استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی طوبی ( خانی آباد )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی طوبی: در جنوب تهران تالارهای پذیرایی بسیاری وجود دارد که ظرفیت‌ها وهزینه های متفاوتی دارند.مجموعه پذیرایی طوبی یکی از مجلل ترین وبهترین تالارهای عروسی در جنوب تهران است که در محدوده‌ی خانی آبادنو واقع شده است،آقای علی پور مدیریت تالارپذیرایی طوبی رابرعهده دارند.
معماری داخلی سالن های پذیرایی طوبی مدرن و به سبک اروپایی هستند دیواروسقف ها دیزاین های خاص وزیبایی دارند ودر آنها نورپذیرایی افکتی ، لیزری دیده می‌شود.میزوصندلی ها لوکس ومبله هستند که رنگ های قرمز وآبی دارند.
تزئینات و دکوراسیون جایگاه عروس وداماد کلاسیک است وباید پرده ومبل طلایی زرشکی دیزاین شده است طراحی ساده وبه دوراز دکورهای شلوغ باعث شده که استیج و صحنه عروس وداماد دلنشین وقشنگتر به نظر برسد.
در این سالن های لاکچری پرسنل به خوبی از مهمانان پذیرایی می‌کنند وبه موقع میزهای پذیرایی راشارژ می‌کنند.سفره عقد تالارطوبی واقعا زیباست ودیزاین آن با پارچه‌های حریر سفید رنگ وظروف لوکس طلایی رنگ انجام شده است.این سفره در یک اتاق عقد با ظرفیت 60نفر قرارداده شده است که فضای بسیار زیبایی برای اجرای آداب و رسوم مراسم عقد دارد.
مجموعه پذیرایی طوبی گنجایش پذیرایی از400نفر را دارا می‌باشد وبرای آنها پارکینگی با ظرفیت 120خودرو اختصاص داده شده است. برای رزرو تالار طوبی بعداز پرداخت هزینه ورودی می‌توانید لیستی از خدمات وامکاناتی که لازم دارید تهیه کنید وسپس تک تک هزینه ها را محاسبه کنید تا در آخر هزینه‌ی کلی مراسم عروسی را حساب کنید.
این هزینه ها برهر فردی متناسب با تعداد مهمانان ومنوهای انتخابی محاسبه می‌شود.اما برای اینکه بدانید قیمت‌های تالارپذیرایی طوبی در چه سطحی قراردارند، کارشناسان سایت دوشیزه کلاس قیمت اقتصادی رابرای این مجموعه پذیرایی ارزان قیمت در جنوب تهران انتخاب کرده‌اند.
راستی تا یادم نرفته است یادآوری کنم که در تالارپذیرایی طوبی طرح ازدواج آسان پشتیبانی واجرا می‌شود وخدمات متنوعی را در این طر گنجانده‌اند.برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با مدیریت تالار تماس بگیرید. در ادامه مشاورین ما از آرایشگاه یگانه آرا ، آرایشگاه پریچهر ، آرایشگاه فرشته آرا ، آرایشگاه ماهرخ ، آرایشگاه ستایش برتر ، آرایشگاه ونوس آرا دیدن خواهند کرد تا آرایشگاه های عروس سمت خانی آباد و نازی آباد را به شما معرفی کنند
 


تهیه گزارش  تالار عروسی طوبی: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی طوبی ( خانی آباد )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی طوبی در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی طوبی برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی طوبی ( خانی آباد )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد