استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ تالارلاله ( پونک )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی باغ لاله:این سالن عروسی در فضایی به مساحت هفده هزار مترمربع وبا نام باغ لاله در منطقه پونک تهران با مدیریت آقای داریوش سارنج واقع شده است.
رستوران سرپوشیده،آلاچیق،سفره خانه سنتی وفضای طبیعی و زیبا با درختان کهنسال،فضای بازی کودکان،دریاچه،آبنماها،پرندگان آبی،باران مصنوعی در کنار فضای آلاچیق ها باعث شده که این مجموعه در فهرست باغ تالارهای زیبای غرب تهران قرار بگیرد.
باغ لاله در منطقه 5 تهران واز تالارهای دولتی و وابسته به جهادکشاورزی است.تالار پذیرایی باغ لاله دارای 3سالن مجزا با نام های لاله 1و2 با ظرفیت 350و یاس باظرفیت150نفر میباشد.همچنین خدمات و امکاناتی مانند پارکینگ اختصاصی،اتاق عقد مجزا،آتش بازی وگل آرایی،نورپردازی وموزیک،dj ،دارای فضای VIPدر دریاچه مصنوعی،خدمات فیلم برداری،گل آرایی سفره عقد ومیزهای پذیرایی،حلقه آرک بادکنک،مشعل،کالسکه وبارمیوه را به مشتریان خود ارائه میدهند.
سالن های پذیرایی دارای دکوراسیون مناسب ومیزوصندلی ها مبله هستند،منوهای غذایی پنج نوع هستند وکیفیت غذاها ونحوه سرو آن رضایت بخش است.و در آخر باید بگم که گروه تخصصی سایت دوشیزه با بررسی قیمت منوهای تالار باغ لاله، این مجموعه پذیرایی را در فهرست باغ و تالارهای عروسی غرب تهران با کلاس متوسط قرار داده اند.

اين مجموعه در فضايي به مساحت هفده هزارمتر مربع و به نام باغ لاله
درمنطقه پونك تهران واقع گرديده است و داراي قسمتهاي مختلف از جمله
رستوران سرپوشيده، تالارهاي مجالس،آلاچيق، سفره خانه سنتي و فضاي
طبيعي وزيبا با درختان كهنسال، فضاي بازي كودكان، درياچه، آبنماها،
پرندگان آبي و باران مصنوعي دركنار فضاي آلاچيق ها چشم هر بيننده رابه
سوي خود جلب مي كند.
مجموعه باغ لاله آماده ارائه خدمات و عقد قرارداد باسازمانها و نهادهاي
دولتي و خصوصي در قالب تخفيفات ويژه مي باشد.
اين مجموعه در فضايي به مساحت هفده هزار متر مربع و به نام باغ لاله در منطقه پونك تهران واقع گرديده است و داراي قسمتهاي مختلف از جمله رستوران سرپوشيده، تالارهاي مجالس،آلاچيق، سفره خانه سنتي و فضاي طبيعي و زيبا با درختان كهنسال، فضاي بازي كودكان، درياچه ، آبنماها، پرندگان آبي و باران مصنوعي در كنار فضاي آلاچيق ها چشم هر بيننده را به سوي خود جلب مي كند
رزرو تالارها جهت مراسمات مختلف در طول ايام سال در دفتر تشريفات انجام مي پذيرداين دفتر آماده انعقاد قراردادورزرو محل ومشاورهاي لازم جهت مراسمات است.
آلاچيق هاي اين مجموعه همه شبهاي ايام هفته از ساعت 30/19 لغايت 23وهمچنين ظهر
پنج شنبه و جمعه آماده پذيرائي از مراجعين گرامي مي باشد.
(در فواصل مختلف ساعت كار مجموعه باغ لاله تغيير مي كند)
اين مجموعه با دو واحد تالار به هم چسبيده لاله 1 و لاله 2 جهت برگزاري گردهمايي ها ، ميهماني و جشنهاي خصوصي – عروسي و نامزدي – وليمه هاي مختلف ( حج و كربلا ) و مجالس ترحيم با ظرفيت بالاي 350 نفر آماده ارائه خدمات است .
همچنين سالن هاي ياس و رستوران نيلوفر اين مجموعه امكان برگزاري ميهماني هاي خانوادگي ، سمينارها و گرد هماي هاي مختلف اداري و باظرفيت كمتر از 150 نفر را فراهم نموده است .
از ديگر ظرفيت هاي اين مجموعه آلاچيق هاي اين مجتمع است كه با فضايي زيبا و آرام اين امكان را فراهم نموده كه يك خانواده 2 تا 8 نفره بتوانند در يكي از 48 آلاچيق موجود كه كنجايش 250 نفر را دارد كاملاً تفكيك شده از آن استفاده نمايند . اين امكانات بهترين راه انتقال فرهنگ مهمانان نوازي ايرانيان را مي تواند به گردش گران خارجي و ايراني نمايش دهد بگونه ايي كه بارها از ميهمانان مورد استفاده گردش گران و توريستهاي خارجي مورد تقدير و تشكر قرارگرفته ايم.
در كنارآلاچيقها فضاي با سبك چايخانه سنتي با موسيقي زنده سنتي و فضاي بازي و سرگرمي كودكان وجود دارد كه مراجعين مي توانند از آن بهره برداري نمايند
اين مجموعه آمادگي دارد تا با سفارشات ويژه خدمات مطلوبي را در
جشنها و ميهماني هاي شما عزيزان ارائه نمايد.
خدمات جانبي ارائه شده درتالارهاي باغ
گل‌آرايي سفره عقد و ميزهاي تالار
خدمات فيلمبرداري
خدمات آتش‌بازي
خدمات خنچه و چيدمان سفره عقد
حلقه آرك بادكنك
مشعل
كالسكه
بار ميوه



تهیه گزارش تالار عروسی باغ لاله: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

مشاهده کامل نظرات »

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس باغ تالارلاله ( پونک )

جهت دریافت آدرس و تلفن باغ تالارلاله در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات باغ تالارلاله برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به باغ تالارلاله ( پونک )؟ از مجموع 6 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
5.5%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد