استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی خلیج فارس ( تهرانپارس )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی خلیج فارس: با ظرفیتی بالغ بر 700 نفر و دکوراسیون کلاسیک و جدید،میتونه یکی از بهترین تالارهای عروسی تهران درمحدوده شرق باشد.
آدرس تالارپذیرایی خلیج فارس در تهرانپارس چهارراه تیرانداز واقع شده است و پارکینگ اختصاصی برای میهمانان نزدیک دارد.سالن پذیرایی زنانه در طبقه همکف و سالن مردانه بالای آن قرار دارد.
سالن ها خیلی تمیز هستند سقف و دیوارها کاملا نورپردازی شده است کف سرامیک و میز وصندلی ها مبله و سفید رنگ هستند. روی هر میز شمعدان و ظروف کریستال قرار داده شده است.
محیط سالن خلیج فارس مربع شکل در انتهای آن قسمت دوبلکس ساخته شده که برای اتاق عقد با فضای 300 متر ، سفره عقد ساده و زیبایی دیزاین شده است. جایگاه عروس و داماد به زیبایی دیزاین شده، چند پله میخورد به سمت بالا زیر پای اون ها آکواریوم زیبایی پر از ماهی واقعی قرار دارد،که نشان دهنده ذوق و سلیقه مدیریت این مجموعه می باشد.
گروه موزیک مرامس ،اتاق پرو،دیزاین گل و میوه ها از دیگر امکاناتی هستند که در اختیار عروس و دامادها قرار داده میشود.پرسنل دارای لباس فرم هستند و به خوبی کار پذیرایی را انجام میدهند.
قیمت منوی غذایی متنوع است و کیفیت غذا ها درتالار خوب است.سفره خانه سنتی و جالبی در قسمتی از تالار وجود دارد که برای رفتن به آن جا باید از سالن آقایان عبور کرد.
تالارهای خوب شهر تهران رو میشه از نظر قیمت به سه دسته لوکس،متوسط و اقتصادی تقسیم کرد،این تقسیم بندی به شما کمک میکنه تا متناسب با شرایط مالی خودتون بتونید یک تالار پذیرایی خوب پیداکنید.
تالار پذیرایی خلیج فارس که امروز بهتون معرفی کردیم در کلاس متوسط این دسته بندی ها قرار میگیرد،تا متوجه باشید که این تالار علاوه بر خدمات خوب و مطلوب قیمت های معقول و مناسبی داره. تالارخلیج فارس در لیست تالارهای عروسی با ظرفیت بین 500 تا 1000 نفر قرارمیگیرد


اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی خلیج فارس دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی خلیج فارس: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی خلیج فارس ( تهرانپارس )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی خلیج فارس در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی خلیج فارس برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی خلیج فارس ( تهرانپارس )؟ از مجموع 1 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد