استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن زیبایی بانوی آرمانی ( الهیه )


اطلاعات آرایشگاه عروس

به گزارش سایت دوشیزه از آرایشگاه بانوی آرمانی:یکی از سالن های آرایشی VIP در شمال تهران است که در اسامی آرایشگاهای خوب الهیه به شمار می آید، مدیریت این مجموعه با خانوم قشقایی میباشد.
بعد از ورود به سالن آرایشگاه بانوی آرمانی متوجه شدم که برای مشاوره ی عروس باید وقت قبلی میگرفتم , با این حال برخورد محترمانه و صمیمی مدیر داخلی سالن به من این امکان را داد که بدون استرس سوالاتم را بپرسم . به اتفاق برای دیدن آلبوم های عروس به اتاق مشاوره عروس رفتیم.
در سالن عروس بانوی آرمانی ،لاین مجزایی برای میکاپ عروس وجود دارد و سبک آرایش و گریم ،واقعا اروپایی با شینیون های ساده و کلاسیک از این نظر کلمه واقعا استفاده کردم که بعضی از سالن های از واژههای اروپایی و لایت در صحبتهای خود استفاده میکنند اما عملا سبک کارشون آسیایی شرقی میباشد. تفاوت چهره درعکس قبل و بعد عروسها و کلیپ تهیه شده از مراحل کار میکاپ این سالن کاملا مشهود بود و میشد کیفیت گریم و میکاپ رو مشاهده کرد .
سالن زیبایی بانوی آرمانی که در بهترین منطقه سمت شمال تهران قراردارد، برای کار عروس تنها یک میکاپ آرتیست دارند که قیمت و خدمات ارائه شده روی پکیجشان با نظر کارشناسان لاین آرایشی سایت دوشیزه در کلاس لوکس قرار میگیرد. این پکیج شامل خدماتی از قبیل میکاپ , شینیون , اصلاح , ابرو , شاین و فون بدن , مانیکور , پدیکور و اپیلاسیون معمولی ست.در مورد آرایش فرمالیته یا مادلینگ میکاپ کامل عروس برای عکاسی قبل از مراسم، کاشت ناخن و رنگ مو و خدمات دیگر سوال کردم ،توضیح این بود که در صورت داشتن میکاپ مدلینگ قیمت نصف پکیج اصلی به کل هزینه ها اضافه میشود.
لوازم آرایشی مورد استفاده برای گریم و میکاپ عروس در سالن بانوی آرمانی که در نزدیکی شریعتی و پل رومی قراردارد بیشتر از برند های MAC و ESTEE LOUDER است .از صحبت ها ی مشاور متوجه شدم که برای میکاپ و شینیون امکان تست وجود دارد و در تمام مراحل کار قدم به قدم با عروس مشورت میکنند و به نظر عروس اهمیت زیادی داده میشود . ضمن اینکه مدل های جدیدتر میکاپ و شینیون میکاپ آرتیست را میتوان در صفحه ی مجازی ایشان مشاهده کرد .
برای هماهنگی زمان خروج برای رسیدن به آتلیه 3 ساعت و نیم الی 4 ساعت رو باید در نظر گرفته شود واولویت خروج با عروسی هست که زودتر رزرو کرده باشد، زیرا این سالن در روز 3 تا 4 عروس رو میپذیرند .بعد از بستن قرار داد 2 هفته قبل از عروسی روز مشاوره با میکاپ کار و شنیون کار عروس میباشد و 1 روز قبل از مراسم هم برای انجام کارهای خدماتی مثل اپیلاسیون و ناخن و .. باید به سالن مراجعه کنید.
در آخر برای پرداخت هزینه ها پرسیدم و قرار شد در صورت انتخاب این سالن برای روز عروسی ام3/1 مبلغ قرار داد را بعنوان بیعانه وباقی را در روز مراسمم تسویه کنم ،البته باید متوجه باشید که بانوی آرمانی در کلاس لوکس آرایشگاهای عروس سایت دوشیزه قرار گرفته است .

آرایشگاه بانوی آرمانی
انجام کلیه خدمات مو
هیرکات
رنگ و مش و هایلات
بافت
براشینگ و شینیون
اکستنشن مو و مژه
کراتینه و ویتامینه نمودن مو
انجام کلیه خدمات ناخن
کاشت و دیزاین
مانیکورو پدیکور
ژلیش (مخصوص ناخن های طبیعی )
خدمات اصلاح و ابرو
اصلاح و قرینه سازی ابرو
وکس صورت
خدمات اپیلاسیون
خدمات ماساژ
میکاپ عروس و گریم



اطلاعات کاملتری از آرایشگاه بانوی آرمانی دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش سالن زیبایی بانوی آرمانی: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

قابلیت آرایشگاه عروس

سالن بانوى آرمانى به مديريت خانم "قشقايى" است که یکی از آرایشگاه‌های خوب الهیه به حساب می‌آید.

این سال زیبایی پنج سال پیش افتتاح شد و خدمات آرایش و زیبایی از جمله شینیون، رنگ و مش، کوپ و براشینگ، آرایش عروس، میکاپ، مانیکور و غیره را ارائه می دهد.
 یک سالن زیبایی خیلی خوب با پرسنل خیلی حرفه‌ای و خوش رو و هم‌چنين سرویس‌های ويژه که قطعاً اگر امتحان کنید، پشیمان نخواهید شد.
یک چيز خيلى جالب در مورد اين سالن، اسم آن است. در واقع منظور از بانوى آرمانى، بانويى با سيرت و انديشۀ زيباست، نه فقط ظاهر زيبا!

« هماهنگی اجزاء با کل » از دیربازترین تعاریف زیبایی به توسط افلاطون بوده است و اگر چکیده ی هر کلیتی را در نام آن جستجو کنیم ، شایسته است که عنوان بانوی آرمانی ، نقّال داستان تازه ای از پرده زیبایی در روزگار ما باشد ، زمانه ای که هنر کشف  و طرح زیبای های خاص هر ذاتی ، مقهور کلیشه های پیش ساخته و ترویج یافته در بنگاه های تبلیغاتی شده است و در این میانه ، بنیاد بدیع بانوی آرمانی مبنا را بر مفهوم گسترده ی بانو بودن بنا کرده است تا کلیتی که زیبایی را نه تنها در کالبد ، بلکه مهمتر از آن ، در لحن و آهنگ می کاود و البته که مقصد این بانو ، اندیشه ی آرمانی شدن ، تداوم و کمال می یابد.

با تعهد به این نگرش است که کارگروهی از صاحبدستان حرفه ای درطراحی و اجرای اسلوب زیبایی همدل و همدست شده اند تا با رعایت هیبت پر شکوه زن در قامت رعنای بانو بودن ، نقش تازه ای از اجزای زیبایی را در تناسب با کلیت منحصر بفرد هر بانوی مشتاق به آرمانی شدن بنشاند .

هدفی که در این پروردگار نیازمند آگاهی و مراقبت بر شان جمال در موثر ، اثر و متاثر می باشد.

در واقع همچون هر آفرینشی که ارتباط معنایی آفریدگار و آفریده با نام پرورش ، از در هم کنش جوهری آنها شکل و بقا می یابد .

توسعه و تکامل بنیاد بانوی آرمانی از همسویی و نه همسانی است بر مدار مراعات تمام زیبایی در صورت و هم در سیرت برای یاران و دوست داران این اطوار .

امیدواریم و کوشا بر این مرام ، به مدد حق .
آلبوم آرایش عروس با میکاپ های متفاوت سینمایی
دپارتمان تخصصی میکاپ و گریم با خدمات  vip .
هیرکات – شینیون – خط مژه رنگ و لایت – میکروپیگمنتیشن – خدمات ناخن

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن زیبایی بانوی آرمانی ( الهیه )

جهت دریافت آدرس و تلفن سالن آرایش بانوی آرمانی در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه بانوی آرمانی برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن زیبایی بانوی آرمانی ( الهیه )؟ از مجموع 2 امتیاز

دسترسی و جای پارک
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد