استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی قصروصال ( نازی آباد )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه ازتالار پذیرایی قصروصال :یکی از زیباترین و باشکوه ترین تالارهای نازی آباداست،که با دو طبقه پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 40 خودرو در هر طبقه،واقع در خیابان بهمنیار می باشد.
از ویژگی های قصر وصال،ارتفاع بیش از 50مترسقف سالن ها وبدون ستون بودن آنها میباشد،که باعث ایجاد فضایی دل بازو دیدکامل همه مهمانان به سن وجایگاه برای عروس وداماد می باشد.
این مجموعه دارای 4سالن پذیرایی با دیزاین و نورپردازی مناسب و دکوراسیون مبله است که امکان برگزاری دو جشن عروسی به صورت همزمان و کاملا مستقل در آن وجود دارد. سالن های پذیرایی با نام های فیروزه ویاس وباظرفیت های 350و600 نفره هستند.
در هر کدام از سالن ها امکانات ویژه صوتی و تصویری و پخش تصویر از هنگام ورود میهمانان به داخل سالن و نمایش جرای مراسم توسط ال سی دی وجود دارد.
آقای جانی مدیریت تالارعروسی قصر وصال هستند،که با بکارگیری کادری مجرب وآموزش دیده به صورت اختصاصی و همچنین استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه برای منوهای غذایی ،برگزار کننده بسیاری از جشن ها ومهمانی های مناسبتی بوده اند.از دیگر امکانات مجموعه تالارهای پذیرایی قصروصال می توان به اتاق عقد مجزا با ظرفیت 20نفر،آتلیه عکاسی،گل آرایی،آتیش بازی،کافی شاپ،آسانسور،بادکنک آرایی و ماشین عروس اشاره کرد.
این مجموعه که جزوءتالارهای عروسی جنوب تهران محسوب میشود،در فهرست تالارهای عروسی کلاس متوسط سایت دوشیزه نیز قرارگرفته است.امیدوارم این مطالب برای انتخاب یک تالار عروسی شیک با قیمت مناسب کمک کرده باشه.

مجموعه تالار قصر وصال
با موقعيت استثنايي و منحصربفرد، زيباترين و مجلل ترين تالارپذيرايي است که در منطقه 16 تهران واقع شده است. اين مجموعه با دو طبقه پارکينگ اختصاصي با ظرفيت هر طبقه 40 خودرو آسايش خاطر ميهمانان را از جهت محل پارک خودروی شخصي خود و آسوده حضور داشتن در مراسم دعوت شده را ايجاد نموده و باعث راحتي بانوان در رفت و آمد به داخل سالن ويژه بانوان شده است مجموعه تالارهاي قصر وصال با طراحي و ساخت استثنايي مهندسين داخلي طبق استانداردهاي بين المللي مراسم های مختلف طراحي شده و از ويژگيهاي اين مجموعه ارتفاع بيش از 5 متر سقف تالارها و بدون ستون بودن آنها مي باشد که باعث ايجاد فضايي مناسب با ديد کاملا باز به روي سن يا جايگاه مي باشد. مجموعه تالارهاي قصر وصال با کادري مجرب و آموزش ديده دوره هاي مختلف هتلداري بصورت کاملا اختصاصي اداره مي شود، لذا هدف ما رضايت ميهمانان عزیز می باشد و مراجعه مجدد ميهمانان گرامي به اين مجموعه نشانگر سرويس دهي مناسب در بخش خصوصي مي باشد. اين مجموعه تشکيل يافته از چهار تالار مجلل که توانايي اجراي همزمان دو مراسم بصورت کاملا تفکيک شده، با نامهاي فيروزه و ياس را داراست که جمعا تا 1700 نفر ظرفيت جهت مراسم های مختلف با جديدترين متد پذيرايي، آماده سرويس دهي به شهروندان گرامي مي باشد. .امکانات ويژه صوتي و تصويري همراه با نور پردازي حرفه اي و پخش تصوير از هنگام ورود ميهمانان به داخل تالارها و نمايش اجراي مراسم ها توسط ال سی دی در تالار بانوان



اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی قصروصال دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید



تهیه گزارش تالار عروسی قصروصال: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی قصروصال ( نازی آباد )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی قصروصال در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی قصروصال برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی قصروصال ( نازی آباد )؟ از مجموع 1 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد