استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی شب وصال ( شهرری )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی شب وصال: طرح ازدواج آسان یک طرح وایده بسیار خوب است برای برگزاری مراسم های عروسی وازدواج با هزینه های کم،این طرح برای حمایت از زوج های جوانی است که تمایل دارند یک مراسم عروسی خوب وبیادماندنی اما با هزینه های مناسب داشته باشند.
تالارپذیرایی شب وصال با مدیریت آقای ذوالفقاری تالارپذیرایی لوکسی است که در محدوده شهرری ومیدان صفائیه واقع شده است واز تالارهای عروسی مجللی است که امکان اجرای طرح ازدواج آسان در آن فراهم آمده است.
مجموعه پذیرایی شب وصال با دوسالن مبله وشیک با رنگهای آبی وقرمز ودیزاین جدید وچشمگیر ظرفیت پذیرایی از 600نفر را دارد.واز ویژگی های آن می‌توان به کیفیت بالای غذاها وپذیرایی خوب پرسنل اشاره کرد.
این مجموعه پذیرایی ارزان قیمت را می‌توانید در فهرست تالارپذیرایی های شهر ری پیدا کرد وبرای اطلاع از قیمت ها ومنوهای آن باید حضوری به دفتر مدیریت این تالار مراجعه کنید.
در تالار عروسی شب وصال اتاق عقدی شیک ومبله با ظرفیت50نفر وجود دارد که محیط گرم ودلنشینی برای مراسم اختصاصی عقد دارد.امکانات وخدمات این تالار شامل دی جی dj و خواننده معروف ،گل آرایی مدرن و اروپایی ، عاقد خوب ،فیلم برداری و عکاسی فوق حرفه ای ، سفره خانه با دکور سنتی ، مشعل آرایی لاکچری و جایگاه ویژه عروس وداماد وی آی پی می‌باشد. علاوه بر این یک پارکینگ اختصاصی با گنجایش 45خودرو برای رفاه حال مهمانان فراهم آمده است.
امیدوارم که تمام عزیزانی که تصمیم دارند مراسم عروسی خودرا در یک سالن شیک ومجلل در جنوب تهران برگزار کنند مطلب امروز برایشان مفید باشد وکمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشند. در ادامه مشاورین ما از سالنهای آرایش و زیبایی بانوان ، آتلیه های عکاسی عروس داماد ، موسسات خدمات مجالس و کترینگها ، دفترخانه های ثبت ازدواج ، مزون ها و فروشگاه های لباس مجلسی ، نامزدی و عروسی شهرستان ری دیدن خواهند کرد . تا در مجله اینترنتی عروسی (دوشیزه ) بهترینها را به کاربران دوشیزه معرفی کنند



تهیه گزارش تالارعروسی شب وصال: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی شب وصال ( شهرری )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی شب وصال در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی شب وصال برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی شب وصال ( شهرری )؟ از مجموع 3 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
1%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد