استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ تالارمهرداد ( تهرانپارس )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه ازباغ تالارپذیرایی مهرداد: یکی از باغ تالارهای چشم نواز منطقه 4تهران به شمار می آید،که با مدیریت آقای فکور در تهرانپارس ونزدیک به فلکه سوم واقع شده است.
در باغ مهرداد امکان برگزاری مراسمی چون جشن عقد،عروسی،نامزدی،تولد،ولیمه،جشن فارغ التحصیلی،سایر مهمانی ها وهمایش ها وجود دارد.مجموعه پذیرایی مهرداد با ظرفیت 500نفر دارای سالن های مبله با دکوراسیون زیبا ودلنشین است در باغ و تالارمهرداد برای هر سالن قسمت سروغذای جداگانه وجود دارد.
همچنین مجموعه تشریفاتی مهرداد در برگزاری وپذیرایی انواع مراسم به شکل آلاکارت،تک پرسی،پذیرایی ناهاریاشام با توجه به نیاز صاحبان مجالس به همراه کلیه امکانات فرنیچر توسط کادری آموزش دیده از هتل های پنج ستاره همکاری می نماید.
فضای بیرونی این باغ عروسی سرسبز وزیبا با آلاچیق،استخر،فواره،آبنماوسفره خانه سنتی میباشد.تمام ظروف پذیرایی ودکوراسیون در این مجموعه تشریفاتی ومجلل میباشند.
یکی دیگر از امکانات خوب مجموعه پذیرایی مهرداد،اتاق عقد آن میباشد،این اتاق عقد زیبا در قسمتی جدا از سالن واقع شده است و دارای سفره عقدی خاص ودیزاین شده ای است که گنجایش 100نفر برای مراسم عقد را دارا میباشد.خدمات دیگر این باغ تالارعروسی در شرق تهران شامل سیستم صدای خوب،گروه موزیک با کیفیت به همراه دیجی،کافی شاپ،سفره خانه سنتی،نمایش وشعبده بازی،جایگاه اختصاصی عروس وداماد،پارکینگ اختصاصی میشود.
با توجه به قیمت منوهای باغ تالار مهرداد،گروه تخصصی سایت دوشیزه این مجموعه را در کلاس متوسط قرارداده اند.امیدوارم که اطلاعات این باغ تالار تشریفاتی برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

مجتمع پذیرایی و باغ تالار بزرگ مهرداد
به منظور رفاه حال شهروندان مناطق شرق و شمال شرقی استان تهران و حومه در مساحتی بالغ بر یک هکتار احداث گردیده است. این مجموعه در سال ۱۳۸۴ شروع به ساخت گردید و در بهار سال ۱۳۸۸ به بهره برداری رسید. پتانسیل های این مجموعه شامل برگزاری کلیه مراسم شامل جشن عقد، عروسی، نامزدی، تولد، ولیمه حجاج، جشن فارغ التحصیلی، جشنهای ملی مذهبی و… با گنجایشی بیش از ۱۷۰۰ نفر می باشد. کترینگ سرویس خارج از مجموعه ماهان نیز شامل برگزاری کلیه مراسم مذکور در منازل و باغها با کلیه امکانات و ملزومات پذیرایی و سرویس دهی آماده خدمت رسانی به شهروندان گرامی است. قابل ذکر است که مجتمع پذیرایی مهرداد به منظور حفظ و ارتقاء سازمانها آماده هرگونه همکاری با مراکز ذیربط جهت برگزاری مراسم سمینار، همایش، جشن، نمایشگاه، ورک شاپ و… با چیدمانی به طریق سینمایی مجهز به سیستم صوتی تصویری حرفه ای، دستگاه ترجمه همزمان، میکرفن کنفرانس، ویدئو پروژکتور و… می باشد. مجموعه مهرداد دارای آشپزخانه ای صنعتی و مدرن است که توانایی پخت غذا با ظرفیت بالا را دارا میباشد. و همچنین مجموعه در برگزاری و پذیرایی انواع مراسم در مراکز مربوطه به شکل آلاکارت، تک پرسی، پذیرایی ناهار یا شام، break، refreshment و… با توجه به نیازهای اعلام شده همراه کلیه امکانات فرنیچر توسط کادری آموزش دیده و مجرب از بهترین هتلهای ۵ ستاره همکاری می نماید
با تشکر و تقدیم احترام – مدیریت باغ تالار پذیرایی و تشریفاتی مهرداد
رویاییترین شب زندگیتان را با ما تجربه کتید
نورپردازی استخر و باغ
طراحی و دکوراسیون
دارای سالن های مجزا با طراحی و دیزاین روز
سبکی متفاوت در تشریفات
متفاوت پذیرایی شوید، با تیم متخصص و آموزش دیده و آشنا با متود روز دنیا.
فضای لاکچری و خاص
در شأن شرکت ها و سفارت ها جهت برگزاری همایش، ولیمه، جشن ها.
پارکینگ اختصاصی
با نظر گرفتن پارکینگ عریض با ظرفیت بالا،دغدغه میهمانان شما را در این زمینه مرتفع ساخته است.
سیستم های مدیریت کیفیت
بهرهمند از آشپزخانه صنعتی با رعایت استانداردهای بهداشتی-کیفیتی و استفاده از مواد اولیه تازه و طبیعی.
کادر و پرسنل
دارای کادر آموزشی مجرب و آموزش دیده جهت پذیرایی از میهمانها
موزیک تالار به صورت کاملا زنده برگزار و با آپشن های جدید
نورپردازی استخر و باغ
آتش بازی
خدمات باغ تالار مهرداد
اتاق عقد مجلل
اتاق عقد مجلل با ظرفيت بیشتر از 100 نفر
باغ تالار تشریفاتی مهرداد
با بهره گیری از جدیدترین متد های معماری
افزایش سطح رضایت مشتریان از طریق درک نیاز ها و انتظارات ایشان.
ظرفیت بالای 500 نفر
سلف سرويس مجزا
داراي فضاي سلف سرويس مجزا براي هر سالن
خواننده به همراه دیجی و موززیک زنده




تهیه گزارش باغ تالارمهرداد: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه


 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس باغ تالارمهرداد ( تهرانپارس )

جهت دریافت آدرس و تلفن باغ تالار مهرداد در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات باغ تالارمهرداد برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به باغ تالارمهرداد ( تهرانپارس )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد