استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آتلیه عکاسی یوتاب ( اقدسیه )


اطلاعات آتلیه عکاسی

به گزارش سایت دوشیزه از آتلیه عکاسی یوتاپ ؛ در لیست آتلیه های عروس اقدسیه ، فرمانیه و نیاوران ، امروز یکی از آتلیه های خوب حوالی شمال شرق تهران را به شما معرفی میکنیم
همیشه ما انسانها بدنبال بهترین انتخاب ها هستیم . بطور مثال عروس خانمها دوست دارند در گزینش آرایشگاه ، مزون ، تشریفات ، تالار و آتلیه یک انتخاب ایده ال رو داشته باشند .
پیدا کردن یک آتلیه فوق العاده و ایده ال کار خیلی سختی نیست چون عکاسی و فیلمبرداری یک هنره بنابراین باید بدونید که انتخاب در درجه اول به سلیقه زوجها بستگی و در درجه بعدی قیمت ها اهمیت زیادی دارد .
امروز میخوام یک آتلیه عروس خوب سمت اقدسیه رو بهتون معرفی کنم . تیم عکاسی یوتاپ باغ و اتلیه ی مخصوص عروس دارند و البته یه خبر خوش برای کسایی که به عکاسی مدرن و متفاوت علاقمندند اینه که عمارت ها ی مجللی دارند که سبکهای مختلف عکاسی مثل کلاسیک , رئال , فشن رو اونجا هم انجام میدن .در استودیو youtop ها دکور های مختلفی وجود داره که برای انجام پروژه های عکاسی عروس داماد یا مدلینگ استفاده میشود.
آتلیه youtop دارای کادر خانم و آقاست , من وقتی وارد آتلیه شدم توضیح دادم که برای کار عروس مراجعه کردم ... مدیر این گروه منو به اتاقشون راهنمایی کردن و نمونه آلبوم عروس و عکسهای اسپرت جدید شون رو بهم نشون دادن بعد از اون هم یه کلیپ فانتزی عروسی ازشون دیدم که خیلی رئال بود یعنی واقعی بود و فکر میکردی که همه چیز داره اتفاقی پیش میره که در واقع کارگردانی این کار سبک رئال داشت که من خوشم اومد همونطور که میدونید این چیزا خیلی سلیقه ای و تیم یوتاپ هم مطابق سلیقه مشتری عمل میکنند .
هزینه های عکاسی و فیلمبرداری عروس در استودیو youtop متفاوته واین تفاوتها با ایتم هایی که انتخاب میکنید ارتباط مستقیم دارد ، مثل تعداد دوربین لوازم جانبی فیلمبرداری نوع فیلم و ...داره . کارشناسان سایت دوشیزه با بررسی قیمت آتلیه های معروف و درجه 1 عکاسی در شرق و شمال شرق تهران و مقایسه آن با قیمت پکیج های عکس و فیلم مجموعه یوتاب ، تصمیم گرفتند کلاس قیمت متوسط را برای این عکاسی در نظر بگیرند . البته این قیمت ها بستگی به ایتم هاتون داره و این هزینه ربطی به آلبوم عکس عروس , کلیپهای عروسی و عمارتها و لوکیشن ها نداره و هزینه هر کدوم از اونا جدا محاسبه میشه . به نظر من بهترین کار اینه که بعد از این که آتلیه مورد نظرتون را انتخاب کردید یه جلسه مشاوره با مدیر آتلیه داشته باشید تا کاملا متوجه روال کار بشید و متناسب با سلیقه , شرایط و بودجتون بتونید آیتم هایی رو که دوست دارید انتخاب کنید برای قراد داد یک سوم از هزینه هارو باید بابت بیعانه بپردازید و مابقی مراحل پرداخت و انجام کار باید با مسئول مربوطه هماهنگ بشه ،اما اگر هنوز در جستجوی آتلیه عکاسی برای مراسم خودهستید میتونید با گرفتن وقت به این استودیو عکاسی و فیلمبرداری عروسی برید و با بررسی نمونه کارها و قیمت پکیج ها ، و پیشنهادات مشاورآتلیه ، درست و منطقی انتخاب کنید.
در ادامه مشاورین ما به (( آرایشگاه شایسته نو ، آرایشگاه ملینا تقی پور ، آرایشگاه عروس الماس نشان ، آرایشگاه رادا ، آرایشگاه صاحبقرانیه ، آرایشگاه مه آرا )) و (( تالار پذیرایی باشگاه دیپلماتیک ، باشگاه پذیرایی صاحبقرانیه ، باغ تالار فرهنگیان اقدسیه ، تالار پذیرایی پارادایس (باغ بهشت) ، تالار پذیرایی باشگاه آجودانیه ، تالار پذیرایی ابریشم )) و (( مزون ردکارپت ، مزون لباس تیفانی )) و (( دفتر ازدواج 297 تهران )) و (( شیرینی فروشی وانیلا )) خواهند رفت . تا در جامع ترین مرکز اطلاع رسانی ویژه زوجهای ایرانی ، مطالب مفیدی را در اختیار عروس دامادهای تهرانی قراردهیم



ثبت لحضات تاپ با یوتاپ
استودیو عکاسی حرفه ای و فیلمبرداری" یوتاپ " با پشتوانه ای از تخصص و تکنیک های پیشرفته علم عکاسی و تصویر برداری، آماده ارائه خدماتی متمایز می باشد:
- ارائه روشی نوین در سبک عکاسی عروس و داماد، اسپرت و مدلینگ
- آتلیه مجهز به دکور مخصوص عکاسی و فیلمبرداری عروس و داماد
- ارائه فضاهای بسیار خاص و بکر جهت عکاسی و فیلمبرداری عروس و داماد و مدلینگ (فضاهای اختصاصی و ویژه)
- پارکینگ اختصاص عروس و داماد جهت سهولت در رفت و آمد دوستان گرامی
- فیلمبرداری از مجالس با جدید ترین متد روز دنیا (تجهیزات فوق العاده پیشرفته و حرفه ای)
- ارائه خدمات صدا برداری سر صحنه جهت بالا بردن کیفیت خروجی کار
- میکس و مونتاژ متفاوت از آنچه دیده اید
- قیمت مناسب(با توجه به کیفیت و نوع کار)
- ساخت انواع کلیپ های حرفه ای (کلیپ اسپرت، عروس و داماد، فضاهای داخلی و خارجی و ...)



تهیه گزارش استودیو عکاسی و فیلم برداری YOUTOP : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه





 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس آتلیه عکاسی یوتاب ( اقدسیه )

جهت دریافت آدرس و تلفن آتلیه عکاسی یوتاب در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات استودیو عکاسی یوتاب برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به آتلیه عکاسی یوتاب ( اقدسیه )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد