استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی خانه معلم ( درکه )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی خانه معلم:تالارهای فرهنگیان در سطح شهرتهران ویا حتی کشور بسیار زیاد هستندو قیمت های مناسب وپذیرایی های خوب این مجموعه ها پذیرایی باعث شده است که زوج های جوان بسیاری این تالارهای عروسی را برای مراسم خود برگزینند.
امروز قرار است در مورد امکانات و خدمات خانه معلم شمیرانات وسالن های پذیرایی آن برای شما بنویسم.سالن پذیرایی خانه معلم در خیابان درکه ونزدیک به میدان درکه با گنجایش 500نفر در 2 سالن مجزا قرار گرفته است.
خانه معلم درکه (تالار فرهنگیان منطقه 1) از جمله سالن های برگزار کننده مراسم عروسی با قیمت مناسب میباشدوبه همین دلیل در کلاس اقتصادی سایت دوشیزه جای گرفته است.
علاوه برلیست منوهای مختلف وغذاهای متنوع برای مراسم وجشن عروسی امکانات وخدماتی مثل مشعل،گل آرایی،اتاق عقد،طاق بادکنک،نورپردازی،ویدیوپروجکشن،چایخانه سنتی، پارکینگ،فیلم برداری وعکاسی،گروه موزیک،مداح وعاقد رو هم دارند.که هزینه هرکدام از این خدمات جدا محاسبه میشود.علاوه بر این لیست، هزینه های حق سرویس،ورودی تالار،مالیات برارزش افزوده نیز قید میشود.
با توجه به مطالب گفته شده در صورتی که خانه معلم درکه را برای مراسم عروسی خود انتخاب کرده اید،میتوانید برای بازدید حضوری وتست غذاهای این سالن پذیرایی به آدرس تالار فرهنگیان درکه واقع در خیابان دانشگاه مراجعه کنید.


اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی خانه معلم دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی خانه معلم: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی خانه معلم ( درکه )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی خانه معلم درکه در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی خانه معلم شمیران برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی خانه معلم ( درکه )؟ از مجموع 2 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
1%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد