استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ تالاردشت شقایق ( چیتگر )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از باغ تالارپذیرایی دشت شقایق:در مسیر بزرگراه تهران-کرج باغ عروسی بسیار بزرگ و زیبایی وجود دارد که سایت دوشیزه کلاس متوسط،رو از نظر قیمت برای هزینه های این باغ در نظر گرفته،باغ تالار دشت شقایق به مساحت 1500هزار متر و ظرفیت آن 2200 نفر است. گنجایش بالای پذیرش مهمانان تالاروباغ دشت شقایق باعث شده تا این تالار در فهرست تالارهای با ظرفیت بالا در بانک اطلاعات دوشیزه قرارگیرد
ورودی باغ دشت شقایق (باغ هاشمی سابق) که در خروجی پارک چیتگر قراردارد، دارای فضای سبز و در صورت تمایل گل آرایی خواهد شد.محیط باغ پر از بوته و درخت است، میز و صندلی ها سفید رنگی برای پذیرایی، دارای سقف های بلند و نورپردازی های حرفه ای هستند.طراحی کلاسیک و مدرن فضای جالبی را برای پذیرایی فراهم کرده .میز و صندلی های داخل سالن عروسی دشت شقایق مبله و سفید رنگ هستند،روی هر میز با گلدان و شمعدان زیبایی دیزاین شده و لذت میهمانی را دو چندان خواهد کرد.
تمام قسمت سالن های پذیرایی ، رختکن و سرویس بهداشتی مرتب و قابل قبول هستند. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در منوی تالار پذیرایی دشت شقایق وجود دارد که بر حسب بودجه اتون میتونید منوهای دلخواه رو انتخاب کنید،این مجموعه که جزوء باغ های خوب عروسی سمت غرب به شمار می آید،یکی از قدیمی ترین وبا سابقه ترین های صنف تالار پذیرایی هم هستند. امیدوارم اطلاعات که در اختیارتون قرار دادیم مورد قبول شما واقع بشه.


جناب آقاي محمد حسين هاشمي منش باغي را در سال 1361 به مراسم عروسي اختصاص دادند که شايد بتوان آن را از اولين باغ هاي عروسي ناميد. امروز پس از 30 سال اهالي اين صنف سخت و نفس گير او را يکي از ريش سفيدان و پيشروان صنف خود مي دانند.
هدف اصلي او برقراري مراسم ازدواج که سنت پيغمبر است از يک سو، و از طرفي ديگر ايجاد اشتغال که اين دو سبب شده تا با تمامي مشکلات و موانع مبارزه کند تا چراغ اين مجموعه روشن بماند.
مجموعه تالار دشت شقايق در زميني به مساحت 15000 متر مربع واقع در منطقه جنگلي چيتگر ، که از امکانات مجموعه، تالاري به مساحت 1200مترمربع سالن بدون ستون و يکپارچه با طراحي کلاسيک و چيدمان روز اروپا به همراه آشپزخانه اي کاملا مجهز با ظرفيت تقريبي 2200نفر غذاي ايراني و فرنگي ، داراي برنامه هاي شاد و مفرح و فضاي اختصاصي براي کودکان و باغي که چهار فصل سال سبز و آراسته از گل هاي زينتي و نورپردازي بسيار زيباست که آنرا از تمامي باغ هاي اطراف متمايز ميسازد و در طول سال ميزبان صدها عروسي و وليمه و همايش هاي دولتي و خصوصي مي باشد که صاحبان مجالس با ارسال لوح هاي تقدير ميزان رضايتمندي خود را از برگزاري برنامه ها اعلام نموده اند.
اين مجموعه در سال هاي 82 تا 92 به دست مستاجر سپرده شد اما به علت فاصله گرفتن تدريجي از کيفيت مطلوب، از ديماه سال 92 هيات مديره اي متشکل از خانم رهبر، خانم هاشمي منش، آقاي مصطفوي و با نظارت مستقيم آقاي هاشمي صورت گرفت.
مجموعه دشت شقايق اميدوار است همانطور که ادعا کرده و مي کند در آينده نيز بتواند با بکارگيري تمام امکانات روز، خدماتي بسيار عالي و بدون نقص را ارائه نمايد تا خاطره اي به ياد ماندني در ذهن مهمانانش به يادگار بگذارد.
خدمات ما تالاردشت شقایق - نسیم 10 - چیتگر
خدمات قابل ارائه در دشت شقایق
برگزاری مراسم
آماده جهت برگزاري عروسي، وليمه، همايش و ختم در مجموعه باغ تالار دشت شقايق در فضاي سبز، سرباز و سالن سرپوشيده
پارکینگ اختصاصی
پارکینگ اختصاصی دشت شقایق، در طول مراسم در اختیار میهمانان محترم قرار دارد
رزرو آنلاین
مراسم خود را با توجه به تاریخ و تعداد میهمانان خود، آنلاین رزرو کنید



اطلاعات کاملتری ازباغ تالار پذیرایی دشت شقایق دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش باغ تالار عروسی دشت شقایق: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس باغ تالاردشت شقایق ( چیتگر )

جهت دریافت آدرس و تلفن باغ تالارپذیرایی دشت شقایق در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات باغ تالارعروسی دشت شقایق برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به باغ تالاردشت شقایق ( چیتگر )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد