استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آتلیه عکاسی کات ( نیاوران )


اطلاعات آتلیه عکاسی

به گزارش سایت دوشیزه از آتلیه عکاسی کات : تا برگزاری مجلس عروسیمون سه ماه زمان داریم ولی هنوز داریم دنبال یه آتلیه عروس با کار خوب و قیمت مناسب میگردیم و میخوایم که علاوه بر کیفیت کار هزینه هاشون هم با بودجه ما جور در بیاد ,چند روز پیش به پیشنهاد یکی از دوستای همسرم به اتلیه کات رفتم که مدیریش با خانم فرمانیان هستش , مدیرت بعد از این که متوجه شدن من برای دیدم نمونه کارهاشون رفتم بنده رو به اتاقشون دعوت کردن تا مورد , قیمتها و سبک کارشون توضیح بدن , نمونه عکسهای زیبایی از عروس دامادها داشتن که توی دکورآتلیه گرفته شده بود و روتوش عکسها و ژستهای خیلی خوب و رمانتیک بود .
ایشون به ما توضیح دادن که در انتخاب ژست ها ، لوکیشن ها ، سناریوهای فیلم عروسی از قبل با عروس دامادها صحبت میکنند ... قیمت پکیجهاشون بستگی به انتخاب ایتم ها داره , برای مراسم نامزدی وعروسی ایتم هایی مثل : البوم دیجیتال که هزینش باتوجه به تعداد برگهاش و سایز اون محاسبه میشه ,کلیپ عروسی , کلیپ مادلینگ یا اسپرت ,عکسهای اسپرت ,نوع فیلم ,تعداد دوربین , استفاده از ابزار کمکی مثل کرین و پروجکشن , تعداد لیت, عکس سر مجلسی و تعداد شاسی....خیلی جزئیات دیگه ای که هرکس باتوجه به بودجه و سلیقه ی شخصی میتونه انتخاب کنه. سایت دوشیزه با جمع آوری آدرس و تلفن آتلیه های عروس داماد سمت نیاوران ، فرمانیه و بررسی قیمت های آتلیه کات این مجموعه را در کلاس قیمت متوسط خود قرارداده است .
این تیم خوب عکاسی باغ ویلاهای اختصاصی هم دارند که هزینه ورودی اونا با هم متفاوته . به نظر من برای عروسی باید جایی رو انتخاب کنید که هم به سلیقتون بخوره هم به بودجه و علاوه بر اینا یه گروه حرفه ای باشن.. برای قرار داد هم بعد از دیدن فیلم ها و عکسهای آتلیه آنکات ویه مشاوره در مورد انتخاب ایتم ها و هرچیزی که لازمه بدونید ... یک سوم ار هزینه ها رو باید بابت بیعانه بدید تا مراسمتون رو رزرو کنند و تا تاریخ عروسی باید 70 یا 80 درصد از کل هزینه هارو بپردازید و بقیه رو زمان تحویل کاراتون تسویه کنید . اگه انتخاب شما آتلیه عکسبرداری کات هست حتما قبل از رفتن به استودیو هماهنگ کنید تا حضور داشته باشند و نمونه کاراشون رو نشون بدن. آدرس اتلیه توی : نیاوران – میدان یاسر –.امیدوارم که تو همه ی لحظه های زندگیتون خوشبخت و پیروز باشید . در پیشنهادهای خوبی که هفته آینده براتون آماده کردم قراره از تاپ ترین عکاسان و فیلم برداران عروسی در شمال تهران مطالب جالبی براتون بنویسم.



تهیه گزارش استودیو عکاسی و فیلم برداری کات : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس آتلیه عکاسی کات ( نیاوران )

جهت دریافت آدرس و تلفن آتلیه عکاسی کات در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات استودیو عکاسی کات برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به آتلیه عکاسی کات ( نیاوران )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد