استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی سعید ( نظام آباد )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی سعید: دسترسی آسان وپارکینگ دو فاکتور مهم در انتخاب یک تالار پذیرایی هستند چرا که صاحبان مجالس همیشه در تلاشند که مهمانانشان دغدغه رسیدن به سالن و جای پارک را نداشته باشند.
تالارپذیرایی سعید در منطقه 7 و 8 تهران قراردارد ، یکی از تالارهای عروسی خوب در شرق تهران است که در محدوده (نظام آباد ) خیابان مدنی شمالی واقع شده است وظرفیت آن 300نفر میباشد.
آقای سعید مدیریت این مجموعه را برعهده دارند که امکانات بسیار خوبی را برای برگزاری یک مراسم عروسی با کیفیت وقیمت مناسب ارائه میدهند و علاوه بر این برای حمایت از زوج های جوان طرح ازدواج آسان را نیز اجرا میکنند.
تالارهای عروسی قیمت منوهای خدمات عروسی آن مناسب است و مجری طرح ازدواج آسان هستند در کلاس قیمت اقتصادی سایت دوشیزه قرار میگیرند و تالار سعید نیز در این سطح قیمت نیز قرار میگیرد.از ویژگی هایی که سالن عروسی سعید دارد میتوان غذاهای خوب سرویس دهی بسیار مطلوب توسط پرسنل با تجربه و آموزش دیده آن می‌باشد.
برای انتخاب تالار عروسی خوب در محله های مجیدیه ، نارمک و تهران نو ، رسالت و امام حسین پیشنهاد میکنم برای بازدید از تالار سعید هم یک وقت تنظیم کنید و حضوری به این تالارشیک در نزدیکی اتوبان امام علی ( ع) تشریف ببرید،شاید این تالارعروسی ارزون گزینه ای باشد که شما دنبالش هستید.

در ادامه در لیست تالارهای پذیرایی قیمت پایین و مناسب در تهران به تک تک این مجموعه ها خواهند رفت تا آدرس ، تلفن ، ظرفیت ، امکانات و کیفیت تشریفات و خدمات پذیرایی را در این تالارهای عروسی تهران در سایت پشتیبان زوجهای جوان با اسم دوشیزه منتشر کنیم



تهیه گزارش تالارعروسی سعید: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی سعید ( نظام آباد )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی سعید در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی سعید برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی سعید ( نظام آباد )؟ از مجموع 6 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد