استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن زیبایی مریم بانو (کرج )


اطلاعات آرایشگاه عروس

به گزارش سایت دوشیزه از آرایشگاه مریم بانو:امروز به یکی دیگه از سالن های عروس کرج رفتم و تصمیم گرفتم تجربیاتم رو براتون بنویسم ،آرایشگاه مریم بانو در میدان مادر واقع شده است و من امروز به این عروس سرا رفتم و از نزدیک عکس های عروس و نمونه کارهای جدیدشون رو دیدم مدیریت سالن تنها میکاپ کار آرایشگاه هم هستند که برای گریم و میکاپ عروس از برند آرایشی MACاستفاده می کنند، سبک کار این میکاپ آرتیست گریم و میکاپ لایت و اروپاییه . مدیریت آرایشگاه و عروس سرای مریم بانو به عهده سرکار خانم نصیروند میباشد
آرایشگاه عروس مریم بانو 2 پکیج برای عروس خانم ها در نظر گرفتند،اولی فقط شامل آرایش سر و صورت عروس میشه اما پکیج دوم خدمات اضافه ای مثل اصلاح و ابرو، هماهنگ سازی صورت و بدن، مژه، طراحی ناخن، رنگ ابرو، تاج، پاکسازی و یک جلسه اضافه میکاپ و شینیون تخصصی عروس داره البته شما می تونید با توجه به خدماتی که لازم دارید پکیجی بین این 2 انتخاب کنید.
با در نظر گرفتن قیمت پکیج عروس سالن آرایش مریم بانو به این نتیجه میرسیم که در کلاس متوسط سایت دوشیزه از نظر قیمت ها قرار میگیرد . مشاوران عروس این مرکز توصیه می کنند که حداقل یک یا دو ماه قبل از عروسی برای رزرو نوبت اقدام کنید چون نهایتاً 7 عروس رو در یک روز قبول می کنند البته برای هر عروس 2 یا 3 ساعت زمان هم در نظر میگیرند.
یکی دو روز قبل از مراسم باید به سالن دیگر این مجموعه زیبایی در خیابان هفت تیر تشریف ببرید به دلیلی این که در این مرکز عروس سراست و فقط کار میکاپ و شینیون توش انجام میشه .امیدوارم مطالب امروز برای شما مفید باشه و بتونید یه انتخاب خوب و مناسب داشته باشید .
 

 

آرایشگاه مریم بانو
آرايشگاه مريم بانو ارائه کننده انواع خدمات آرایشی و زیبایی ویژه بانوان محترم در زمینه های میکاپ و گریم حرفه ای ، خدمات تخصصی مو شامل انواع رنگ ، مش و هایلایت .انواع کوتاهی ، کوپ ، براشینگ ، بافت ، فر ، صاف و شینیون و پکیجهای درمانی و ویتامینه مخصوص موهای آسیب دیده و کراتینه مو . خدمات تخصصی ناخن شامل ،مانیکور و پدیکور به همراه ماساژ، کاشت و ترمیم ، لاک و طراحی و درمان بیماری های ناخن و پوست دست و پا. خدمات تخصصی اصلاح ابرو ، بند ، اپیلاسیون و همچنین خدمات تخصصی آبرسانی و جوان سازی پوست را ارائه می نماید.
امیدواریم در این مجموعه پذیرای شما عزیزان باشیم.
عروس سراي مریم بانو
عروس سراي مريم بانو مركز تخصصي خدمات آرايشي و زيبايي ويژه عروس خانومهاي عزيز مي باشد . اين مركز در ابتدا اقدام به مشاوره با نوعروسان گرامي نموده و پس از آگاهي از سلايق و بررسي فيزيك عروس خانم محترم اقدام به ارائه پكيج مناسب آرايشي به وي مي نمايد و پس از پذيرش انواع خدمات مورد نياز و انتخاب شده در پكيج را با استفاده از بهترين برندهاي آرايشي ارائه مي نمايد .
متخصصين عروس مريم بانو با سالها تجربه و ارائه خدمات متنوع و باكيفيت بسيار بالا به نوعروسان عزيز طي سالهاي گذشته توانسته اند اين مجموعه را به معتبرترين برند آرايشي در شهر كرج تبديل نمايند.
اميدواريم در باشكوه ترين شب زندگيتان همراه شما باشيم

متخصصين عروس مريم بانو
آرايشگاه مريم بانو در سال 1385 به مديريت سرکار خانم مريم نصيروند تاسيس گرديد اين مجموعه از ابتدا تمام تلاش خود را بر پایه ارائه جديدترين متدهاي آرايشي و زيبايي و همچنين استفاده از بهترين مواد آرايشي بنا نهاد و طي چند سال به بزرگترين برند آرايشي در شهر كرج تبديل شد .
با توجه به استقبال گسترده شما عزيزان و اعتماد روزافزون نوعروسان عزيز به اين مجموعه در سال 1391 مجموعه عروس سراي مريم بانو نيز كه در آن صرفاً خدمات تخصصي ويژه عروس ارائه مي شود راه اندازي گرديد و تا به امروز در این مجموعه بیش از هزار نوعروس را در زیباترین شب زندگیشان آراسته ایم.
هم اینک آرایشگاه مریم بانو روزانه پذیرای ده ها نفر از شما بانوان محترم می باشد که متقاضی استفاده از بهترین خدمات آرایشی و زیبایی می باشید و همچنین عروس سرای مریم بانو به طور تخصصی پذیرای نوعروسان عزیز می باشد تا بهترین خدمات مشاوره ای ، آرایشی و زیبایی را به این عزیزان ارائه نماید.

خدمات تخصصي عروس
عروس سرای مریم بانو ارائه کننده خدمات تخصصی عروس می باشد. در این مجموعه کلیه نیازهای عروس خانم براساس سلایق و استایل و فیزیک بدنی وی توسط مشاورین عروس سرا بررسی و مجموعه خدمات مورد نیاز به وی پیشنهاد می گردد.
کلیه خدمات مورد نیاز از جمله آماده سازی پوست ، گریم یا میکاپ ،رنگ و مش و هایلات ، طراحی ناخن و ... در این مجموعه توسط متخصصین هر بخش برای عروس اجرا می گردد تا بهترین نتیجه حاصل گردد. مواد آرایشی مورد استفاده در این مجموعه از بهترین برندهای اروپایی و امریکایی بوده که دوام و کیفیت منحصر به فردی دارند .
در این محموعه جدیدترین متدها توسط متخصصینی که هریک دارای مدارک معتبر بین المللی در رشته خود می باشند به نوعروسان عزیز ارائه می شود . همچنین کلکسیونی از زیباترین تاجهای عروس را در این مجموعه گرد آورده ایم تا با خیالی آسوده انتخاب و زیبایی خود در زیباترین شب زندگیتان لذت ببرید.

مشاوره رايگان
روز عروسي مهمترين روز در زندگي هر خانمي مي باشد و بنابراين بايد در انتخاب جزئي ترين مسائل دقت نمود.
عروس خانومهاي محترم بهتر است جهت انتخاب آرايشگاه و عروس سراي مناسب مراكز مختلف را ببينند و با افراد متخصص در اين زمينه مشورت نمايند. عروس سراي مريم بانو نيز به عنوان يكي از بزرگترين و با سابقه ترين عروس سراهاي شهر كرج آمادگي دارد تا ضمن ارائه نمونه كارهاي خود نسبت به مشاوره تخصصي و همچنين برگزاري شوي زنده از مراحل آرايش براي شما عروس خانم محترم به بهترين شكل ممكن اين روز را براي شما خاطره انگيز نمايد .

خدمات تخصصی پوست مريم بانو
در آرايشگاه مريم بانو کلیه خدمات پوست از جمله پاکسازی ، جوان سازی ، لیفت ، اکسی تراپی ، آبرسانی عمیق ، فرم دهی صورت با ماساژ های تخصصی و پیلینگ (ضد لک و ضد چروک قوی ) توسط متخصصین مجرب انجام می شود . درمان نور و آب که یک درمان تخصصی و موثر برای بازسازی و احیای سریع پوست می باشد خدمتی جدید و منحصر به فرد برای کلیه عروس خانم ها و مشتریان میکاپ است . این درمان با خاصیت از بین بردن سریع و مقطعی چروکها و لک های ریز باعث جوانی و درخشش سریع پوست می شود و بستری مناسب برای میکاپ و ماندگاری بیشتر آن ایجاد می کند .
با استفاده از خدمات تخصصي پوست در آرايشگاه مريم بانو به طرز آشکاری تغییر را در پوست خود احساس کنید .

خدمات تخصصی ناخن مريم بانو
. ناخن بخش مهمی از زیبایی دست­ها را به خود اختصاص می­دهد. ناخن افراد بطور طبیعی هاله ­ای از رنگ طبیعی پوست آنها را داراست که وقتی زرد یا سبز می­شود دچار مشکل شده است. خرد شدن و شکنندگی از مشکلات دیگری است که افراد از آن رنج می­برند و معمولاً ناشی از کمبود کلسیم است چرا که ناخن نوعی استخوان نرم است و کلسیم نقش مهمی در حیات بافت استخوان­ها دارد. خشکی بستر ناخن و خط خط شدن آن، پوسته شدن اطراف ناخن­ها همگی از انواع بیماری­های ناخن می­باشند. شوینده­هایی که برای دستان خود مصرف می­کنید، عدم استفاده­ از دستکش در انجام بسیاری از امور منزل، تغذیه نامناسب و شرایط بد آب و هوایی به عنوان عوامل ایجاد کننده بیماری­های ناخن ایفای نقش می­کنند. با استفاده­ از محصولات درمانی و مغذی در کنار انواع لاک­ها می­توان همزمان ناخن­های سالم و آراسته­ای داشت.
مانیکور یا فرم دادن و مرتب کردن ناخنهای دست، پدیکور یا فرم دادن و مرتب ناخن پا و طراحی و کاشت ناخن از جمله خدمات تخصصی ارائه شده توسط مریم بانو برای ناخن های شما عزیزان می باشد.

خدمات تخصصی مو مريم بانو
آرایشگاه مریم بانو ارائه کننده انواع خدمات تخصصی مو به شرح ذیل می باشد :
رنگ و مش و هايلايت : . رنگ و مش تغییر دادن رنگ موهای شخص می باشد که در آن ترکیب رنگ و هماهنگی آن با رنگ پوست و فرم چهره (چاقی و لاغری) بسیار حائز اهمیت است. به رنگ و مش همزمان هايلايت گفته میشود که مو حالتی سایه روشن پیدا میکند.
دكلره و دكاپاژ : دکلره شامل خارج نمودن پیگمنت های رنگی مو از ساختمان آن و بیرنگ شدن مو به تدریج در پایه های مختلف(از 2 تا 11) می باشد. پاک کردن رنگ موی قبلی از روی مو که نوعی دکلره ضعیف است دكاپاژ نام دارد.
فر و صاف : فر یا پرمنات که موها را برای مدتی (6ماه تا یکسال) مجعد یا حالت دار می کند. صاف تغییر حالت مو از مجعد به حالتی لخت که هم مدت دار میباشد و هم دائمی. برای صاف کردن اغلب از اتوی مو استفاده می شود.
میزانپلی: عمل میزان کردن پل های گوگردی مو به وسیله بیگودی های مخصوص می باشد
گریم و میکاپ حرفه ای مريم بانو
گريم و ميكاپ حرفه اي زير نظر متخصصين مريم بانو با استفاده از برترين برندهاي آرايشي دنيا و با جديدترين متدهاي آرايشي و زيبايي صورت مي پذيرد .
اگر ميخواهيد در جشنها و ميهمانيهاي خود بدرخشيد و زيبايي خود را به رخ ديگران بكشيد ، مريم بانو بهترين انتخاب براي شماست .
در اين مجموعه انواع سبكهاي آرايش خليجي ، عربي ، اروپايي ، لايت و ... به بهترين شكل ممكن براي شما بانوان عزيز اجرا مي گردد.
تمامي هدف اين مجموعه فراهم آوردن رضايت خاطر شما عزيزان مي باشد
 

 

 


اطلاعات کاملتری از آرایشگاه مریم بانو(کرج) دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش سالن زیبایی مریم بانو(کرج): انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

مشاهده کامل نظرات »

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن زیبایی مریم بانو (کرج )

جهت دریافت آدرس و تلفن سالن آرایش مریم بانو در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه مریم بانو برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن زیبایی مریم بانو (کرج )؟ از مجموع 7 امتیاز

دسترسی و جای پارک
7.8%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد