استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تشریفات آروین ( نیاوران )


اطلاعات تشریفات مجالس

به گزارش سایت دوشیزه از موسسه تشریفات آروین:موسسه خدمات مجالس آروین یا سناتور سابق از جمله موسسات تشریفات در شمال تهران میباشد،که قیمت های معقول ومنطقی دارد،به همین دلیل در کلاس متوسط سایت دوشیزه از نظر هزینه ها قرار گرفته است.
مدیریت مجموعه تشریفات آروین آقای رضا اسلامی هستند که برای برگزاری هرچه بهترو زیباترمراسم عروسی امکاناتی چون معرفی بهترین آرایشگاه ومزون عروس،دسته گل وماشین عروس،باغ ویلا وسالن های شیک ومناسب برای جشن عروسی، دیزاین های متنوع با شمع وگل،منوهای غذایی با کیفیت از نظر مواد اولیه وهم نوع طبخ و سوپروایزرهای ویژه دیگری که وقتی برای بازدید حضوری به دفتر مراجعه کنید در اختیارتان قرار خواهند داد.
البته با توجه به این که این موسسه تشریفاتی خوب در محدوده نیاوران می باشد،اما برای سهولت کار عروس ودامادهای عزیز میتواند با توجه به میزان بودجه ای که برای مراسم خود در نظر گرفتند و همچنین تعداد مهمانانی که دعوت کرده اند یک منوی اختصاصی و ویژه طراحی میکنند.
پس اگر فکر میکنید که تشریفات آروین مورد خوبی برای شما میباشد،حتما سعی کنید با هماهنگی قبلی به دفتر این مجموعه مراجعه کنید تا نمونه کارهای جدیدشون رو برای شما به نمایش بگذارند.


"تشریفات اروین (سناتور سابق)"

تشریفات اروین با مدیریت محمد رضا اسلامی تنها مجموعهای است که قابلیت طراحی منو متناسب با (سلیقه وبودجه) شما را با نهایت کیفیت دارد.


اطلاعات کاملتری از تشریفات مجالس آروین دارید؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش موسسه تشریفات و خدمات مجالس آروین: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تشریفات آروین ( نیاوران )

جهت دریافت آدرس و تلفن کترینگ آروین در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تشریفات عروسی آروین برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تشریفات آروین ( نیاوران )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد