استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی گل یاس ( شریعتی )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی گل یاس(شریعتی): در لیست تالارهای عروسی خیابان شریعتی امروز یکی از تالارهای پذیرایی خوب الهیه تهران را به شما معرفی میکنیم
باغ تالارگل یاس با ظرفیت300نفردر منطقه الهیه وشمیرانات واقع شده است.از ویژگی های تالارگل یاس می‌توان به سالن های مبله ومجلل،کیفیت عالی منوهای غذایی، امکان پذیرایی و چیدن میز شام سلف سرویس در محوطه تالار برای فصول گرم اشاره کرد.
آقای پیراولیا مدیرت تالارپذیرایی گل یاس در خیابان شریعتی هستند که هرماه یک قرعه کشی بین عروس ودامادهای مجموعه پذیرایی یاس برگزار می‌کنند وبه قید قرعه تورهوایی مشهدیا کیش رابه آنها هدیه می‌دهند.
اتاق عقد اختصاصی تالار گل یاس برای40نفر ظرفیت دارد ویک سفره عقد زیبا وچشم گیر در آن چیده شده است.خدماتی مثل پارکینگ با گنجایش30خودرو، سفره خانه سنتی، آتش بازی ورودی تالار، فیلم وعکس و گروه موزیک را در تالارپذیرایی گل یاس می‌توانید برای اجرای خوب مراسم عروسیتان داشته باشید.
برای رزرو تالارپذیرایی گل یاس ورودی دریافت می‌شود،اما مدیریت این تالارتشریفاتی شیک تخفیفات ویژه‌ای جهت اعضای هویت علمی دانشگاه وکارکنان وزارت علوم در نظرگرفته‌اند.تالارپذیرایی گل یاس را می‌توان به عنوان یکی از تالارهای عروسی زیبا در منطقه 1تهران نام بردکه فضای زیبا ومحیطی دلنشین دارد.
قیمت منوهای تالارعروسی یاس را کارشناسان سایت دوشیزه بررسی کردند ودر نهایت کلاس قیمت متوسط رابهترین گزینه برای دسته بندی هزینه های عروسی در این تالارخوب شمال شهر دانستند.برای پیداکردن تالارگل یاس باید به خیابان شریعتی-انتهای خاقانی مراجعه کنید. در ادامه گزارشات مشاورین ما به تالارزیتون ، تالارتین ، تالارگنجینه نور ، تالارسپیده ، تالار زمرد ، تالار متین ، تالار رویای آبی ، تالارشرکت نفت ، تالارپیام بازدید خواهند کرد تا اطلاعات و مشخصات کامل این مجموعه ها را در بانک تالارهای پذیرایی شمال تهران درج کنند



مجتمع فرهنگی و رفاهی گل یاس
با بهره گیری از امکانات خود شامل تالارهای پذیرایی ، سالن کنفرانس و رستوران واقع در خیابان دکتر شریعتی بالاتر از خیابان شهید کلاهدوز ، خیابان شهیدخاقانی آمادگی ارائه خدمات به کلیه اعضاء محترم هیات علمی را دارد. خدمات قابل ارائه از سوی مجتمع گل یاس شامل موارد زیر است:
1- برگزاری جشنها و مراسم همزمان در دوتالار همراه با پذیرایی کامل از میهمانان مطابق منوی انتخابی
2- برگزاری کنفرانس و سمینار و دوره ها و کارگاههای آموزشی همراه با ارائه سرویس های جنبی
3- پذیرایی فردی یا گروهی در رستورانهای سنتی و آلاچیق و همچنین پذیرایی در محوطه مصفای مجتمع
4- ارائه خدمات پذیرایی و سروغذا بیرون از مجتمع به سفارش مشتری
با توجه به اینکه مجتمع گل یاس خود را موظف وملزم به ارائه خدمات با کیفیت بالا و در شان اعضاء محترم هیات علمی و خانواده محترمشان می داند و ماموریت خود را بعنوان یک واحد پذیرایی خدمتگزاری به جامعه معزز دانشگاهی می داند لذا بدون چشم داشت انتفاع از فروش خدمات ، کلیه خدمات از سوی مجتمع با حفظ کیفیت بالا با نرخ های پایین تر از نرخ های متعارف مجموعه های مشابه و با اعمال تخفیف ویژه اعضاء هیات علمی ارائه می شود:



تهیه گزارش تالارعروسی گل یاس(شریعتی): انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی گل یاس ( شریعتی )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی گل یاس در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی گل یاس برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی گل یاس ( شریعتی )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد