داماد ها در نظر گرفته است به این شرح میباشد،عكاسي در سبك هاي كلاسيك -رئال فشن،عكاسي در محيط هاي خارج از استوديو(عمارت، كوير، باغ، ...) با تجهيزات كامل نورپردازي،ساخت كليپ هاي ويدويي متنوع،عكاسي و فيلمبرداري در خارج از ايران،عكاسي و فيلمبرداري زير آب با تجهيزات كامل و با كيفيت بالا،داراي لابراتوار و چاپ اختصاصي با ارائه چاپ در كمترين زمان، بدون محدوديت سايز، تنوع در چاپ ها و ارائه چاپ هاي قابل شستشو،تنوع در صحافي و جلد آلبوم ديجيتال و ضمانت آلبوم ها،كادرعكاسان وفيلمبرداران خانم و آقا،دسترسي آسان به اكثر بزرگراه هاي تهران.
هزینه های عکاسی و فیلمبرداری در استودیو برنز متفاوت است و به ایتم هایی که انتخاب میکنید بستگی دارد اما از نظر میانگین هزینه ها،سایت دوشیزه کلاس متوسط را برای این گروه انتخاب کرده است،این گروه دارای مجوز رسمی میباشند.
اگه هنوز برای آتلیه عکاسی عروس اقدامی نکردید میتونید،با گرفتن وقت به این استودیو عکاسی و فیلمبرداری عروسی برید و نمونه کارهای جدید عکس عروس و داماد و همچنین جدید ترین کلیپهای عروسی این گروه به دفتر آتلیه برنز مراجعه کنید.

استودیو برنز

عکاس هنرمندان ایران
دارای عمارت قدیمی اختصاصی و باغ اختصاصی
عکاسی در سبک های کلاسیک - رئال - فشن
عکاسی در محیط های خارج از استودیو(عمارت،کویر،باغ، ... )با تجهیزات کامل نورپردازی
ساخت کلیپ های ویدویی متنوع
عکاسی و فیلمبرداری در خارج از ایران
عکاسی و فیلمبرداری زیر آب با تجهیزات کامل و با کیفیت بالا
دارای لابراتوار و چاپ اختصاصی با ارائه چاپ در کمترین زمان، بدون محدودیت سایز، تنوع در چاپ ها و ارائه چاپ های قابل شستشو
تنوع در صحافی و جلد آلبوم دیجیتال و ضمانت آلبوم ها
کادر عکاسان و فیلمبرداران خانم و آقا
دسترسی آسان به اکثر بزرگراه های تهران
ارائه نمونه کار در استودیو برنز با تعیین وقت قبلی صورت می پذیرد
استودیو برنز شعبه دیگری ندارد.


اطلاعات کاملتری از آتلیه برنز دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید



تهیه گزارش استودیو عکاسی و فیلم برداری برنز: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس آتلیه عکاسی برنز ( آپادانا )

جهت دریافت آدرس و تلفن آتلیه عکاسی برنز در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات استودیو عکاسی برنز برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به آتلیه عکاسی برنز ( آپادانا )؟ از مجموع 6 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
7.5%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد