استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی ستاره ری ( شهرری )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی ستاره ری: مجموعه پذیرایی ستاره ری را می‌توان به عنوان یکی از تالارهای بزرگ جنوب تهران نام برد که در منطقه شهرری واقع شده است.
این مجموعه پذیرایی با مدیریت آقای سنایی در دوسالن مجزا با ظرفیت های 450و670نفرامکان برگزاری دو مراسم به صورت همزمان را دارد.سالن های عروسی ستاره ری به تازگی بازسازی شده اند ودکوراسیون آنها مبله وبه روز شده است.
از ویژگی های خوب تالارپذیرایی ستاره ری می‌توان به اتاق عقد مبله وزیبا که ظرفیت آن20نفر وپارکینگ آن که گنجایش500خودرو را دارد اشاره کرد.خوبی دیگر که تالارتشریفاتی ستاره ری دارد این است که هم برای مراسم های کوچک مناسب است و هم برای مراسم های بزرگ،منظوراز کوچک وبزرگ بودن مراسم هایست که تعداد کمتریا بیشتری مهمان دعوت کرده اند که در هر دو صورت می‌توان از خدمات وامکانات خوب تالار استفاده کرد.
خدمات و تشریفات تالار ستاره ری بسیار زیاد است.اما از مهمترین های آنها می‌توان به گروه موزیک،اجرای طرح ازدواج آسان،فیلم برداری،کافی شاپ،نمایش وشعبده بازی را نام برد.
برای اینکه بتوانید با اطمینان کامل یک تالارعروسی خوب پیدا کنید ابتدا باید ظرفیت،امکانات وهزینه های آن را مورد بررسی قراردهید.در مورد امکانات وخدمات تالار مورد نظر شما چه سطح از هزینه ها را برای مراسم عروسی دریافت می‌کند،کارشناسان سایت دوشیزه هزینه های تمام تالارهای عروسی تهران را سه دسته تقسیم یبندی کرده‌اند که تالارپذیرایی ستاره ری در کلاس اقتصادی این دسته بندی ها قرار میگیرد،یعنی به زبان ساده تر این تالار را در فهرست تالارهای ارزان قیمت تهران قرارداده است.
امیدوارم که با این مطالب کمکی به شما عزیزان کرده باشیم تا با آگاهی کامل و درست،متناسب با شرایط بهترین انتخاب رو داشته باشید.

در ادامه مشاورین دوشیزه به تالارپذیرایی خانجان ، تالارپذیرایی ماهان ، تالارپذیرایی سناتور ، تالارپذیرایی برلیان ، تالارپذیرایی امی تیس ، تالارپذیرایی روژه ، تالارپذیرایی آریا ، تالارپذیرایی لبینا ، تالارپذیرایی پارسین ، خواهند رفت تا تالارها و سالنهای معروف جهت برگزاری ولیمه ، نامزدی ، عروسی ، سالگرد ازدواج ، حنابندان ، پاتختی را به اعضای محترم انجمن دوشیزه معرفی کنند



تهیه گزارش تالارعروسی ستاره ری: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی ستاره ری ( شهرری )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی ستاره ری در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی ستاره ری برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی ستاره ری ( شهرری )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد