استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن زیبایی آمانداپارسا ( فرمانیه )


اطلاعات آرایشگاه عروس

به گزارش سایت دوشیزه از آرایشگاه آمانداپارسا:این روزا معمولا سبک آرایشها لایت و اروپایی شده و میشه گفت که تفاوت چندانی توی سبک کار نیست اما یه چیز که خیلی مهم هست وفکر میکنم از سبک کار هم مهمتره تمیزی کار و کیفیت و موندگاری آرایش هست.پس باید دنبال آرایشگاهی بود که علاوه بر زیبایی بتونه کاره تمیزو با کیفیت انجام بده.
امروز تصمیم دارم یکی از آرایشگهای خوب منطقه یک تهران رو بهتون معرفی کنم.آرایشگاه آماندا پارسا یکی از سالن میکاپ عروس خوب شمال تهران هست،که در منطقه فرمانیه واقع شده است.
برای دیدن عروس ورفتن به این آرایشگاه از قبل هماهنگ کرده بودم و بعداز ورود به سالن این میکاپ آرتیست خوشبختانه تونستم از نزدیک عروس رو ببینم و سبک و تمیزی کارشون رو با دقت ببینم.
برخورد دوستانه ی این خانم جوان و توضیحات کامل در مورد کار میکاپ عروس برام خیلی جالب بود،سبک آرایش این میکاپ کار کاملا لایت با مدل موهای اسپانیش و کلاسیک است.ایشون عکس عروس های واقعی با قبل و بعد وبدون روتوش رو به من نشون دادند.وتوضیح دادند که چون تازگی به ایران برگشتند هنوزآلبوم جدید ندارند.
پکیج عروس تو آرایشگاه آمانداپارسا شامل خدماتی مثل میکاپ و شینیون تخصصی عروس،پاکسازی پوست (درحدماسک های آبرسان برای ریلکسیشن)،خدمات ناخن با ناخن مصنوعی،اصلاح ابرو، شیو صورت میشه،که میتوان گفت با در نظر گرفتن قیمت ها در کلاس لوکس سایت دوشیزه قرار میگیرند.
اگر مراسمی مثل مادلینگ یا عکس اسپرت هم داشته باشید 20 در صدبه هزینه ی پکیج اضافه میشه و برای این کار لباس و تاج اسپرت و حلقه های پر بصورت رایگان وامانت در اختیار شما قرار داده میشود.خانم پارسا توضیح دادند که از برند MAC برای گریم و میکاپ عروس استفاده میکنند که موندگاری و کیفیت بسیار بالایی داره.
یکی از چیزاهایی مهم دیگه موندگاری آرایش هست ،چون عروس مدت زمان زیادی باید تو آتلیه یا باغ باشه واسه عکساش و تازه بعد ازاون که مراسم اصلی شروع میشه پس باید در عین زیبایی و جذابیت آرایش تا آخر شب خیلی خوب رو صورت بمونه که خانم پارسا به عروسهاشون این تضمین رو میدند.چون تنهایک میکاپ کار و یک شینیون کاردر این آرایشگاه خدمات میکاپ و شنیون انجام میدند،تنها یک با دو عروس رو میپذیرند.
نظر بیشتر با عروس در روز عروسی هست و 3 الی 4 ساعت زمان برای آماده شدن باید در نظر گرفت. برای قرارداد با خانم پارسا یک سوم ازمبلغ پکیج تون روباید برای بیعانه بدید و ما بقی رو روز مراسم تصویه کنید.اگه دوست دارید عروس آرایشگاه آماندا پارسا باشید متونید با هماهنگی به آدرس آرایشگاه ایشون مراجعه کنید.


اطلاعات کاملتری از آرایشگاه آمانداپارسا دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش سالن زیبایی آمانداپارسا: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن زیبایی آمانداپارسا ( فرمانیه )

جهت دریافت آدرس و تلفن سالن آرایش آماندا پارسادر سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه آمانداپارسا برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن زیبایی آمانداپارسا ( فرمانیه )؟ از مجموع 0 امتیاز

دسترسی و جای پارک
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد