استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی برلیان ( ولیعصر )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی برلیان: مجموعه پذیرایی برلیان با ظرفیت 450نفر یکی از با کلاس ترین ولوکس ترین تالارهای تهران در محدوده خیابان ولی عصر رو به روی پارک ساعی می باشد.
سالن های تالارعروسی برلیان مدرن ومبله هستند وطراحی ویژه ای دارند.میزهای غذا در این سالن ها به طور موازی و با دیزاین شیک وقشنگی قرارگرفته اند،امکانات تالارمجلل برلیان شامل : اسموکینگ روم ،لابی مجلل تالار، ورودماشین عروس در جایگاه ویژه سالن عروسی و سیستم صوتی ونورپردازی حرفه ای میباشد،که طراحی آنها کمتر مورد توجه تالارداران قرارگرفته است.
همچنین این تالارتشریفاتی لوکس در تهران اتاق عقد مجزا ورویایی دارد که زیبایی وفاخر بودن جشن عقد را به همراه خواهد داشت.مهمانداران این مجموعه آموزش دیده وحرفه ای هستند وکارپذیرایی خود را با استفاده از ظروف لوکس تشریفاتی انجام میدهند،همچنین مدیریت تالاربرلیان انواع غذاهای ایرانی وفرنگی را طبخ وبا کیفیت مطلوبی به میهمانان خود ارائه میدهند.
با توجه به امکانات وخدمات ویژه و در نظر گرفتن قیمت منوهای تالارپذیرایی برلیان،سایت دوشیزه این مجموعه را در کلاس لوکس خود قرار داد تا گزینه مناسبی باشد،برای افرادی که حاضرند مراسم عروسیشان در یک تالار مجلل و گران قیمت در محدوده ونک، ولیعصروتوانیر تهران برگزار شود.



تهیه گزارش تالار عروسی برلیان: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی برلیان ( ولیعصر )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی برلیان در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی برلیان برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی برلیان ( ولیعصر )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد