استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ عکاسی ورسای (تهران)


اطلاعات آتلیه عکاسی

به گزارش سایت دوشیزه از باغ عکاسی ورسای:
سلام دوستان عزیز
من میخوام یه خاطره خوب از بازدید باغ ورسای رو با شما به اشتراک بزارم تا شاید خیلی ها مثل من روز عروسیشون رو در اونجا بتونن یه خاطره بیاد ماندنی بسازن.
روزی که برای بازدید با همسرم به ورسای رفتیم یه خانم خوش اخلاق اونجا بودند که گویا مدیریت باغ رو به عهده داشتند و با توجه به عروس دامادهای زیادی که مشغول تهیه عکس و فیلم در اونجا بودند ایشان تمام باغ رو با علاقه فراوان به ما نشون دادند و کلی تو فضای زیبای باغ نشستیم واز آلبوم عکس عروس و دامادهای متعدد عکس برای کاتالوگ کلیپ ویدیوها و چندین سکانس از فیلمهای سینمایی که در اونجا تهیه شده بود و راجع به تاسیس باغ و گوشه گوشه باغ با هم گپ و گفتگو کردیم.
 اونجا بود که متوجه شدیم موسسین این باغ آقایونی هستند که تحصیلاتشون و نیمی از زندگیشون رو در اروپا و امریکا گذروندند و این باغ حاصل تجربه چندین و چند سالشون تو اروپا و امریکا بوده.
و جالب تر این بود که اونجا قبلا بزرگترین کارخانه ساخت جرثقیل بوده و اصلا باور کردنی نبود که الان تبدیل شده به همچین مکان زیبایی ولی هنوز یه سری از ماشین الات عظیم الجثه از اون دوران باقی مونده که برای عکسهای اسپرت بی نظیر هستند.
در قسمت شمال غربی مجموعه دو باغ با تم باغسازی مدرن طراحی و ساخته شده بود و با مبلمان های متنوع آراسته شده بود بعد از باغ های مدرن با نمایی از کافه های ونیز مواجه شدیم که با رنگ های زیبا به خوبی حس شادی و سرزندگی را درون ما بیدار کرد و در ادامه نمایی از کوچه های آبی ونیز رو دیدیم که امکان قایق سواری(گوندولا) در حین عکاسی و فیلم برداری رو هم داشت.
کمی جلوتر صخره هایی عظیم وجود داشت که هیبت اون مبهوتمون کرده بود و روبروی صخره ها بزرگترین باغ مجوعه به مساحت تقریبی 1000 متر مربع مقیاس کوچکی از باغ مجموعه کاخ ورسای فرانسه بود که با باغ آرایی و آب نماهای زیبا بسیار چشم نواز بود.
در ادامه بازدید و در جنوب مجموعه نمایی از خانه های زیبایی بود که به سبک خانه های روستایی انگلیسی طراحی و ساخته شده بودند سقف هایی با شیروانی های بلند و شیب تند پنجره هایی مزین به گلهای زیبا درهای چوبی و پیچک ها و رزهای رونده ای که دیوارها رو پوشانده بودند و دوباره رنگ.......رنگ های شاد و زندگی بخش که در سرتاسر مجموعه به چشم میخورد.
در کنار دهکده انگلیسی کلیسای سفید رنگ زیبایی ساخته شده که واقعا ادمو یاد گرجستان میندازه و میشه عکسای زیبایی رو اونجا داشت.
کنار کلیسای سفید رنگ عمارتی بود با لوکیشنهای متعدد داخلی برای تیزر و آماده شدن عروس داماد که مزین بود به یه پیانوی سفید چندین دست مبلمان با رنگهای متفاوت و آینه کنسولهای متفاوت که میتونست باب سلیقه هر فردی باشه.
کمی جلوتر باغ گل و باغ ویلای هادریان رو دیدیم باغ هادریان باغی بر اساس باغ سازی ایتالیایی و با اقتباس و در مقیاس کوچکتر از ویلای هادریان ساخته شده بود و در مرکز باغ های مجموعه قرار داشت و برای ورود به اون از باغی باید میگذشتیم که در واقع ورودی باغ ها محسوب میشد.دوباره شاهد باغی رومی-یونانی بودیم که کاملا کلاسیک ساخته شده بود ستون هایی پوشیده و مزین به گلهای زیبا و خوش عطر گز بویی سفید و مدور و رویایی همراه صدای دلنشین آب نماهای دیواری .
در قسمت شمال شرقی مجموعه برای رفاه حال عکاسان و عروس داماد کافه ای طراحی شده (که بوی قهوه آن در کل محوطه باغ پیچیده بود) بتونن با آرامش ناهار میل کنند یا برای رفع خستگی از نوشیدنیهای متنوع استفاده کنند که در ادامش هم تعدادی اتاق پرو ساخته شده برای تعویض لباس
در قسمت پایین کافه خیابانی زیبا که شبیه به خیابانهای شانزلیزه با مغازه های زیبا ساخته شده و برای عکسهای اسپرت بینظیره
بعد از شانزلیزه میرسیدیم به معبد گمشده هند که پوشیده شده بود از درختان بلند قدیمی و سر به فلک کشیده  به نظرم فوق العاده بکر و بینظیر بود و کنار معبد یه باغ سنتی وجود داشت پراز درختان میوه و مو که به نظر من دیگه نیازی به شمال رفتن نیست با وجودش و این رو هم بگم که یه پارکینگ مسقف هم وجود داشت برای امنیت و رفاه حال مشتریانشون
و به نظر من فضای باغ بقدری زیبا بود که بسیار مناسب و رمانتیک برای یه سوپرایز تولد یا خواستگاری و یا سالگرد ازدواج به دور از شلوغی و هیاهوی شهر و نگاه های خیره مردم هست برای راحت بیان کردن احساسات.
من همینجا تشکر میکنم از موسسین با سلیقه ای که همچین فضای شیک و اروپایی رو طراحی کردند برای مردم ایران عزیز.

امیدوارم همانطور که من و همسرم از وجود یک همچین باغی در چند کیلومتری تهران سورپرایز شدیم و یک روز لذت بخش همراه با عکس و فیلمهایی که گرفتیم یک خاطره به یاد ماندنی برایمان ایجاد شد برای شما هم اینچنین باشد.



شماره تلفن باغ عکاسی ورسای: ٠٩١٢١٩٩٢٧٤٧
اینستاگرام باغ عکاسی ورسای: versaigarden
وب سایت باغ عکاسی ورسای: www.baghversai.com

(((((برای دریافت تخفیف از مجموعه باغ ورسای فقط کافیه بگید از سایت دوشیزه معرفی شده اید)))))


قابلیت آتلیه عکاسی

بزرگترین مجموعه لوکیشن های عکسبرداری و فیلم برداری کشور
برگزار کننده مراسمات و جشن های فاخر
تلفن: 09121992747
www.baghversai.com

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس باغ عکاسی ورسای (تهران)

جهت دریافت آدرس و تلفن باغ عمارت عکاسی ورسای در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات عمارت عکاسی ورسای- تهران برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به باغ عکاسی ورسای (تهران)؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد