استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی قصرگلچین ( شهرک غرب )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه ازتالارپذیرایی قصر گلچین :در محدوده شهرک غرب و نزدیک به بلوار فرحزادی با هدف برگزاری جشن ها و مهمانی ها و با مدیریت آقای عامری تاسیس شده است.
این مجموعه با بهره گیری از ایده های نوین در معماری و فضا سازی با بروزترین متدهاواستاندارهای جهانی و همچنین بکارگیری از پرسنل با تجربه و آموزش دیده خدماتی مانند موزیک پلی بک،فیلم برداری و عکاسی full HD،نورپردازی مدرن،گل آرایی،قهوه خانه سنتی،سفره عقد،موزیک سنتی، اتومبیل های کلاسیک و آخرین مدل،ماشین ودسته گل عروس، کافی شاپ و مشعل را به همه مشتریان خود ارائه میدهند.
سالن پذیرایی قصرگلچین گنجایش 700نفر را در فضای شیک وکلاسیک خود دارد.تنوع منوهای پذیرایی در این مجموعه بسیار است و می توان آن را در فهرست تالارهای پذیرایی خوب در منطقه غرب تهران قرار داد.
اگر خواهان برپایی جشن عروسی خود درتالارتشریفات قصر گلچین به آدرس اتوبان یادگار شمال،خیابان فرحزادی هستید باید بدانید که این تالار در کلاس متوسط سایت دوشیزه قرارگرفته است واین سطح بندی با توجه به قیمت منوهای اعلام شده از طرف مدیریت تالار قصر گلچین انجام شده است.
پیشنهاد من به شما اینکه از مدیریت یه وقت بگیرید و برای بازدید وتست غذا به آدرس تالار مراجعه کنید.برای همه شما و تمام زوج های جوانی که در ابتدای راه زندگی مشترک هستند از صمیم قلب آرزوی خوشبختی میکنم.

برگزارکننده مجالس عروسی به همراه کادرمجرب در 2 سالن مجزا و اتاق عقد اختصاصی به همراه چندین مدل سفره عقد
آماده پذیرایی از مجالس عروسی، ترحیم، ولیمه و مهمانیها تا 700 نفرو پارکینگ رایگان
ارائه خدمات فیلم برداری دیجیتال و آتلیه اختصاصی عروس


اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی قصرگلچین دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی قصرگلچین: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی قصرگلچین ( شهرک غرب )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی قصرگلچین در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی قصرگلچین برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی قصرگلچین ( شهرک غرب )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد