استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی فلامینگو ( جمهوری )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی فلامینگو: در محدوده خیابان ابوریحان وفلسطین مجموعه پذیرایی فلامینگو میباش دو از جمله تالارهای عروسی در خیابان جمهوری با ظرفیت 450 نفر به حساب می آید.
این تالار پذیرایی دارای اتاق عقدی زیبا با گنجایش 50نفر میباشد وفضای مناسبی برای برگزاری مراسم عقد با مهمانان نزدیک دارد.همچنین سالن ها دارای سیستم صوت وتصویر با کیفیت هستند و می توان توسط LCDو دوربین های با کیفیت این مجموعه همزمان فیلم سالن مردانه را برای بانوان به طور مستقیم پخش کردو امکان پخش کلیپ عروس وداماد در این تلویزیون نیز وجود دارد.
پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 120خودرو،کارت دعوت،مشعل آرایی،موزیک،بادکنک آرایی، ماشین عروسی،گروه فیلم برداری، مولودی خوانی وعاقد از خدمات دیگری هستند که آقای وزیری مدیریت تالار برای برگزاری جشن عروسی در نظر گرفته شده است.
اگر بخواهید که در مورد قیمت منوهای تالار پذیرایی فلامینگو اطلاعات کاملی داشته باشید،باید با مدیریت تماس گرفته ویا به آدرس تالار مراجعه کنید،اما بررسی کارشناسان ما در مورد هزینه های کلی این مجموعه پذیرایی به این نتیجه رسیدند که تالارفلامینگو(جمهوری) در کلاس متوسط سایت دوشیزه قرار میگیرد،یعنی از جمله تالارهای خوبی در مرکز تهران هستند که قیمت منوهای مناسبی دارند.ماه آینده در بررسی کامل کردن فهرست تالارهای پذیرایی مرکز تهران به خیابانهای جمهوری،انقلاب،فلسطین،لبافی نژاد،ابوریحان،ولیعصر،فخررازی و شیخ هادی برم تا بهترین سالنهای عروسی تو این مناطق را به شما معرفی کنم


مجموعه تالار پذیرایی فلامینگو با سابقه ای طولانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.


"تمام خانواده های خوشبخت شبیه یکدیگرند..."
انا كارنينا، اثر جاودانه تولستوي

تالار پذیرایی فلامینگو تاریخ ساز خانواده هاي خوشبخت است.
بسیاري از مجالس تالار پذیرایی فلامینگو متعلق به بازگشت خانواده هاییست كه مراسم عروسیشان در تالار پذیرایی فلامینگو برگزار شده و خوشبخت شده اند. اكنون فرزندان این خانواده هاي خوشبخت، سعادت راه آینده خویش را در ادامه راه موفق پیشینیان خود به روشني میبینند. آنان با اشتیاقي فراوان میخواهند شبي بیاد ماندني را در تاریخ زندگیشان رقم بزنند.
تالار ما، با قدمت طولانی و در عین حال دکوراسیون مدرن و شیك، در یكي از منطقه های مرکزی شهر تهران انتخاب اول این عزیزان است.
تالار پذیرایی فلامینگو با با سابقه ای طولانی در اجراي مراسم نامزدي، ناهار و شام عقدكنان، عروسي، ولیمه، یادبود، و سمینارها، از اولین ها و پیشروان در صنعت سرویس و خدمات پذیرایي میباشد.
ارائه غذاهاي تالار بعلت دقت و وسواس در انتخاب بهترین و تازه ترین مواد غذایي به روز و كیفیت اعلاي مرغ و گوشت گرم و تازه، از لحاظ كیفیت، كمیت و طعم و رایحه عالي زعفران و برنج اعلاي ایراني، در تهران بزرگ، زبانزد میباشد. ما بهترین كیفیت را با نازلترین قیمت گارانتي میكنیم.
تالار پذیرایی فلامینگو آماده برگزاری کلیه مراسم شما عزیزان در سراسر سال می باشد.
ما به شما اطمینان میدهیم تا شبی به یاد ماندنی را برای شما و میهمانان گرامیتان خلق کنیم تا همیشه در خاطر شما عزیزان باقی بماند.
تالار پذیرایی فلامینگو نیازي به تبلیغات ندارد. سابقه ی درخشان ما گویاي احوال ماست.

تالار پذیرایی فلامینگو، با سابقه ای طولانی، اعتماد و اعتبار می آفریند...
با ارائه پیشنهادات و نظرات خود ما را در خدمت رسانی یاری نمایید.




تهیه گزارش تالار عروسی فلامینگو: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی فلامینگو ( جمهوری )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی فلامینگو در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی فلامینگو برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی فلامینگو ( جمهوری )؟ از مجموع 3 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد