استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آتلیه عکاسی هیوا ( زعفرانیه )


اطلاعات آتلیه عکاسی

به گزارش سایت دوشیزه از آتلیه عکاسی هیوا:چند وقته دنبال یه آتلیه عکس عروس میگردم که کارشون حرفه ای باشه و البته هزینه هاشون هم متوسط باشه به همین خاطر دیروز به اتلیه هیوا که مدیریتش با آقا و خانم صولتی هستش ودر محدوده زعفرانیه قرار داره رفتم.
ایشون بعد از کمی خوش و بش سر صحبت رو با ما باز کردند و اول با این مقدمه شروع کردند،که قدیما مراسم عروسی خیلی ساده برگزار میشد و در نهایت چندتا عکس یاد گاری با فاملیهای نزدیک گرفته میشد و سالهای سال خاطره ی اون روزای خوب برای پدر بزرگها و مادر بزرگهای ما زنده میموند . بعدش که نوبت به پدر مادر های ما شده بود دوربین های فیلمبرداری که کیفیت های خیلی بالایی هم نداشتن روی کار اومدن و خیلی ساده از لحظات شیرین اون زمان فیلم میگرفتن،اما توی دوره ی ما اینقدر ایتم های زیادی وجود داره که واقعا آدم نمیدونه که باید کدوم رو انتخاب کنه.
در ادامه خانم صولتی یه آلبوم عکس عروسی بهمون نشون دادن که بیشترعکسهای توی باغ گرفته شده بود و نورعکسها خیلی خوب بود روتوش عکسها طبیعی بود و ژستها خیلی رمانتیک بودالبته طراحی آلبوم هم بد نبود که توضیح دادند نظر عروس و داماد بوده که اینجوری طراحی بشه .
یه آلبوم عکس اسپرت هم نشون دادند که توی شمال گرفته شده بود و فضاهای خیلی زیبایی رو برای عکس ها انتخاب کرده بودند . در کل میشه فهمید که سبک کارشون رئال و رمانتیکه که البته به ما گفتن بیشتر به سلیقه مشتری توجه میکنند و هرسبکی که مشتری بپسنده کار میکنند.
فضای آتلیه هیوا بزرگ و دیزاین هنری و خوبی داره،البته لوکیشن های مختلفی مثل عمارتهای قدیمی و باغهای مختلفی دارند که ورودی های متفاوتی دارند و شما میتونید هر کدوم رو که مایل بودید انتخاب کنید.
قیمت منوهای این استودیو در کلاس متوسط سایت دوشیزه قرار میگیرد و میتوان از فوتوهیوا به نام یکی از آتلیه های حرفه ای منطقه یک تهران نام برد. برای قرار داد با استودیو عکاسی و فیلم هیوا میتونید مبلغی رو حدود یک سوم هزینه هارو بابت بیعانه بپردازید و مابقی پول و هماهنگی هارو باید با توجه به شرایط و هماهنگی های لازم پرداخت کنید.
اون روز که ما رفتیم عروس و دامادی اومده بودن برای گرفتن فایل کامل کاراشون و فکر میکنم که میشه این فایل هارو خریداری کرد.امیدوارم که هرچه سریعتر جایی رو که دوست دارید پیدا کنید و قرار دادتون رو ببندید اما فراموش نکنید که قبل از رفتن به آتلیه هیوا حتما با مدیریت هماهنگ کنید چون بدون هماهنگی نمونه کاری رو بهتون نشون نخواهند داد .....


اطلاعات کاملتری از آتلیه هیوا دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید



تهیه گزارش استودیو عکاسی و فیلم برداری هیوا: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس آتلیه عکاسی هیوا ( زعفرانیه )

جهت دریافت آدرس و تلفن آتلیه عکاسی هیوا در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات استودیو عکاسی هیوا برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به آتلیه عکاسی هیوا ( زعفرانیه )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد