استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آتلیه عکاسی ژست ( زعفرانیه )


اطلاعات آتلیه عکاسی

به گزارش سایت دوشیزه از آتلیه عکاسی ژست : همونطور که میدونید این روزا آتلیه های زیادی دارن فعالیت میکنند ،که سبک های متفاوتی رو ارائه میدن .انتخاب یه آتلیه خیلی خوب و درجه 1 با کارخوب و عکاسی حرفه ای برای عروسی کاره خیلی سختی نیست و کاملا به سلیقه افراد بستگی داره .بعد از ورود به ساختمون تمیزو مرتب که توی خیابان زعفرانیه آصف قراردارد،با دیدن آتلیه عکاسی ژست و همینطور دیدن دکور هاشون متوجه میشید که با یه گروه حرفه ای قراره کار کنید .
مدیریت استودیو ژست سرکارخانم حسینی که عضو رسمی اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران هم هستند،آلبومهای عروسی که بهمون نشون دادند خیلی ساده اما شیک بودن ژستهاشون خیلی عاشقانه و رمانتیک بود نورپردازی رتوش و ادیت هاشونم خوب بود،سبک کارشون بیشتر کلاسیک و رمانتیکه.
معمولا کارهای هنری به سلیقه ی افراد بستگی داره، پس هرکس باید متناسب با سلیقه والبته بودجه ای که داره برای عروسی دنبال یه آتلیه خیلی خوب باشه . آتلیه تخصصی عروس ژست هم مثل سایر آتلیه های عکاسی عروس داماد لوکیشن هایی خارج از شهر دارند که انتخاب اونا با مشتریه البته باتوجه به ورودی ها و هزینه های قابل توجهی که دارند، فیلم ها و کلیپهای عروسی این گروه هم خیلی حرفه ای و با کارگردانی انجام میشه.
قیمتهای گروه عکس و فیلم ژست برای پکیج عروسی از 2 میلیون تومن شروع میشه والبته میشه که آیتم هارو حذف یا اضافه کرد،اما باید بدونید این کم یا زیاد شدن هزینه ها به عواملی مثل وسایل جانبی نوع فیلم و فیلمبرداری عروسی و تعداد دوربین و البته سایز و صفحات آلبوم دیجیتال و ایتم های دیگه مثل لیتها و عکس سر مجلسی و چیزای دیگه هم داره. با توجه به هزینه های آتلیه ژست در کلاس قیمت متوسط سایت دوشیزه قرار میگیردو برای قرارداد با آتلیه عروس وداماد ژست طبق معمول باید مبلغی رو بابت بیعانه بپردازید تا روز مراسمتون رزرو بشه و تا تاریخ عروسی 60 یا 70 % از هزینه هارو باید بپردازید و مابقی رو زمان تحویل کارتون تسویه کنید.حتما قبل از رزرو یه وقت بگیر تا برید جدید ترین نمونه کار های عکاسی و فیلمبرداری عروسی ،جدیدترین عکسهای مادلینگ ،وجدیدترین کلیپهای عروسیشون رو ببینید و هم بتونید در مورد انتخاب ایتم ها و هر چیزی که نیاز دارید در رابطه با آتلیه ازشون یه مشاوره بگیرید.

آتلیه ژست فعالیت رسمی و هنری خود را از سال 83 آغاز نمود. شروع کار آتلیه با مدیریت سرکار خانم حسینی با عکاسی و فیلمبرداری مجالس عروسی بود که همزمان با آن کار مدلینگ و پرتره را نیز شروع کرد با گذر زمان و تقاضای اکثریت مشتریان از سال 87 بخش کودک آتلیه نیز بصورت جدی و حرفه ای اضافه گردید. در این بخش که با دیدگاهی کاملا متفاوت در حال پیگیری است عکاسی کودک بر پایه مدلینگ و تبدیل آنها به یک مدل حرفه ای می باشد. عکاسی از کودکان در این آتلیه با بررسی و مطالعه خصوصیات هر بچه بوده، بصورت کاملا طرح ریزی شده، فیگورهای مطابق با سن و نوع لباس هر بچه به آنها داده می شود.
این آتلیه دارای امکانات و خصوصیات منحصر به فرد است که با اشاره به آنها قطعا شما نیز جزء مشتریان همیشگی آن خواهید شد.
در این جا شما با مشاهده نمونه کارها و پسند کردن، امکان این را دارید تا نمونه لباس مورد نظر خود را سفارش داده تا برای فرزند شما دوخته شود و سپس عکاسی گردد. تنوع زیاد لباس های آتلیه ژست با موضوعات مختلفی از جمله هالووین، اسپایدر من، باربی و ... بدون شک شما را جذب خود خواهد کرد.
آتلیه ژست در طول سال و بصورت تناوبی جشن هایی را با موضوعات خاص برگزار می کند. در این جشن ها کودکان همراه با پدر و مادر خود حضور پیدا می کنند و از برنامه های خاص آن با حضور هنرمندان مجرب و به نام کشور همچون عمو قلقلی، عمو شکلات، گروهای تئاتر و ... بهره مند خواهند شد.
در مجموع همه امکانات و شرایط و خواست های شما در اینجا فراهم شده است.


اطلاعات کاملتری از آتلیه ژست دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید



تهیه گزارش استودیو عکاسی و فیلم برداری ژست : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس آتلیه عکاسی ژست ( زعفرانیه )

جهت دریافت آدرس و تلفن آتلیه عکاسی ژست در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات استودیو عکاسی ژست برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به آتلیه عکاسی ژست ( زعفرانیه )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد