استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

دفترخانه ازدواج 278 ( پاسداران-دولت )


اطلاعات دفتر ازدواج

مهم ترین اتفاق زندگیتان را متفاوت خاطره انگیز کنید....  تازه عروس و ماه داماد عزیز که بدنبال دفتر ازدواج لوکس و لاکچری در تهران هستید ...
دفتر ازدواج مهر آذین با سالن  و سفره عقد شیک، مزین به ظروف نقره ، بهمراه گل آرایی، شمع آرایی، نورپردازی، مسیر دسترسی خوب، چهار طبقه پارکینگ اختصاصی، ظرفیت بالا و امکان پذیرایی از مهمانان و .... شایسته ترین انتخاب در شمال و شمال شرق تهران میباشد.

به گزارش سایت دوشیزه ازدفترخانه ازدواج278: امروز قصد داریم یکی از بهترین و لوکس‌ترین محضرهای شمالشرق تهران را به شما معرفی کنیم؛
عقد ازدواج مهمترین وشیرین ترین پیوندی‌ست که فرد در زندگی شخصی خود می‌بندد ونقش مهمی در سرنوشت وآینده‌ی وی دارد. این پیوند به قدری بزرگ است که باید به مناسبتش جشن گرفت، شادی کرد و کام نزدیکان را شیرین نمود...

این دفترخانه که با مجموعه تشریفاتی به نام «مهرآذین» همکاری دارد در محدوده‌ی پاسداران و در ابتدای خیابان دولت قرار گرفته که مدیریت و اجرای مراسم‌های آن دفترخانه با آقای دکتر میثم مسجدی می‌باشد؛ در این مجموعه خطبه‌ی عقد مطابق سلیقه زوجین خوانده می‌شود که معمولا به دو صورت سنتی (شرعی)  و ایرانی- آریایی مراسم عقد اجرا می‌شود.
البته اگر عروس و دامادهای عزیز تمایل داشته باشند این عاقد جوان و بسیار خوش‌ذوق و شیک پوش به محل مراسم که خارج از دفترخانه باشد (باغ، تالار، منزل و...) هم با هماهنگی قبلی تشریف می‌آورند.
سالن عقد آن بسیار شیک است که ظرفیت پذیرایی  30نفر مهمان را بصورت ثابت دارد که در صورت تمایل، ظرفیت مهمانان تا 40نفر هم قابل افزایش است.
باتوجه به دسترسی و لوکیشن بسیار مناسب این دفتر و موضوع همیشگی جای پارک در تهران، این دفتر مجهز به چهارطبقه پارکینگ برای مهمانان است که رفاه ایشان را فراهم نموده است.
سالن و دیزاین آن برپایه تم سفید- کِرِم روشن است. جایگاه عروس و داماد بسیار زیبا و منحصر به فرد است و سفره عقد آن از ظروف نقره و آنتیک، لوستر و نورپردازی بسیار لوکس تشکیل شده و گل‌آرایی و شمع‌آرایی های انجام شده در سفره عقد این دفتر ازدواج را به یکی از لاکچری‌ترین دفترخانه‌های ازدواج در شمال تهران تبدیل کرده است.

سابقه‌ی فعالیت طولانی وتعداد مراسم های برگزار شده در این دفتر و رضایت عروس و دامادهای قبلی و خانواده‌های ایشان حاکی از سطح بالای کیفیت این گروه کاری است.
لازم بذکر است جناب آقای دکتر مسجدی باتوجه به اینکه دکترای فقه و حقوق هستند تا الان یک مورد صیغه طلاق هم جاری نکرده‌اند و در حدود ده سال سابقه کاری خود فقط و فقط اجرای مراسم عقد ازدواج را بر عهده داشته اند؛ وقتی از خودشان درباره این موضوع سوال کنیم، فقط با یک مصرع از یک شعر پاسخ می‌دهند:
« پیش ما رسم شکستن نبود عهد وفا را »

در بررسی‌ها و پرسش و پاسخ با مجموعه همکاران این دفتر کارشناسان دوشیزه دریافتند که مجموعه «مهرآذین» و خصوصا آقای دکترمسجدی اجرای مراسم‌هایشان بیشتر برای جامعه محترم پزشکی و حقوق‌دانان کشور بوده که وضعیت ظاهری، نوع خدمات و امکانات این دفتر و تراز آن، مهر تأییدی بر این ادعا است.
کارشناسان سایت دوشیزه با توجه به بررسی هزینه‌ها و خدمات و امکانات ارائه شده توسط این دفترازدواج ، سطح خدمات را در کلاس لوکس و هزینه را مقرون به صرفه در نظر گرفته‌اند.


* لوکس‌ترین خدمات عقد و ازدواج در شمال تهران
* ثبت ازدواج رسمی
* دارای سالن و سفره عقدلاکچری و چهارطبقه پارکینگ اختصاصی
* سرویس پذیرایی با منوهای متنوع و مطابق با سلیقه و هزینه شما
* برگزاری باشکوه مراسم عقد ازدواج به سبک نوین با اجرای مراسم عقدآریایی-میترایی ، حافظ و مولانا خوانی و...
* موسیقی زنده (دف و نی - دف و سنتور- و...)
* ارائه خدمات تخصصی تصویربرداری (عکس و فیلم) توسط گروه حرفه ای و دارای مجوز رسمی
* اعزام عاقد بهمراه گروه برای اجرا در باغ، تالار و منزل
* ثبت ازدواج موقت همراه با صیغه نامه معتبر - دارای مهر برجسته جهت ارائه به اقامتگاهها، نهادهای انتظامی و قضایی (برای دوران نامزدی و آشنایی قبل از ازدواج)
* مشاوره حقوقی با تعیین وقت قبلی


در لیست شیک ترین دفترخانه های ازدواج سایت دوشیزه تصاویر ویدیویی از سفره عقد مجلل گردآوری کرده است تا راهنمای خوبی برای عروس و دامادها سخت پسند تهرانی باشد.  ((((((جهت دیدن ویدیو ها به کلیک کنید.)))))))


تهیه گزارش دفترازدواج 278 : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

قابلیت دفتر ازدواج

دفترخانه 278 در خیابان پاسداران واقع است که جزو معدود دفترخانه هایی است که پارکینگ اختصاصی دارند ولی برای استفاده باید هزینه ی جداگانه پرداخت کنید . فضای دفترخانه برای مراسم های 30 الی 40 نفره مناسب است و همچنین هزینه ی این دفتر خانه نسبت به موقعیتی که دارد مناسب است .

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس دفترخانه ازدواج 278 ( پاسداران-دولت )

جهت دریافت آدرس و تلفن محضرعقد و ازدواج 278 در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات دفترخانه ازدواج 278 برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به دفترخانه ازدواج 278 ( پاسداران-دولت )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد