استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی تین ( شریعتی )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی تین:تالار تشریفات تین در سال 1392 و در محدوده خیابان شریعتی تاسیس شده است،درزمینه ی برگزاری مراسم های مختلفی چون عقد، عروسی،نامزدی و سایر همایش ها و جلسات رسمی فعالیت می کند.
مجموعه پذیرایی تین واقع در برج تین است و یکی از لوکسترین تالارهای شمال تهران به شمار می رود.این مجموعه خوب پذیرایی دارای روف گاردن با تراس بزرگی است که چشم اندازی زیبا و فضای مناسب و ویژه ای برای عکاسی و تصویربرداری می باشد.
برج تین 9طبقه پارکینگ اختصاصی دارد که گنجایش آن 500 خودرو می باشد که میتواند دغدغه بیشتر مهمانان و صاحب مجلس رو برطرف کند.لابی اختصاصی و زیبای تالار تین درابتدای ورود حس تجمل را به مهمانان شما القا خواهدکرد و دربدو ورود مهمانداران این مجموعه برای خوش آمد گویی به استقبال آنها خواهند رفت.
سالن های پذیرایی تین با سقف های بلندو عمارتی شکل طراحی خاص و منحصر به فردی دارند که قرار گرفتن در آنها حس پذیرایی شدن در یک قصر باشکوه را به همراه خواهد داشت.دکوراسیون این مجموعه لوکس و میزوصندلی های شش نفره آن مبله می باشد.پذیرایی از مهمانان شما با ظروف تشریفاتی و توسط تیم متخصص و آموزش دیده و آشنا با متد روز دنیا صورت میگیرد.
مدیریت مجموعه تشریفاتی تین با بهره مندی از آشپزخانه صنعتی و رعایت استاندارهای دهه جهانی و بهداشتی متنوع ترین غذاها را طبخ و به شکل مطلوبی سرو میکنند.در این مکان اتاق عقد مجزا هم وجود دارد که برای برگزاری مراسم عقد هیچ ورودی دریافت نمیکنند،اما تهیه و چیدمان سفره عقد با خود شما می باشد.
در آخر هم به بحث شیرین هزینه های برگزاری عروسی در تالار پذیرایی تین می رسیم که با توجه به قرارگرفتن این مجموعه در فهرست گران قیمت ترین تالارهای تهران،کارشناسان سایت دوشیزه کلاس لوکس را برای این تالار عروسی در محدوده میرداماد-ظفر انتخاب کرده اند.



تالارتشریفات تین
تالار پذیرایی تین در سال 1394 با زمینه فعالیت خدمات برگزاری کلیه مجالس و سمینار ها تاسیس و با استفاده از تجارب و دانش مدیران و کارشناسان و بکارگیری منابع، تجهیزات و ماشین آلات مناسب و با استفاده از دانش روز، در حال حاضر بعنوان یکی از برترین، مجهزترین و بروزترین تالار ها در سطح کشور مشغول به فعالیت می باشد که ضمن استقرار سیستم های مدیریت کیفیت، ایمنی غذایی و رسیدگی به نظرات، پیشنهادات، رضایتمندی و شکایات مهمانان در تلاش برای برگذاری مجلسی با شکوه می باشد.
چشم انداز
تالار برج تین با رعایت استانداردهای بین المللی پس از ازمون ممیزی موفق به دریافت پنج گواهینامه استاندارد از شرکت urs انگلستان گردید.
10001 22000:فرایند تولید از تهیه صحییح مواد اولیه تا مصرف
1000210001:نظر سنجی و ر ضایت مندی مهمانان
900110002:سیستم پیگیری و رسیدگی به شکایات مهمانان
HACCP HACCP:کنترل بهداشت محیطی و فردی
90019001:مدیریت کنترل کیفی
چشم اندازی زیبا از کوه های شمیرانات تا چهار گوشه ی شهر تهران با تراس اختصاصی مناسب برای آتلیه تصویر برداری
سبکی متفاوت در تشریفات
متفاوت پذیرایی شوید، با تیم متخصص و آموزش دیده و آشنا با متود روز دنیا.
فضای لاکچری و خاص
در شأن شرکت ها و سفارت ها جهت برگزاری همایش، ولیمه، جشن ها.
پارکینگ اختصاصی
برج تین با در نظر گرفتن 9 طبقه پارکینگ عریض با ظرفیت بیش از 500 اتومبیل در مجاورت تالار ، دغدغه میهمانان شما را در این زمینه مرتفع ساخته است.
سیستم های مدیریت کیفیت
بهرهمند از آشپزخانه صنعتی با رعایت استانداردهای بهداشتی-کیفیتی و استفاده از مواد اولیه تازه و طبیعی.
ویژگی های تالار تین
تعدادی از ویژگی های منحصر به فرد تالار تین در زیر لیست شده، ما به شما پیشنهاد می کنیم با حضور در مکان تالار در مورد این ویژگی ها خودتان قضاوت کنید
چشم انداز
پارکینگ اختصاصی
سبکی متفاوت در تشریفات
سیستم های مدیریت کیفیت
فضای لاکچری و خاص
گالری ویژه
خط مشی تالار برج تین.
افزایش سطح رضایت مشتریان از طریق درک نیاز ها و انتظارات ایشان.
حفظ و بهبود مداوم کیفیت محصولات و بهبود مستمر فرآیند های کاری سازمان بکار گیری دانش پیشرفته و بروز.
ارتقاء سطح بهداشت عمومی و فردی و همچنین حفظ و بهبود کیفیت و ایمنی خدمات.
تلاش در فرآهم آوردن محیط آرامبخش و لذتبخش فراتر از انتظار مشتریان.




اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی تین دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی برج تین: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی تین ( شریعتی )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی تین در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی تین برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی تین ( شریعتی )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد