استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی کلاسیک روژه ( جردن )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه ازتالارپذیرایی کلاسیک روژه:مجموعه پذیرایی کلاسیک روژه را می توان یکی از معروفترین و بهترین تالارهای پذیرایی منطقه 3تهران برشمرد.این مجموعه پذیرایی کلاسیک با مدیریت آقای رفائی در محدوده خیابان جردن واقع شده است.
برگزاری مراسم عروسی در تالاری مجلل که در یکی از بهترین منطقه های شهر تهران قرارداردخالی ازلطف نیست خصوصا که اگر این مجموعه پذیرایی دارای معماری زیبا وبسیار لوکس، کیفیت غذای خوب وپرسنل حرفه ای باشد.
معماری کلاسیک و مدرن،ستون های بلندی که به صورت آرک طراحی شده اند،میزوصندلی های مبله،لوسترهای چند طبقه وسلطنتی همگی نوید برگزاری یک مراسم عروسی باشکوه در عمارت زیبای تالار پذیرایی روژه را میدهند.
جایگاه عروس و داماد در قسمت وسط و انتهای این سالن مستطیل شکل با طراحی ساده اما با شکوه در زاویه دید مناسبی صورت گرفته است و در فاصله بسیار مناسبی که از این جایگاه تا میزهای میهمانان قرار دارد،فضای خوبی برای رقص عروس و داماد به وجود آمده است.
کلیه تجهیزات به کاربرده شده برای پذیرایی از بهترین برندها هستند،که مهمانداران مجرب تالارکلاسیک روژه برای سرویس دهی از آن استفاده می کنند.
پس تالار تشریفاتی کلاسیک روژه در کلاس لوکس سایت دوشیزه قرارگرفته و این تالارعروسی رامیتوان در فهرست تالارهای عروسی گران قیمت شهر تهران قرار داد.علاوه بر برگزاری مراسم عروسی در تالار پذیرایی روژه امکان برگزاری سایر مهمانی های دیگر مثل مراسم عقد،نامزدی،تولد،سالگرد ازدواج و ولیمه.... وجود دارد.برای بازدید از این مجموعه 350نفره لوکس در تهران میتوانید،با هماهنگی قبلی به آدرس تالار مراجعه کنید.

تالارکلاسیک روژه
تالار پذیرایی روژه که در یکی از خیابان های خوب خیابان جردن قرار گرفته را می توان جزو ی یکی از بهترین و مجلل ترین تالارهای پذیرایی جردن تهران نام برد. ظرفیت تالار کلاسیک روژه۳۵۰ نفر است. پارکینگ و سفره عقد یکی و سقف های بلند یکی دیگر از مشخصه های خوب تالار تشریفاتی روژه در خیابان جردن به حساب می آید.
۷ دلیل که باید تالار کلاسیک روژه را انتخاب کنید
قرار گرفتن در یکی از بهترین مناطق تهران
تالارپذیرایی روژه در با قرار گرفتن در منطقه جردن به مراسم شما، اعتبار زیادی خواهد بخشید. روشن است که اولین تصمیم برای برگزاری یک مراسم باشکوه، اجرای آن در منطقه ای مناسب است.
طراحی بسیار زیبا
فضای داخلی تالار عروسی روژه با استفاده از تخصص کارشناسان معماری داخلی به شکلی طراحی شده است که تحسین هر بیننده ای را برانگیزد. سبک طراحی کلاسیک تالار با ظرافتی خاص احساسی با شکوه را به میهمانان شما منتقل می نماید.
کیفیت خوب غذا
مواد اولیه تازه که از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار هستند، همگی با دقت فراوان تهیه می شوند. دستور ویژه طبخ غذاها طعمی دوست داشتنی را موجب شده است که رضایت کامل میهمانان را در تالارپذیرایی روژه به همراه خواهد داشت.
مشتریان راضی
تالار کلاسیک روژه تمام تلاش خود را در جهت جلب رضایت مشتریان صرف می کند، کلیه فعالیت ها و تجهیزات و محیط تالار به شکلی طراحی شده که بالاترین میزان رضایتمندی را به همراه داشته باشد. نظرات مشتریان نشان می دهد که تا به حال در این مسیر موفق نیز بوده است.
پارکینگ با ظرفیت بالا
پارکینگ تالار پذیرایی روژ با ظرفیت بیش از ۸۰ دستگاه خودرو آسایش میهمانان شما را فراهم خواهد آورد.
تجهیزات با کیفیت
کلیه تجهیزات بکار برده شده از جمله میزها و صندلی ها از طراحی منحصر به فرد و بسیار با کیفیت بهره می برند و این موجب ایجاد حسی مطلوب و راحتی در میان میهمانان خواهد شد. توجه خاص در انتخاب تجهیزات با دقتی فراوان صورت گرفته تا بتواند احساسی با شکوه را برای حاضرین به همراه داشته باشد.
پذیرش میهمان با شرایط گوناگون
سالن پذیرایی روژه، علاوه بر برگزاری مراسم عروسی، امکان برگزاری میهمانی های دیگر را با شرایط دلخواه شما را نیز دارد. ضمناً برای کسانی که مراسم عروسی خود را در این مجموعه برگزار کنند، مراسم مرتبط دیگر با تخفیفات ویژه انجام خواهد شد.

بازدید از تالار پذیرایی روژه را به تمامی عروس داماد های عزیز پیشنهاد می دهیم و برای یکایک شما آرزوی سعادت و پیروزی را داریم
مدیریت تالار تشریفاتی روژه



اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی کلاسیک روژه دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی کلاسیک روژه: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی کلاسیک روژه ( جردن )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی کلاسیک روژه در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی کلاسیک روژه برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی کلاسیک روژه ( جردن )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد