استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی پرنس ( پاسداران )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی پرنس:شمس آباد-میدان هروی این آدرس تالار پذیرایی پرنس است که از جمله تالارهای خوب شمال شرق تهران میباشد.
قیمت مناسب و کیفیت خوب از جمله ویژگی هایی هستند که این تالار پذیرایی رو در کلاس متوسط،دسته بندی های سایت دوشیزه قرار داده است. ظرفیت این تالار 400 نفراست،که مدیریت تالارپرنس پارکینگی با گنجایش کافی برای مهمانان در نظر گرفته اند.فضای داخلی دلباز سقف ها بلند،کم ستون ،دیوارها تمیز و نوساز هستند.
هر دو سالن پذیرایی مراسم برای آقایان و بانوان با میز و صندلی های مبله دکور شده است. اما با این تفاوت که دیوار سالن بانوان کاغذ دیواری و دیوار سالن آقایان کامپوزیت است،جایگاه عروس و داماد با سنگ های آنتیک طراحی شده و صندلی های سلطنتی و خاص این جایگاه در قسمتی سکو مانند بالاتر از سطح رزمینفرار دارند.
این ارتفاع کم باعث شده که در این محیط مستطیل شکل همه مهمانان دیده خوبی به جایگاه عروس و داماد داشته باشند.در جلو این قسمت پیست رقص خوبی برای مهمانان قرار دارد.در محوطه بیرونی تالارعروسی پرنس که نزدیک پاسداران قرارداره ، آلاچیق با نام کلبه ی عشق طراحی شده است،تاشام عاشقانه عروس و داماد در آنجا سرو شود.
اتاق عقدی مجزا در قسمت دیگر این مجموعه قرار دارد که ظرفیتی حدود 30نفر و سفره عقدی با طراحی زیبا وساده ای دارد،در صورتی که تعداد مهمانان مراسم عقد زیاد باشد،سفره را در مقابل جایگاه عروس و داماد پهن خواهند کرد.
میزهای سرو شام در انتهای هر دو سالن عروسی در تالارپرنس قرار دارند،مهمانداران به صورت هماهنگ و مرتب کار سرویس دهی رو انجام میدهند و در موقع سرو شام میزها رو به خوبی شارژ میکنند.کیفیت غذا و نحوه سرو اون خوب و مورد قبول هست.اما بازهم فکر میکنم که برای بررسی کیفیت غذا میتونید از مدیریت درخواست تست غذا داشته باشید.
علاوه بر همه موارد گفته شده،آتیش بازی، مه ،نورپردازی ، موزیک و گل آرایی از دیگر خدمات این مجموعه پذیرایی هستند که می تونید با پرداخت هزینه ها این موارد رو هم بر فاکتور قرار داد،اضافه کنید.همیشه شاد و موفق باشید.

تالارپذیرایی پرنس
آلاچیق و کلبه عشق
نورپردازی نوین همراه با مه
گل آرایی، شمع آرایی، مشعل آرایی، بادکنک آرایی، آتش بازی و ...
دارای پارکینگ اختصاصی
سالن مبله و مجلل
دکوراسیون جدید و منحصربه فرد
اتاق عقد مجزا
خدمات تالار
دارای پارکینگ اختصاصی
سالن مجلل و مبله
دکوراسیون جدید و منحصر به فرد
اتاق عقد مجزا
آلاچیق و کلبه ی عشق
نورپردازی نوین همراه با مه
گل آرایی ، شمع ارایی ، بادکنک ارایی و...
میوه ارایی ، مشعل ارایی ، اتش بازی ، پرده پروجکشن و...
دارای منوهای دیس پرس و سلف سرویس


اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی پرنس دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی پرنس: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی پرنس ( پاسداران )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی پرنس در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی پرنس برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی پرنس ( پاسداران )؟ از مجموع 2 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد