استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارهتل پارسیان اوین ( یادگار امام شمال )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارهتل اوین:یکی از زیباترین هتل های 4 ستاره تهران در منطقه ای خوش آب و هوا در شمال شهر و در تقاطع بزرگراه چمران و اتوبان یادگار امام واقع شده است.موقعیت مکانی هتل نسبت به بزرگراه های مختلف میتواند گزینه ی خوبی برای برگزاری مراسم عروسی در این مجموعه باشد.
این مجموعه (تالارهای پذیرایی هتل اوین) بی نظیر دارای 2 تالار عروسی و 2 رستوران می باشند.تالار کوه نور با ظرفیت 700 نفر در دو طبقه ی اختصاصی طراحی شده است که دارای سقفهای بلند با نورپردازی های کلاسیک هستند.
در این سالن های بزرگ میز و صندلی ها 10 نفره مبله به صورت مرتب چیده شده اند،این سالن ها مربع شکل هستند که در یک طرف آنها جایگاه عروس و داماد و در طرف دیگر آن میزهای سلف سرویس قرار داده شده است. فضای وسیع و پیست رقص مناسب از دیگر ویژگی های سالن های پذیرایی تالار کوه نوردرهتل اوین پارسیان نزدیک ولنجک هستند،تالار دوم مجموعه اوین تالار کارون باظرفیت170 نفراست.سالن های این تالار هم مبله و شیک هستند و تفاوت این تالار با تالار کوه نور فقط در ظرفیت و رنگ بندی دکوراسیون می باشد. خدمات مثل گروه موزیک،شمع آرایی، آتیش بازی ،پارکینگ و ... دیگر امکانات این هتل بزرگ برای برگزاری مراسم عروسی هستند،که هزینه هر کدام در موقع قرارداد جدا محاسبه خواهند شد. با وجود چهار ستاره بودن این هتل کیفیت پذیرایی و غذا رو هرکسی میتونه حدس بزنه،پس من توضیح اضافی در این مورد نمی دهم.
لیست قیمت منوها به دلیل تنوع اون ها خیلی متفاوت هست. اما کارشناسان سایت دوشیزه در رابطه با قیت تالارعروسی هتل اوین به این نتیجه رسیدن که کلاس لوکس برای جمع بندی هزینه های این مجموعه مناسب است. پس اگر به دنبال یک هتل شیک و لوکس برای مراسم عروسی در تهران می گردید، میتوانیدبه هتل اوین رفته و از نزدیک امکانات و خدمات آن اطلاع کافی بدست آورید.


با توجه به تدابیر اندیشیده شده مدیریت در سال 1390، هتل پارسیان اوین بیش از پیش برای ارتقاء خدمات و کیفیت ضیافت­های همشهریان عزیز کوشش نمود، که در همین راستا موفق شد رکورد جدیدی در برگزاری مراسم عروسی به جای گذارد و تقریباً در تمامی روزهای ماه گذشته میزبان عروس و دامادهای خوش ذوق تهرانی بود، تا به آنجا که با برگزاری 32 مراسم عروسی در تیر ماه رکورد میزبانی را شکست.
توجه به سلایق، حساسیت­ها و نگرانی­های زوج­های جوان در برگزاری مراسم عروسی و تلاش برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم­ها و بالا بردن کیفیت غذا و منوهای غذایی و همچنین قیمت گذاری عادلانه آن ها باعث شد تا بتوانیم انگیزش بیشتری برای میهمانان ایجاد نمائیم و خرسندیم که در طی تمامی این مراسم­ها تمامی میهمانان مجالس از نحوه پذیرایی، سرویس دهی و کیفیت غذا ابراز خرسندی و رضایت نمودند. سالن های همایش و مجالس کوه نور هتل اوین بعد از چندماه برگزاری مراسم عروسی و ضیافت های مختلف، هم اکنون خود را برای میزبانی شما در ماه مبارک رمضان آماده می­کند.
سالن کوه نور هتل اوین تهران با ظرفیت حدود 700 نفر در دو طبقه که مناسب برای جشن ها و مراسم عروسی می باشد. همچنین سالن کارون هتل اوین تهران با ظرفیت حدود 150 نفر که مناسب برای برگزاری همایش ها میز گرد ها و کنفرانس ها است. علاوه بر اینها سالن پارسه هتل اوین تهران نیز برای برگزاری جلسات کاری آماده ارائه خدمات می باشد




اطلاعات کاملتری از تالار هتل پارسیان اوین دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالارهتل پارسیان اوین: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارهتل پارسیان اوین ( یادگار امام شمال )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارهتل پارسیان اوین در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارهتل اوین برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارهتل پارسیان اوین ( یادگار امام شمال )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد