استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

دفترخانه ازدواج 218( تهران نو )


اطلاعات دفتر ازدواج

به گزارش سایت دوشیزه از دفترخانه ازدواج218:این روزها بیشتر زوج های جوان به فکر این هستند که مراسم عقد خودشون رو توی یه دفتر خونه ی خوب و بزرگ برگزار کنند، به همین خاطر تصمیم گرفتم که چند تا از بهترین دفاتر ثبت ازدواج تهران رو بهتون معرفی کنم.
چند روز پیش که دنبال دفترخونه ازدواج خوب سمت تهران نو می گشتیم، به محضر شماره 218 تهران نو رفتیم تا از نزدیک همه چیزو ببینم و سوالاتمون را هم بپرسیم، سردفتر این مرکز آقای مهدی بخشی هستن که هم خودشون و هم پرسنل بسیار محترمی دارند ، درسته که ایشون روحانی نیستند و لباس روحانیت به تن ندارند اما آدم با شخصیتی هستند و به تمام سوالات ما با خوش رویی کامل جواب دادند.
ایشون توضیح دادند که باید اول به آزمایشگاه بریم و بعد از این که جواب آزمایش رو گرفتیم به محضر بریم و نوبت عقد رو رزرو کنیم. اگر زوجی روز تولد امام رضا (ع) تصمیم به عقد گرفته باشند و همینطور مهریه عروس کمتر از 313 تا سکه باشد هیچ هزینه ای برای ثبت عقد از آنها دریافت نخواهد شد . من و همسرم خیلی مشتاق بودیم که از امکانات دفتر ازدواج 218 در خیابان دماوند بیشتر بدونیم که ایشون ما رو به هر دو اتاق عقدشون بردند و همه چیز رو توضیح دادند. من فکر می کردم سفره عقدهای دفاتر ثبت ازدواج خیلی معمولی هستند، اما اشتباه می کردم این محضر ازدواج 2 تا اتاق مجزا برای مراسم عقد داره وکه هر کدوم ظرفیتش بین 15 تا 20 نفره و هر کدوم هم سفره عقدهای بسیار زیبا و شیکی داشتند و همینطور وسایل اتاق عقد هم بسیار مرتب بود.
در مورد هزینه ثبت عقد دائم در این دفتر ازدواج باید بدونید که طبق کارشناسی های انجام شده سایت دوشیزه کلاس اقتصادی برای محضر 218 درشرق تهران انتخاب شده است .من و همسرم از آقای بخشی برای راهنمایی های خوب ایشون تشکر کردیم و تصمیم گرفتیم که بریم و مقدمات اولیه رو فراهم کنیم. واقعا حس خیلی خوبی دارم، این حس رو برای همه آرزو می کنم.


محضر شماره 218
تسهیل ازدواج جوانان و کم کردن هزینه های ازدواج را از خودمان آغاز کردیم . قابل توجه تمامی جوانان و عروس خانم ها و آقا داماد ها و خانواده هاي محترمشان سال 1394هم افتخار داریم همانند سال گذشته با حداقل هزینه و قیمت در خدمت جوانان و خانواده های محترمشان باشیم به اطلاع می رسانیم هزینه ثبت عقد در این دفتر خانه فقط مبلغ 190.000 هزار تومان می باشد (طبق تعرفه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) لازم بذکر است هیچگونه هزینه اضافی دیگر برای سفره عقد و یا تعداد سکه و یا ثبت شروط هیچگونه هزینه اضافی اخذ نمی گردد .
انجام مراسم عقد و ازدواج بصورت رسمی و یا تشریفاتی در باغ ها و تالار ها با حداقل هزینه و بالاترین خدمت رسانی .
ثبت عقد کاملاً رایگان
در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج آسان و سنت هر ساله دفتر ازدواج 218 تهران در روز ولادت امام هشتم علی بن موسی رضا(ع) تمامی عقد های دائم با مهریه کمتر از 313 عدد سکه ی طلا بصورت کاملاً رایگان ثبت می گردد لازم بذکر است با توجه به اینکه متقاضی ثبت عقد در این روز بسیار است خواهشمند است یک ماه زودتر با دفترخانه برای تعیین وقت هماهنگ گردد.
+++++سوابق کاری ما بهترین معرف ماست +++++
(((((در بهترین لحظات زندگی همراه شما هستیم)))))
{اجرای زیبا و بیاد ماندنی عقد همراه با ثبت عقد و ازدواج جوانان محترم در باغ ها و تالارها با حداقل هزینه و ارائه بالاترین  خدمت رسانی  به زوجین محترم }




اطلاعات کاملتری از دفترخانه ازدواج 218دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش دفتر ازدواج 218: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

قابلیت دفتر ازدواج

دفتر رسمی ازدواج 218 تهران در سال تاسیس شده است. مدیریت این دفتر بر عهده مهدی بخشی می باشد. در ادامه می توانید با مشخصات و امکانات این مجموعه آشنا شوید.
آدرس و شماره تلفن و مشخصات دفتر رسمی ازدواج 218 تهران
1-تعداد صندلی 35 عدد
2-آسانسور از همکف
3-بدون دریافت هزینه اضافی برای اتاق عقد و سفره عقد
4-((روز ولادت امام رضا(ع) هر ساله تمامی عقد های با مهریه های  کمتر از 313 سکه تمام بهار آزادی طلا بصورت کاملا رایگان انجام می پذیرد ))
تخفیف ویژه برای دانشجویان
تخفیف ویژه برای عروس و داماد های جوان
ازدواج آسان مهرورزی
35 عدد صندلی
سفره عقد آئینه
آسانسور از همکف
هدایای ویزه از آتلیه و مزون و آرایشگاه
قابل توجه تمامی جوانان و عروس خانم ها و آقا داماد ها و خانواده های محترمشان امسال هم افتخار داریم همانند سال گذشته با حداقل هزینه و قیمت در خدمت جوانان و خانواده های محترمشان باشیم به اطلاع می رسانیم هزینه ثبت عقد در این دفتر خانه طبق تعرفه سازمان اسناد و املاک کشور می باشد. لازم بذکر است هیچگونه هزینه اضافی دیگر برای  و یا تعداد سکه و یا ثبت شروط هیچگونه هزینه اضافی اخذ نمی گردد . آرزوی خوشبختی و سعادتمندی برای تمامی عروس خانم ها و آقا داماد ها را از خداوند بزرگ خواستاریم ان شاالله یک عمر با خوبی و خوشی در کنار یکدیگر زندگی مشترک داشته باشید.
ثبت عقد کاملاً رایگان
در راستای ترویج سنت حسنه ازدوج آسان و سنت هر ساله دفتر ازدواج ۲۱۸ تهران در روز ولادت امام هشتم علی بن موسی رضا(ع) تمامی عقد های دائم با مهریه کمتر از ۳۱۳ عدد سکه ی طلا بصورت کاملاً رایگان ثبت می گردد لازم بذکر است با توجه به اینکه متقاضی ثبت عقد در این روز بسیار است خواهشمند است یک ماه زودتر با دفترخانه برای تعیین وقت هماهنگ گردد.
دفتر ازدواج و طلاق ۲۱۸ تهران در محدوده تهران نو خيابان دماوند روبروي ايستگاه بي آر تي ابوريحان پلاك ۴۱۰ واقع شده است که از طریق وسایل نقلیه عمومی می توانید دسترسی داشته باشید.
ثبت ازدواج با حداقل هزینه با 2 سالن عقد شیک و زیبا
واقع در تهران خیابان دماوند خیابان بلال حبشی
هزینه ثبت عقد فقط -هزار تومان بدون هیچگونه مبلغ اضافه برای سفره عقد و یا دیگر موارد

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

مشاهده کامل نظرات »

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس دفترخانه ازدواج 218( تهران نو )

جهت دریافت آدرس و تلفن محضرعقد و ازدواج 218در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات دفترخانه ازدواج 218برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به دفترخانه ازدواج 218( تهران نو )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد