استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

دفترخانه ازدواج472 ( شریعتی )


اطلاعات دفتر ازدواج

به گزارش سایت دوشیزه از دفترخانه ازدواج472:اگه شما هم در جستجوی پیدا کردن یک دفترازدواج شیک با سفره عقد ساده ولی زیبا و جدید در منطقه شریعتی،قیطریه،دولت میگردید و براتون داشتن ظرفیت بالا و امکان پذیرایی از مهمانان خیلی مهم است . ممکن است دفتر ازدواج شماره 472 پیشنهاد مناسب برای شما باشد .
محضر472 که در نزدیکی میدان تجریش قراردارد، سفره عقد قشنگ و مناسبی دارد.علاوه بر این خدماتی نظیر آتیش بازی ، گل آرایی موسقی سنتی ،و خطبه عقد آریایی در آن وجود دارد که در ازای پرداخت هزینه میتوانید از این امکانات استفاده کنید .
دفتر ازدواج 472 از دفتر های مشهور ازدواج شمال تهران خیابان شریعتی و نزدیک به قلهک میباشد .،ظرفیت دفترعقدکنان 472 دارای گنجایش 25 نفر را دارد . سردفتر هم آقای سید محمود میرحیدری و لباس شخصی دارند.هزینه ثبت عقد توی این محضر با توجه به امکاناتی که مورد استفاده قرار گیرد محاسبه میشود.اما کارشناسان سایت دوشیزه برای هزینه های کلی این دفتر عقد کلاس لوکس رو انتخاب کردند و این محضر رو در دسته دفتر خانه های گران قیمت شهر تهران قرار داده اند . امیدوارم که اطلاعات ما در رابطه با این دفتر ازدواج برای شما مفید باشد .

اکنون با ایجاد تغییرات در دکوراسیون و سفره عقد خود و با بوجود اوردن فضایی زیبا و دلنشین و با فراهم کردان امکاناتی نظیر گل ارایی و شمع ارایی و عقد ارایی و خدمات پذیرایی و موسیقی زنده امادگی ان را دارد که بهترین روز زندگیتان را هرچه رویایی تر برگزار کند .درضمن  گروه های حرفه ای عکاسی و فیلمبرداری این دفتر با امکانات پیشرفته و بروز اماده ثبت این لحظات زیبا خواهد بود


دفتر رسمی ازدواج 472 تهران در سال 1377 تاسیس گردید.ما افتخار آن را داریم که بیان کنیم تا این زمان، پذیرای بیش از 10 هزار عروس و داماد عزیز بوده ایم و از این باب بر خود می بالیم و همواره میزبان شما شهروندان عزیز هستیم


دارای اتاق و سفره عقد شیک
اتاق انتظار
گل ارايي و شمع ارايي سفره عقد
گروه فيلم برداري و عكاسي حرفه اي
ظرفيت 30 نفر
سوگند نامه فارسی
دسترسي راحت ( فاصله تا نزديك ترين پاركينگ عمومي 50 متر)
و افتخار پذيرايي از ١٥٠٠٠ عروس و داماد
با بيش از 20 سال سابقه
صدور آنی سند در صورت ضرورت
باز بودن دفتر در ایام تعطیل با تعیین وقت قبلی
مشاوره قبل از ازدواج، حین ازدواج و بعد از ازدواج با اساتید روانشناسی دانشگاه تهران
و وکیل خانواده خانم و اقا





اطلاعات کاملتری از دفترخانه ازدواج 472دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش دفتر ازدواج 472: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

قابلیت دفتر ازدواج

دفتر رسمی ازدواج 472 با برخورداری از اتاق عقد شیک و سفره عقد زیبا و محیطی بسیار ارام و شکیل اماده اجرای مراسم عقد عروس و داماد های عزیز میباشد. عکاسی و فیلمبرداری، گل ارایی سفره عقد و اتاق عقد، اجرای موسیقی سنتی زنده و شمع ارایی از دیگر خدماتی ست که این دفتر برای هرچه زیباتر و باشکوه تر کردن مراسم شما ارائه میکند. اتاق عقد دفتر 472 گنجایش 30 مهمان و همراه را دارا می باشد. اجرای عقد اریایی و سوگند نامه پارسی امکانپذیر است.

دفتر رسمي ازدواج 472 با سفره عقد در شریعتی تهران
در محيطي زيبا همراه با سفره عقدي مجلل رويايي ترين لحظه زندگي تان را ثبت كنيد...
    با ظرفيت ٥٠ نفر
    عقد آريايي
    سوگند نامه فارسي
    فيلمبرداري و عكاسي
    گل ارايي سفره عقد
    شمع ارايي

به همراه كادري مجرب همراه با انواع غذاهاي ايراني و نوشيدني هاي سرد و گرم آماده پذيرايي از شما مهمانان گرامي هستيم.
دفتر رسمی ازدواج ۴۷۲ تهران در سال ۱۳۷۷ تاسیس گردید.ما افتخار آن را داریم که بیان کنیم تا این زمان، پذیرای بیش از ۱۰ هزار عروس و
داماد عزیز بوده ایم و از این باب بر خود می بالیم و همواره میزبان شما شهروندان عزیز هستیم .
با ظرفیت 50 نفر
عقد آریایی
سوگند نامه فارسی
فیلمبرداری و عکاسی
گل ارایی سفره عقد
شمع ارایی
به همراه کادری مجرب همراه با انواع غذاهای ایرانی و نوشیدنی های سرد و گرم آماده پذیرایی از شما مهمانان گرامی هستیم
یکی از دفاتر ازدواج محبوب زوج‌های تهران دفترخانه‌ی شماره 472 است، این دفترخانه با فضایی دل‌نشین و اتاق عقدی با ظرفیت 35 نفر دارای سفره‌ی عقدی به همراه گل‌آرایی طبیعی و شمع آرایی ست که خوش‌رنگ‌ترین تصاویر را از پیوندتان به یادگار خواهد گذاشت.

یکی از جنبه‌های اصیل و دلیل انتخاب دفتر عقد و ازدواج 472، اجرای موسیقی سنتی (ساز و دهل) در لحظات ورود و خروج شماست که با کوبه‌های شورانگیزش لبخند به لب تمام حضار می‌نشاند.
دفترخانه 472 با داشتن اتاق انتظار مجزا سبب شده تا تمام‌کارهای ثبتی و رسمی انجام عقد در فضای بیرون اتاق عقد انجام گیرد و تمام مراحل به بهترین نحو ممکن پیش رود.
از ویژگی‌های به نام سالن عقد 472، مدیریت زمان برای میهمانان شماست به این‌گونه که پس از فرآیند خطبه عقد به کمک مجریان متعهد این مجموعه در بهترین شرایط ممکن عکس‌های یادگاری شما با تک‌تک عزیزانتان ثبت می‌شود و بعدازآن لحظات شیرین و به‌یادماندنی میز عسل به همراه آرزوهای ماندگار پدران و مادران زوج‌های خوشبخت فرامی‌رسد.
روز پیوندتان را با انتخاب دفتر ازدواج 472 زیباتر کنید.

دفتر رسمی ازدواج 472 تهران در سال تاسیس شده است. مدیریت این دفتر بر عهده سید محمود میرحیدری می باشد. در ادامه می توانید با مشخصات و امکانات این مجموعه آشنا شوید.


گل آرایی و شمع آرایی
در مناسبت های خاص و پنجشنبه ها و جمعه های هر هفته گل آرایی و شمع آرایی به صورت کاملا رایگان انجام می شود.
عکاسی و فیلمبرداری
گروه فیلمبرداری و عکاسی ما آمادگی آن را دارد تا جشن شما را به تصویر بکشد.
شیرینی و آب میوه
طبق سفارش زوجین انواع شیرینی جات و آب میوه های مختلف در دستور کار ما قرار خواهد گرفت و مهمانان به بهترین شکل پذیرایی خواهند شد.
مشاوره خانواده
با وکلای مجرب خانم و آقا آمادگی هرگونه مشاوره حقوقی قبل از عقد و بعد از ازدواج را داریم.

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس دفترخانه ازدواج472 ( شریعتی )

جهت دریافت آدرس و تلفن محضرعقد و ازدواج 472 در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات دفترخانه ازدواج 472 برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به دفترخانه ازدواج472 ( شریعتی )؟ از مجموع 62 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
3.4%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد