استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تشریفات ثمین ( سعادت آباد )


اطلاعات تشریفات مجالس

به گزارش سایت دوشیزه از موسسه تشریفات ثمین:موسسه خدمات مجالس ثمین با مدیریت آقای قطبی در محدوده سعادت آباد و نزدیک به بلوارفرحزادی واقع شده است.
این مجموعه در سطح تهران واطراف آن دارای 50مورد باغ، ویلا وسالن اختصاصی میباشند که شما عزیزان میتوانید با در نظرگرفتن هزینه ورودی متناسب با ظرفیت یکی از آنها انتخاب کنید.
خدمات مجالس تشریفات ثمین شامل تهیه انواع غذا با مواد اولیه درجه یک وبا طبخ خوب،مدرن ترین سرویس ظروف، مجرب ترین کادرپذیرایی،انواع دیزاین های روز دنیا، خدمات نورپردازی وجلوه های ویژه،ساخت وسازهای دکوراتیو، خدمات گل آرایی،خدمات عکاسی وفیلم برداری حرفه ای،سفره خانه و موسیقی سنتی و اتومبیل های تشریفاتی می باشند.
با توجه به تنوع خدمات وقیمت منوهای این مجموعه تشریفاتی، سایت دوشیزه کلاس متوسط رابرای موسسه تشریفات ثمین انتخاب کرده است.اما مدیریت کترینگ ثمین به همه زوج های جوان قبل از قرارداد مشاوره ای متناسب با فضا،تعداد مهمانان و بودجه ای که دارند، میدهند تا بتوانند طبق سلیقه عروس و داماد وخدماتی که لازم دارند یک برنامه ریزی درست ودقیق داشته باشند.
و در نهایت بتوانید شبی به یاد ماندنی برای عروس وداماد به وجود آوردند،برای گرفتن مشاوره و دیدن نمونه کارهای تشریفات عروسی ثمین می توانید با دفتر تماس بگیرید ویک وقت مشاوره در خواست کنید.



موسسه برگزاری مجالس عروسی
تشریفات ثمین با مدیریت جناب آقای بهمن قطبی فعالیت خود را در سال1380 شروع نمود و پس از مدت زمان کوتاهی پایه‌گذار سبکی نوین در خدمات پذیرایی گردید پس از 10سال تجربه و فعالیت گسترده در زمینه خدمات مجالس عروسی و تشریفات مجالس و سرویس دهی مجالس متعدد،تشریفات ثمین افتخار دارد که کلیه خدمات مجالس خود را به صورتی جدید و پیشرفته، همگام با متدهای نوین جهانی در اختیار مراجعین محترم قرار دهد . خدمات مجالس تشریفات ثمین به شرح ذیل می باشد:
تهیه انواع غذا با مواد اولیه درجه یک و با پختی بی نظیر - مدرنترین سرویس و ظروف ویژه مجالس - مجلل ترین ویلا و سالن های کاملاً اختصاصی برای برگزاری مدرنترین مجالس - مجرب ترین کادر خدمات پذیرائی مجالس - انواع خدمات دیزاین مجالس با متد روز - خدمات نورپردازی و جلوه های ویژه مجالس - حریرآرائی و ایجاد سازه های دکوراتیو - خدمات گل آرایی مجالس - خدمات شمع آرایی ، آتش بازی، سفره های عقد و خنچه های مدرن و سنتی - خدمات فیلم برداری حرفه ای - خدمات عکاسی در آتلیه های اختصاصی و باغ - سفره خانه سنتی - بازارچه - موسیقی سنتی - اتومبیل تشریفاتی اعم از قدیمی، لیموزین و ... نمونه های متعدد از خدمات مجالس انجام شده به صورت فیلم و عکس موجود می باشد . با حضور در محل مؤسسه تشریفات ثمین می توانید کلیه نمونه های مجاز خدمات انجام شده را مشاهده نمائید. به لحاظ تنوع سعی نموده‌ایم مدرنترین کارهای موجود و جدیدترین طراحی را با لوازم و تجهیزات منحصر بفرد و با شیک‌ترین ظروف، پذیرایی مطلوبی را در تهران و شهرستانها به مشتریان خود ارائه نماییم. تشریفات ثمین طراح و مبتکر اجرای جدیدترین و شیک ترین مراسم عروسی همراه با آتش بازی، گل آرایی، موزیک زنده و ... پنجره ای از تجسم یک رویا را در تنها شب به یاد ماندنی زندگیتان می گشاید
باغ و سالن
تشریفات مجالس ثمین ضمن در اختیار داشتن باغ اختصاصی، به دلیل همکاری گسترده با بیش از 50 مورد باغ و سالن دیگر شرایطی را برای شما فراهم می کند تا گزینه های متعددی مناسب با سلیقه و بودجه خود برای انتخاب مکان برگزاری مراسم عروسی در اختیار داشته باشید.
سفره عقد
پهن کردن سفره عقد آیین سنتی در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر است که از دیرباز در جشن های عروسی رواج داشته است.جشن عقدی که در ساعات اولیه مراسم ازدواج برگزار می شود معمولا به صورت سوری است شایان ذکر است در تشریفات مجالس ثمین سفره عقد به عنوان هدیه در تمامی منوها آورده شده است.
کترینگ
خدمات مجالس و تشریفات عروسی ثمین دارای کترینگ و آشپزخانه اختصاصی میباشد که شامل خدمات پذیرایی، میز شام، فینگر فود، سالاد و اردو ، کیک و دسر میباشد
چیدمان
در مراسم عروسی فضاهايی خالی و غير قابل چيدمان يافت می شود که تشریفات ثمین آن فضاها را با آکسسوارهايی که قبلا تهيه نموده به بهترين شکل کامل می نمايد.
میان وعده (فینگرفود)
در تشریفات ثمین میان وعده در فواصل بین عقد تا شام بین میهمانها سرو می شود.همچنین می توان برای سرو میان وعده از دکور نیز استفاده کرد یعنی به صورت سلف از میهمانان پذیرایی شود.در خدمات مجالس ثمین ما از آشپز فرنگی کار و حرفه ای برای این منظور استفاده می کنیم و هر میان وعده فرنگی که بخواهید را با بالالترین سطح کیفی به میهمانان شما عزیزان ارائه می نمائیم. در میان وعده های ارائه شده در تشریفات ثمین طعمی به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد که در بهترین رستوران های فرنگی چشیده اید.
بار سالاد و اردور
سالادهای متنوع تشریفات ثمین رنگ و طعم متفاوتی را به میز شام پذیرایی شما می بخشد . سالادهايی ازقبيل : سالاد کاهو، سالاد فصل، سالاد ماکارونی، سالاد قفقازی، ماست و خیار، سالاد شیرازی، سالاد فرانسوی، سالاد سزار، سالاد اندونزی، سالاد کاردينال، سالاد لبنانی، سالاد آنديف، سالاد چيکن ذرت و سالاد اسفناج ، بخشی از سالادهای خوش طعم و خوشمزه تشریفات ثمین است.
بازارچه سنتی
بازارچه سنتی شامل نان داغ کباب داغ، بال کبابی، آش رشته، دل و جگر، لبو، باقالی و ... می شود که در خدمات مجالس ثمین از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.تشریفات مجالس ثمین این آیتم را در قهوه خانه سنتی یا فضای باز اجرا می کند.اجرای آیتم بازارچه در فضای باز مستلزم دکور بازارچه است که در طول مراسم شما یعنی از ابتدا تا انتها می تواند بسیار جالب وسرگرم کننده باشد.
ورودیه
ورودی مراسم عروسی شما یکی از مهم ترین بخش هایی است که مورد توجه مدعوین قرار می گیرد. انتخاب یک ورودی زیبا و جذاب می تواند ضمن به وجد آوردن میهمانانتان در همان ابتدای ورود، گویای سطح اجرای خدمات در مراسم عروسی شما باشد. در تشریفات ثمین مدلهای گوناگونی از ورودی در مراسم های عروسی و در مکان های مختلف اجرا شده است که می توانید برخی از نمونه های آن را مشاهده نمایید.
جایگاه
مدل و دیزاین جایگاه عروس و داماد از اهمیت خاصی بر خوردار است. معمولا عزیزان شما در جایگاه در کنارتان قرار می گیرند و بیشتر عکسهای یادگاری به جا مانده از مراسم عروسی در این قسمت گرفته می شود. تشریفات عروسی ثمین با اجرای به روزترین جایگاه های تشریفاتی عروس و داماد می تواند خواسته ی شما عزیزان را در این زمینه فراهم سازد.
گل آرایی
همواره گل آرایی یکی از شاخصه های مهم برای تجلی دادان به مجالس و فراهم نمودن فضایی زیبا و دلنشین برای پذیرایی از میهمانان است. از آنجایی که عمده فعالیت تشریفات مجالس ثمین در زمینه برگزاری مجالس عروسی می باشد، لذا در این بخش تصاویری از گل آرایی مجالس عروسی تقدیم حضورتان می گردد.
شمع آرایی
برای زیبایی بخشیدن بیشتر و رویایی نمودن فضای برگزاری مجلس، می توان از شمع آرایی به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه ها استفاده کرد. بار شمع، شمع آرایی میزهای میهمان، شمع آرایی سفره عقد، شمع آرایی در قسمت ورودی و بسیاری از بخشهای دیگر در تمامی پکیج های تشریفات ثمین به عنوان هدیه وجود دارد.
میوه آرایی
علاوه بر کوکتل میوه و میوه برای زیبایی بیشتر مراسم عروسی می توان از بار میوه، بار کمپوت و یا میوه آرایی نیز استفاده کرد.تشریفات مجالس ثمین با ارائه طرح های زیبا در این بخش تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شما عزیزان انجام می دهد.
آتش بازی
مراسم آتش بازی جزء هیجان انگیز ترین و باشکوه ترین بخشها می باشد که در 4 مرحله (ورودی ، کیک ، شام و تانگو) قابل اجراست و در تشریفات ثمین جزء هدایای منوی انتخابی می باشد
میز یادبود
میز یادبود معمولا جلوی درب ورودی تعبیه می گردد بدین منظور که دوستان و عزیزان شما دست نوشته هایی را بگذارند تا شما حتی بعد از سالها از دیدن این نوشته ها شب عروسی خود را به خاطر بیاورید و لبخند بر روی لب شما بنشیند.خدمات مجالس ثمین ایده های بسیاری برای طراحی میز یادبود شما دارد .تشریفات ثمین از اجرای پیشنهادات و طرح های جدید شما عروس دامادها نیز استقبال می کند. ما هدفی جز جلب رضایت شما نداریم.
ریسه محوطه باغ
در اکثر باغ تالارهایی که تشریفات ثمین به شما دوستان عزیز پیشنهاد می دهد نورپردازی در محوطه باغ صورت گرفته است. این نورپردازی ها اکثرا به صورت ریسه نور در فضاهای مناسب تعبیه شده است.این ریسه ها در محوطه باغ از ورودی تا بین درختان زیبایی خیره کننده ای به فضای باغ می دهد.ریسه ها در تاریکی شب بسیار زیباست و فضای باغ را دلنشین و رویایی می کند.
دسته گل عروس
تشریفات مجالس ثمین با ارائه جدیدترین و به روز ترین طراحی دسته گل عروس به شما عروس خانم ها کمک می کند که دغدغه ی زیبایی دسته گلتان را نداشته باشید.تشریفات ثمین به شما این امکان را می دهد که از بین ده ها طرح زیبا بهترین انتخاب را داشته باشید.در تمامی عکس ها دسته گل عروس زیبایی را دو چندان می کند.
ماشین عروس
شما در تشریفات عروسی ثمین قادر خواهید بود با انتخاب طرح های پیشنهادی ما و یا طرح انتخابی خودتان زیباترین گل آرایی ها را بر روی ماشین عروس خود داشته باشید.تشریفات عروسی ثمین این مسئولیت را از دوش آقا داماد ها برداشته و ماشین شما را در پارکینگ منزلتان گل کاری می کند.همچنین تشریفات ثمین می تواند در انتخاب ماشین عروس نیز شما را یاری نمایید.تشریفات ثمین با همراهی شما در این زمینه در صرفه جویی زمان و هزینه به شما کمک می کند.
قهوه خانه سنتی
دراکثر باغ تالارها فضایی به عنوان قهوه خانه سنتی وجود دارد.قهوه خانه سنتی شامل چای نبات، خرما، قلیان، تنقلات و ... می باشد.هزینه قهوه خانه سنتی به باغ تالار انتخابی شما بستگی دارد و قیمت آن بین 600.000 تومان الی 1.000.000 تومان می باشد.در فضای قهوه خانه سنتی میهمانان شما می توانند برای لحظاتی از هیاهوی مجلس دور باشند و از این فضا بهره مند شوند.
کافی شاپ
معمولا برای اجرای آیتم آبمیوه طبیعی می توان از دکور کافی شاپ استفاده کرد.در تشریفات مجالس ثمین طرح های متنوعی برای هر سلیقه وجود دارد که از میان آنها شما قادر به انتخاب هستید.در این قسمت چند میهماندار به صورت حرفه ای برای شما چندین نوع آبمیوه را آماده کرده و ارائه می دهند.دکور کا فی شاپ می تواند در فضای سالن یا فضای باز قرار گیرد و باعث زیباتر شدن مجلستان شود.
عکاسی و فیلمبرداری
خدمات مجالس ثمین با آتلیه های به نام در سطح تهران همکاری دارد و شما عزیزان می توانید از طرف تشریفات ثمین به همکاران ما معرفی شوید و از تخفیف ویژه ی ما بهره مند گردید.یعنی کار درجه یک با قیمتی بسیار مناسب با بودجه ای که شما در نظر گرفته اید.پس با اطمینان می توانید این کار را به ما بسپارید.عکس و فیلم های به جا مانده از مراسم شما مهمترین قسمت از مجلس عروسی شما است که همیشه به یادگار می ماند.
خدمات عروسی
خدمات ثمین با داشتن کادر مشاورین متخصص در زمینه خدمات عروسی میتواند مشاوره ای صحیح در این باره را به شما عرضه نماید. خدمات عروسی با دیگر انواع خدمات از لحاظهای مختلفی متفاوت است.یکی از تفاوتهای اصلی در خدمات عروسی موضوع آن یعنی ازدواج است که باعث میشود تمی شاد در خدمات عروسی همواره رعایت گردد.خدمات ثمین با در اختیار داشتن جدیدترین دیزاینها فضایی شاد و دلنشین را برای شما و میهمانان گرامیتان فراهم می آورد. برگزاری یک خدمات عروسی با شکوه نیاز به بوجه، تخصص و از آنها مهمتر ذوق و سلیقه دارد که ما با استفاده از تجارب خود و پیشنهادهای ارزنده مشتریان با ذوق همواره در این جهت حرکت نموده ایم
خدمات مجالس عروسی
کجا عروسی بگیرم و شرایط هر مکانی چیست؟
خدمات مجالس عروسی، باغ یا هتل؟
خدمات مجالس عروسی، باغ یا هتل؟ انتخاب هر کدام از این سه گزینه به خواست شما بستگی دارد و هر کدام هم ویژگی ها و امکانات متفاوت و متنوعی را برای شما فراهم می کنند. برای مطلع شدن از چند و چون این ماجرا نیاز نیست جایی بروید،بنشینید و این مطلب را بخوانید.
اگر دوست دارید مراسم عروسیتان در باغ و در فضای آزاد برگزار شود، باید توجه کنید که محیط باغ به چه صورت است مثلا آیا سیستم های گرمایشی و سرمایشی در آن وجود دارد و یا آیا باغ دارای فضای سرپوشیده ی جداگانه هست ؟ معمولا برای عروسی های تابستان، باغ ها طرفداربیشتری دارند. البته هستند عروس و داماد هایی که دوست دارند در برگ ریزان پاییزی و یا وقتی که زمین و زمان سفیدپوش شده است مراسم عروسی شان را در فضای باز برگزار کنند.
ورودی باغ
باغ ها بسته به این که کجا واقع شده باشند و یا از لحاظ سرسبزی و زیبایی چه امتیازاتی داشته باشند قیمت های متفاوتی برای ورودی دارند. فراموش نکنید که پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل نرخ ورودی ها بالاتر است .
غذا
برای منو غذاها هم هزینه ها مختلف است. این که منوی دیس پرس انتخاب کنید یا سلف سرویس بر قیمت تاثیر دارد. منوهای دیس پرس که معمولا شامل 1 تا 3 مدل غذا می شوند. اما منوهای سلف سرویس دنیای دیگری دارند. چندین و چند مدل پیش غذا، سالاد و دسر را می توان در این منو ها پیدا کرد. یکی از باغ های غرب تهران حداقل منوی سلف سرویس را 40 هزار تومان برای هر نفر در نظر گرفته به اضافه ی یک سری از کارهای دیگر مثل گل آرایی و تزئین محیط که روی منوی غذایی محاسبه می شود. و برای بهتر شدن کیفیت کار باید هزینه های بیشتری هم پرداخت کنید. گرانترین منوی غذایی این باغ هم برای هر نفر 80 هزار تومان است که علاوه بر غذای های ایرانی و معمول که در مهمانی ها سرو می شوند غذاهایی مانند خوراک زبان با سس قارچ، خوراک ژیگو، خوراک چیکن استروگانف، خوراک بیف استروگانف، خوراک مرغابی با سس آناناس و به ازای هر صد نفر یک بره ی درسته و به ازای هر 50 نفر یک مرغابی درسته در خدمات مجالس عروسی وجود دارد. فراموش نکنید که قطعا منوهای غذایی گرانتر و ارازنتر از آن چه که ما در این مطلب گفتیم هم هست
برگزاری مجالس عروسی شاید شما هم خاطراتی از شرکت در یک مجلس عروسی و شادی دارید که تشریفات و برگزاری آن بسیار کسل کننده بوده است و خاطرات زیادی هم دارید از شرکت در مجالس عروسی که به خوبی برگزار شده اند و تشریفات برگزاری مجالس عروسی و جشن در آن بسیار سرگرم کننده، منظم و شادی بخش اجرا شده اند. موسسه تشریفات و خدمات مجالس ثمین مفتخر است تا برای بهتر برگزار شدن مراسم و مجالس عروسی شما را یاری دهد.



اطلاعات کاملتری از تشریفات مجالس ثمین دارید؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش موسسه تشریفات و خدمات مجالس ثمین: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه


 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تشریفات ثمین ( سعادت آباد )

جهت دریافت آدرس و تلفن کترینگ ثمین در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تشریفات عروسی ثمین برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تشریفات ثمین ( سعادت آباد )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد