استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارهتل اسپیناس ( بلوارکشاورز )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه ازتالارهتل اسپیناس: مجموعه پذیرایی هتل اسپیناس در محدوده بلوار کشاورز واقع شده است و دارای پنج سالن مجلل برای عروسی با نام های پاسارگاد،خلیج فارس،لوشاتو،سالن سنتی و سالن مدیترانه ای می باشد.
تالارپذیرایی هتل اسپیناس مطابق با مدرنترین امکانات و تجهیزات استانداردهای روز دنیا ساخته شده است ودارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت مناسب است،این هتل تالارعروسی در مرکز تهران با حضور کارشناس برگزاری مراسم وکارشناس ارشدغذایی،برای نظارت کامل برکیفیت خدمات و مواد غذایی،کیفیت مراسم شما را تضمین می کنند.
تالارعروسی هتل اسپیناس 5ستاره دارای ورودی شیک و زیباست وبا بکارگیری پرسنل مجرب با تحصیلات هتلداری خدمات پذیرایی خود را به شما ومهمانانتان ارائه خواهند داد.
سالن پاسارگاد بزرگترین وبا شکوه ترین سالن پذیرایی این هتل می باشد که برای مراسم عروسی گنجایش 500 نفر را دارا می باشد.این سالن دارای سقف های بلندو بدون ستون، کفپوشهای مناسب ومیزوصندلی های مبله است.
سالن خلیج فارس فضای دلنشین با معماری ودکوراسیون کلاسیک وظرفیت 500نفرمی باشد.سالن مدیترانه دارای فضای اختصاصی با وسعت دید زیبایی میباشدو دارای سالن VIPبرای مهمانان خاص و ویژه است.
سالن پذیرایی لوشاتو به دلیل قرارگرفتن در طبقه 13 دارای منظره چشم نوازونمای بسیار زیبایی از شهر تهران است و محیط داخلی آن با معیارهای معماری مدرن طراحی وساخته شده است،ظرفیت این سالن 150 نفر می باشد.آخرین تالار سالن سنتی مجموعه ی اسپیناس است که با استفاده از معماری سنتی ایران والهام از بافت شهر یزد وفرهنگ،آداب ورسوم آن شهر در محیطی آرام گنجایش پذیرایی از 150نفر را دارا میباشد. علاوه بر این مجموعه تشریفاتی اسپیناس دارای امکانات ویژه ای چون دیزاین سالن ها با گل وشمع،اتاق عقد مجزا با سفره عقدهای با شکوه ومتنوع،آسانسور،لابی مجلل،ظروف پذیرایی شیک وتشریفاتی،آتش بازی و گروه موزیک میباشد. باتوجه به امکانات و خدمات وهمچنین بررسی قیمت منوهای هتل اسپیناس سایت دوشیزه کلاس لوکس رابرای این مجموعه پذیرایی انتخاب کرده است تا پیشنهادی باشد به عزیزانی که قصد برگزاری مراسم عروسی با شکوه ومجلل را در یکی از هتل های لوکس تهران دارند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با هتل تماس بگیرید و در مورد جزئیات با خانم هاشمی مسئول هماهنگی صحبت کنید.

هتل اسپیناس تهران
هتل اسپیناس تهران در بلوار کشاورزر در کنار مراکز عمده تجاری، اداری و درمانی پایتخت احداث شده. هتل اسپیناس تهران در نزدیکی پارک لاله، موزه هنر های معاصر، خیابان ولیعصر و بیمارستان پارس امکان دسترسی آسان را برای میهمان گرامی فراهم آورده است. هتل اسپیناس تلاش می نماید با ارائه انواع امکانات و خدمات با کیفیت آرامش را برای میهمان فراهم نماید، به همین منظور ما در هتل اسپیناس تهران : انواع واحد های اقامتی شامل اتاق و سوئیت های مجلل همراه با ارائه بهترین سیستم های کنترل دما، صوتی، تصویری و دسترسی به شبکه های خبری ماهواره ای مدرنترین امکانات و تجهیزات ممکن برای برگزاری جشن ها، سمینار ها و همایش های بین المللی در سالن های با شکوه و مجلل از جمله : تالار پاسارگاد : بزرگترین و با شکوه ترین تالار هتل اسپیناس با دو ورودی مجلل، سقف بلند، لوسترهای لوکس، دکوراسیون امروزی و تمامی امکانات مدرن مورد نیاز با ظرفیت 700 میهمان جهت برگزاری هرچه با شکوه تر جشن ها، سمینار ها و همایش ها، تالار خلیج فارس هتل اسپیناس : تالاری چشم گیر با دکوراسیون کلاسیک و ظرفیت 400 میهمان همراه با کلیه امکانات برگزاری جشن ها، سمینار ها و همایش های بین المللی غذا های متنوع و لذیذ بین المللی همراه با سرویس های مطلوب در رستوران های فرانسوی، تایلندی، مدیترانه ای، سنتی و رستوران چشم انداز هتل اسپیناس و مجموعه سلامتی و تندرستی بسیار مجهز شامل استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و سالن بدن سازی.



اطلاعات کاملتری از تالار هتل اسپیناس دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار هتل اسپیناس: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارهتل اسپیناس ( بلوارکشاورز )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارهتل اسپیناس در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارهتل اسپیناس برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارهتل اسپیناس ( بلوارکشاورز )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد