استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی غزل ( پیروزی )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی غزل: در محدوده‌ی جنوب شرق شهر تهران تالارهای عروسی فراوانی وجود دارد.اگر از ساکنین این منطقه هستید وتصمیم دارید مراسم عروسی خود را در یکی از تالارهای عروسی منطقه پیروزی برگزار کنید.
پیشنهاد می‌کنم از تالارپذیرایی غزل هم بازدید حضوری داشته باشید شاید که موردپسند شما واقع شود.اما اصل مطلب یعنی ظاهر وامکانات تالاراست که بدین شرح می‌باشد.
مجموعه پذیرایی غزل دارای 2سالن مجزا به ظرفیت های 100و450نفر است که امکانات اختصاصی مجزایی دارند ودر هردو سالن غذاهای با کیفیت توسط پرسنل مجرب برای پذیرایی از مهمانان شما طبخ وسرو می‌گردد.
محیط داخلی سالن ها مبله وبسیار تمیز است ، روی میزها ظروف لوکس چینی برای میوه وشیرینی قرار داده اند ودر ردیف های 9نفره چیده شده اند، دور تا دور دیوارها و سقف تالارپذیرایی غزل به سبکی مدرن نورپردازی شده واین نورهای رنگی فضای متفاوتی را به وجود آورده اند یک سکوی ساده ومبل کلاسیک قهوه‌ای رنگ مدل جایگاه عروس وداماد است که در انتهای سالن واقع شده است.
پیست رقص خیلی بزرگ نیست اما فضای کافی برای رقص تانگوی عروس وداماد را دارد.برای رزرو این تالار در روزهای آخر هفته واعیاد باید ورودی پرداخت کنید اما در روزهای معمولی وعادی هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.
اتاق عقد مجموعه پذیرایی غزل یک سفره عقد شیک و زیبا دارد که محتویات آن ظروف کریستالی وآیینه می‌باشد . در تمام ظروف و قسمت های مختلف سفره گل آرایی های زیبایی با حریر انجام شده است واطراف آنها شمع های تزئینی قرار داده‌اند.زیبایی این دکور ودیزاین آن مراسم عقدی با شکوه را برای شما رقم خواهد زد.
قیمت ها وهزینه های تالارپذیرایی غزل را همکاران من در سایت دوشیزه مورد بررسی قرار دادند و در نهایت برای آن کلاس قیمت متوسط را انتخاب کرده اند. البته این توضیحاتی که از چیدمان، تزیینات و دکور تالار غزل خدمتتون عرض کردم تا حدودی امکان تغییرات در آنها وجود دارد که حتما با مسئول این تالار درباره این موارد و ایده های خودتون صحبت کنید
برای پیدا کردن تالارپذیرایی غزل باید به خیابان پیروزی وبلوار ابوذر مراجعه کنید،البته بهتر است که قبل از رفتن با آقای خلیلی مدیریت تالارحتما هماهنگ کنید.
در ادامه مشاورین ما از بهترین سالنهای آرایشی ، آتلیه های عکاسی ، مزون ها و دفترخانه های ازدواج منطقه پیروزی گزارشات جذاب و جالبی را در سایت دوشیزه منتشر خواهند کرد

بدون ورودی جهت روزهای عادی
تخفیف ویژه جهت پذیرایی مراسم ظهر
پذیرایی در منزل با سرویس ، تخفیف جهت سفارشات کلی




تهیه گزارش تالارعروسی غزل: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی غزل ( پیروزی )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی غزل در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی غزل برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی غزل ( پیروزی )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد