استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارهتل ارم ( ونک )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارهتل ارم:هتل ارم دارای تالارهای بسیار مجلل برای برگزاری مراسم عروسی می باشد.این هتل زیبا درمحدود اتوبان حقانی و ونک قرارگرفته که دارای 2 سالن مجزا برای مراسم ها و میهمانی ها می باشند.
تالارپذیرایی آیینه این مجموعه پذیرایی با فضایی زیبا و نور پردازی بی نظیر و ظرفیتی حدود 300نفر و پرسنل حرفه ای و مجرب در امر پذیرایی می باشد.
تالارپذیرایی فیروز با دکوراسیون و نورپردازی منحصر به فرد ظرفیت 400 نفر دارد و مناسب برای برگزاری مراسم عروسی و عقد و نامزدی می باشد. سالن های پذیرایی مبله و دیزاین آن ها بسیار زیبا و قابل توجه می باشد. سقف این سالن ها بلند و همه آن ها ستون دارند.در تالارعروسی هتل ارم برای برگزاری مراسم عروسی امکاناتی نظیر اتاق عقد با مدل های متنوع سفره،پارکینگ اختصاصی، مزون لباس عروس،موسسه گل آرایی ویژه،آتلیه عکاسی،چایخانه سنتی و ... وجود دارد. امکان دسترسی از اتوبان همت و بزگراه حقانی کار را برای آدرس دادن به دعوت شدگان مراسم راحت ترمیکند
با این اوصاف می توان گفت که هتل ارم از جمله تالار پذیرایی هایی گران قیمت شهر تهران می باشد و در دسته بندی های سایت دوشیزه در کلاس لوکس قرار می گیرد.
تمام تلاش ما این است که همراه اطلاعات مفید و دقیقی رو در اختیار شما عزیزان قرار بدیم،امیدوارم که تونسته باشیم به خوبی از پس این کار بربیائیم.

درباره هتل بزرگ ارم
هتل بزرگ ارم در شمال تهران و در منطقه‌ای خوش آب و هوا با منظری چشم نواز و به دور از هیاهوی شهری، پذیرای میهمانان عزیزی است که می‌خواهند دور از جنجال‌های شهر در محیطی آرام و با آرامش خاطر استراحت کنند. از ویژگی‌های این هتل قرار داشتن آن در کنار اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها است. به گونه‌ای که در کمترین فرصت می‌توان به مراکز اداری شهری مراجعه و پس از انجام امور با کمترین زمان ممکن به هتل بازگشت.
مکان اصلی هتل و اتاق‌های هتل ارم به گونه‌ای طراحی شده که ضمن استفاده از چشم‌انداز زیبا در شب و روز، امکان دسترسی به محیط‌های مناسبی را که از قبل برای میهمانان در نظر گرفته شده فراهم می‌کند. آبشارها و آب‌نماهای سنتی، استخر شنا، سونا،جكوزی،سالن بدنسازی،زمین مینی گلف،خشکشوئی،كافی شاپ در فضای باز وسرپوشیده،تاكسی سرویس ،رستورانهای بام مهتاب،سنتی و چایخانه و تالارهای مجهز،گلفروشی،عكاسی،گالری دفینه،سالن‌های سرباز و سرپوشیده که مجهز به گرمایش و سرمایش هستند برای فصل‌های مختلف، و پاركینگ با ظرفیت حدود 300 ماشین و امكانات اینترنت رایگان (وایرلس)و... از جمله ویژگی های این هتل است.
هتل بزرگ ارم دارای امکانات مناسب سالن‌های ویژه آمادگی برگزاری جشن‌های خانوادگی و امکانات جانبی مناسب، آمادگی برگزاری جشن‌های خانوادگی، سمینارها، جشنواره‌ها و گردهمائی‌های فرهنگی را دارد.
مدیریت هتل بزرگ ارم افتخار دارد آمادگی خود را جهت خدمت رسانی ویژه به وزارت خانه ها، سازمانها، ادارات، شرکتهای دولتی و خصوصی و همکاران خود در آژانسهای خدمات مسافرتی، سیاحتی و زیارتی و مدیران هتلها در سراسر دنیا ، اعلام نماید.

اطلاعات کاملتری از تالار هتل ارم دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی هتل ارم: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارهتل ارم ( ونک )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارهتل ارم در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارهتل ارم برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارهتل ارم ( ونک )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد