استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ تالار امید ( شهران )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه ازباغ تالارپذیرایی امید: مسیرودسترسی مناسب،پارکینگ اختصاصی وقرارگرفتن در منطقه ای خوش آب وهوا باعث شده است،که باغ تالار امید یکی از مطلوب ترین باغ تالارهای عروسی در غرب تهران باشد.
مجموعه پذیرایی امید در محدوده شهران ونزدیک به کوهسار واقع شده است وبا مدیریت آقای حصارکی ،در تابستان گنجایش 2000نفر ودر زمستان پذیرای 1000نفر را دارا میباشد.
محوطه باغ سرسبز وجالب است در قسمت ورودی یک آبنما بزرگ طراحی شده ودر قسمت دیگر آن سفره خانه سنتی واقع شده است .سالن پذیرایی دارای سقف هاوستون های بلند هستند که با پارچه وحریر دیزاین شده اند،میزوصندلی ها روکش دارند ودیزاین آن میتواند با نظر مشتری انجام بپذیرد.
جایگاه ویژه رقص مهمانان درتالار مناسب است وجایگاه عروس وداماد به شکل یک صدف ساخته شده است،که کمی بالاتر از سطح زمین قرارگرفته دارد.خدمات دیگر باغ امید شامل گل آرایی،گروه موزیک،سفره عقدمتنوع،رختکن ونمازخانه،پارکینگ اختصاصی،نورپردازی وسیستم صوتی قوی،دی جی،انواع غذاهای ایرانی وفرنگی،میوه آرایی وظروف پذیرایی شیک ومناسب میباشد.
با توجه به قیمت منوهای باغ تالار امید میتوان گفت که این مجموعه پذیرایی در کلاس متوسط سایت دوشیزه قرارمیگیرد. پس اگر بودجه مورد نظر برای باغ عروسی زیبا در غرب تهران را کنار گذاشته اید،میتوانید برای بازدید از باغ و تالارعروسی امید ونحوه خدمات دهی آنها با مدیریت تماس بگیرید.



تهیه گزارش باغ تالارپذیرایی امید : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

مشاهده کامل نظرات »

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس باغ تالار امید ( شهران )

جهت دریافت آدرس و تلفن باغ تالار امید در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات باغ تالار امید برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به باغ تالار امید ( شهران )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد