استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی الوند ( تهرانپارس )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالار پذیرایی الوند:تالاری رو که امروز تصمیم گرفتم در مورد خدماتش اطلاعاتی رو به شما عزیزان بدم با مدیریت آقای مرتضی زاده اداره میشه که نشان ملی در رشته تشریفات و هتلداری به عنوان مدیر برگزیده دریافت کرده اند و دارای چندین گواهی نامه بین المللی استاندارد وکیفیت هستند.
تالار پذیرایی الوند که درشرق تهران و درنزدیکی اتوبان باقری وخیابان رشید قراردارد با توانایی برگزاری دو مجلس به صورت همزمان در تهرانپارس و 40متری رسالت قرار دارد،از تالارهای خوب شرق تهران هست. سالن های مجموعه پذیرایی الوند سفید رنگ و دکوراسیون آن بنفش میباشد.
سالنهای تالارالوند دارای ستون هستند و سقف آن نورپردازی شده است.میز و صندلی ها مبله و 12 نفره هستند،رختکن،سرویس بهداشتی، نمازخانه،سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب از دیگر امکانات تالارتشریفات الوند هستند.
سالن پذیرایی بزرگ این مجموعه 450 نفر و سالن کوچکتر با ظرفیت250نفر است، که میتواند در بین تالارهای خوب برای نامزدی و یا عقد گزینه مناسبی باشد.
جایگاه عروس و داماد تزئین شده و نمای سلطنتی و بنفش دارد که هم خونی خوبی با سایر دکورهای سالن پذیرایی دارد. پرسنل به صورت مرتب و به موقع میزهای شام وپذیرایی را شارژ می کنند.منوها تنوع زیادی دارند و غذا ازکیفیت خوبی برخوردار است.
در صورتی که تمایل به انتخاب تالارعروسی الوند سمت رسالت و تهرانپارس دارید باید بدونید که هزینه های ورودی،اتاق عقد ،موزیک و ... جدا دریافت میشه.سایت دوشیزه هم براساس این قیمت ها و در نظر گرفتن هزینه های کلی تالار الوند در کلاس متوسط تالار پذیرایی های عروسی قرار دادند.



مدیریت مجموعه تالار های پذیرایی الوند در حال دریافت تقدیرنامه و تندیس
تقدیر و تشکر
خداوند منان را شاکریم ، و خوشحالیم که صدای تبلیغ دهان به دهان این مجموعه را خارج از مرزهای ایران شنیده ایم این امر مسئولیت ما را سنگین تر می کند . امیدواریم که بتوانیم مانند شعار مجموعه تالارهای پذیرایی الوند مراسم های میهمانان را در یادها و خاطره ها جاودان سازیم ضمنا تقدیر و تشکر خود را از مشاورین تغذیه ، بهداشت ، تشریفاتی و هتلداری ،آشپزی، تبلیغاتی و... که مارا در این مجموعه یاری می کنند اعلام می داریم و این را می گوییم بدون این مشاوران و پرسنل زحمتکش نمی توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم .
برخی از گواهینامه ها
دارای 3 گواهینامه بین المللی
ISO 100004 تحت اعتبار کمپانی QS
دارای گواهینامه ی مدیریتی ماهان
Global conference on foods and restaurants quality management
ISO 9001:2008 تحت اعتبار کمپانی QS
تالار پذیرایی الوند واقع در تهرانپارس
یکی از بارزترین تالارها در ارایه خدمات مجالس و میهمانی های شما
با کادری مجرب آماده ارایه خدمات میباشد



اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی الوند دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی الوند: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی الوند ( تهرانپارس )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی الوند در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی الوند برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی الوند ( تهرانپارس )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد