استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی لاله ها ( مینی سیتی )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه ازتالار پذیرایی لاله ها :درمحله مینی سیتی با ظرفیت 500 نفر و سالن های مجلل و هلالی شکل از تالارهای عروسی شمالشرق تهران به شمار می آید.
در تالار عروسی لاله ها به مدیریت آقای کریمی در شهرک محلاتی خدماتی چون گل آرایی،بادکنک آرایی، سالن عقد با سفره های عقد شیک و متنوع،آتلیه عکس، نورپردازی،خواننده،شعبده بازی ارائه می شود.
مجموعه پذیرایی لاله ها در نزدیکی اقدسیه قرار دارد،دکوراسیون سالن ها مبله و شیک است و جایگاه عروس و داماد آن چوبی و در قسمت مناسبی از سالن قرار دارد.
پیست رقص مناسبی در جلوی جایگاه عروس داماد تعبیه شده که فضای مناسبی برای رقص تانگوی عروس و داماد در تالار ایجاد کرده است.با اینکه در قسمت های مختلف تالارعروس لاله ها وابسته به ارتش ستون هایی هم وجود دارد،اما آنها مانع دید مهمان نسبت به قسمت های مختلف نخواهند شد.
با در نظر گرفتن قیمت منوهای تالار لاله، کارشناسان سایت دوشیزه کلاس متوسط رو برای این مجموعه پذیرایی انتخاب کرده اند.
پرسنل تالارلاله ها وابسته به نیروی های مسلح به خوبی کار خدمات دهی به مهمانان را انجام میدهند.تنوع غذایی در این مجموعه بسیار است و کیفیت بسیار خوبی دارند.
با توجه به مطالب گفته شده،در صورتی که دنبال تالار عروسی خوب در مناطق لویزان، شیان، شهرک محلاتی،کاشانک و مینی سیتی هستید این مجموعه هم می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.


اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی لاله ها دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی لاله ها: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

مشاهده کامل نظرات »

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی لاله ها ( مینی سیتی )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی لاله ها در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی لاله ها برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی لاله ها ( مینی سیتی )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد