استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی آبگینه ( زرتشت )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه ازتالار پذیرایی آبگینه(آبفا) : با مدیریت آقای رضوی وابسته به شرکت آبفا تهران است،ودارای دو سالن مجزا و بدون ستون با ظرفیت 1200نفر در محدوده خیابان فاطمی واقع شده است.
سالن پذیرایی این مجموعه مستطیلی ومیزوصندلی ها آن مبله میباشد.برای کیفیت برگزاری مراسم سقف ها نورپردازی کامل و دارای سیستم صوتی قوی می باشد. لابی این تالار بزرگ در مرکز تهران 400متر مربع است و دیزاین بسیار مناسبی دارد.
استیج رقص عروس و داماد در انتهای سالن ومقابل جایگاه عروس وداماد قراردارد.یک سالن میانی در بین دوسالن وجود دارد که از آن میتوان به عنوان نمازخانه ورختکن استفاده کرد.
از امکانات مجموعه پذیرایی آبگینه میتوان به اتاق عقدشیک ومجزا با ظرفیت 30نفر،کافی شاپ،موزیک،دیزاین وطراحی تالار باشمع وگل،نمایش وشعبده بازی اشاره کرد.
یکی دیگر از امکانات خوب تالارتشریفات آبگینه که درخیابان زرتشت قراردارد، پارکینگ آن میباشد، وجود پارکینگ اختصاصی با ظرفیت مناسب می تواند باعث آرامش خیال صاحبان مجلس ومهمانان آنها شودکه این مجموعه برای رفاه حال مشتریان خود پارکینگی با گنجایش 300خودروفراهم آورده است.
اگر در مورد هزینه برگزاری مراسم عروسی در این تالار خوب مرکز تهران بخواهیم صحبت کنیم باید گفت که سایت دوشیزه با توجه به قیمت منوهای تالار پذیرایی آبگینه ،کلاس متوسط را برای این مجموعه پذیرایی انتخاب کرده است،تاپیشنهاد مناسبی برای عروس دامادهایی که به دنبال تالار عروسی با قیمت مناسب وظرفیت بالا در محدوده ولیعصر،فاطمی،امیرآباد،کارگر،هفت تیر،کریمخان،حافظ، میگردند باشه.


تالار پذیرایی آبگینه واقع در خیابان فاطمی بوده و با ظرفیت ۱۲۰۰ نفر آماده پذیرایی از میهمانان شما عزیزان می باشد .
تالار آبگینه دارای سالن همایش با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر ، سیستم صوتی ، تصویری و نورپردازی کاملا حرفه ای ، لابی به وسعت ۴۰۰ مترمربع و کیفیت غذای عالی می باشد .
سالن های تالار آبگینه وسیع و بدون ستون ، مرتفع و دلباز با طراحی و رنگ آمیزی دلپذیر و امکانات صوتی کامل جهت برگزاری مجالس و مراسم شما عزیزان می باشد .
از امکانات خاص تالار می توان به سالن میانی در بین دو سالن اشاره کرد که باعث استقلال نسبی دو سالن شده است . این سالن با طرحی چشم نواز ، محل عبور میهمانان به سالن بانوان است .
همچنین سالن همایش های بین المللی آبگینه در بهترین نقطه شهر با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر ، دارای کلیه امکانات لازم برای برگزاری همایش ها ، کنسرت ها و کنفرانس های بزرگ و ملی می باشد .

تالار همایش های بین المللی آبگینه دارای ظرفیتی بالغ بر یکهزار نفر می باشد. چیدمان تالار با توجه به نوع مراسم قابل تغییر است که از این رو می توان از تالار بصورت چند منظوره و یا با ظرفیت متغیر استفاده نمود. کلیه تمهیدات مورد نیاز برای برگزاری همایشات از جمله سیستم کامل میدیا در این تالار در نظر گرفته شده است. همچنین سن مستر این تالار برای برگزاری هرگونه برنامه هنری مناسب می باشد.* عقد و عروسی* با دارا بودن دو سالن زیبا که به زودی به سه سالن افزایش خواهد یافت، مجموعه آبگینه آماده پذیرایی از مراسم عروسی شماست. اتاق عقد بر خلاف بسیاری از تالارها در سن مستر ما چیده می شود که بعد از اتمام مراسم عقد در معرض دید میهمانان و زینت بخش مجلس شما خواهد بود. فضای وسیع سن مستر امکان تنوع وسیعی در چیدمان و گل آرایی به وجود آورده و میز شام عروس و داماد در این مکان مشرف بر کل فضای تالار است.*



تهیه گزارش تالار عروسی آبگینه(آبفا): انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه


 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی آبگینه ( زرتشت )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی آبگینه(آبفا) در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی آبگینه(آبفا) برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی آبگینه ( زرتشت )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد