استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی قصرمدائن ( نارمک )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی قصرمدائن:تالار پذیرایی قصر مدائن از تالار عروسی های خوب نارمک و نزدیک به خیابان مدائن میباشد.
مجموعه پذیرایی قصرمداین گنجایش پذیرایی از 600 نفر و همچنین پارکینگی اختصاصی به تعداد محدود دارند.سالن برای پذیرایی آقایان در قسمت همکف قرار و قسمت بانوان در طبقه ی زیر همکف قرار دارد و همچنین در قسمت ورودی تالاربرای پذیرایی بانوان اتاق عقد با ظرفیت نسبتا خوبی که سفره عقد زیبایی هم دارد قرار گرفته است.
سالن ها مبله و نور پردازی خاص و حرفه ای دارند،و مستطیل شکل هست که ستون هایی در بین این فضا قرار گرفته است و جایگاه عروس و داماد در قسمتی از سالن و با ارتفاع کمی نسبت به سطح زمین قرار گرفته است.در جلوی جایگاه فضای مناسبی برای رقص عروس و داماد فراهم آمده است.
هزینه ورودی ،موزیک،سفره عقد از شما جدا دریافت میشود .علاوه بر این خدمات امکاناتی مثل گروه فیلم و عکس،سفره خونه سنتی،بادکنک آرایی، گل آرایی،عاقد جهت خواندن خطبه عقد،محل بازی کودک و شست وشوی میوه از دیگر خدمات و امکانات این تالار عروسی هستند.
با توجه به اطلاعات بالا و بررسی کارشناسان حرفه ای سایت دوشیزه کلاس متوسط با در نظر گرفتن منوهای تالارتشریفات قصرمدائن مناسب میباشد.پس اگر در جستجوی تالار پذیرایی خوب برای نامزدی،عقد،پاتختی ویا بعد از محضر ... هستید،تالار پذیرایی مدائن میتواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد.


اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی قصرمدائن دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی قصرمدائن: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی قصرمدائن ( نارمک )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی قصرمدائن در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی قصرمداین برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی قصرمدائن ( نارمک )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد