استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن زیبایی گل یخ ( پونک )


اطلاعات آرایشگاه عروس

به گزارش سایت دوشیزه از عروس سرای گل یخ : دیشب تو گوگل وقتی بهترین آرایشگاه زنانه در پونک رو جستجو کردم. وارد یک سایت که معرفی و تبلیغات سالن های زیبایی در تهران انجام میداد شدم . آدرس آرایشگاه گل یخ در پونک، بلوار میرزابابائی رو برداشتم تا به از نزدیک تصاویر میکاپ و شینیون های عروس این سالن را ببینم....
بعد از ورود به سالن آرایش گل یخ برای دیدن آلبوم عروس , به اتاق مدیریت سرکار خانم معظمی رفتم . از توضیحات متوجه شدم , خودشان میکاپ آرتیست سالن هستند . عکس های قبل و بعد عروس ها رابرای تشخیص ظرافت کار و تفاوت ایجاد شده با گریم به من نشان دادند و از من خواستند یکبار هم برای بازدید عروس (شوی عروس) به سالن برگردم .
پکیج های زیبایی عروس سرای گل یخ شامل : میکاپ – شینیون با موی اضافه – مزه – فون بدن – اصلاح – ابرو – رنگ ابرو – رنگ مو – ناخن مصنوعی – ناج و پاکسازی و لایه برداری پوست میشد .
برند آرایشی بکار گرفته در این سالن همگی MAC بود و برای ماندگاری میکاپ هم تضمین دادند اصلا از مواد بی کیفیت استفاده نخواهند کرد .
آرایشگاه عروس گل یخ تا شش عروس در روز میپذیرفتند و این مسئله به من برای تصمیم گیری فرصت بیشتری میداد.آماده شدن هر عروس در این آرایشگاه2 تا 3 ساعت زمان میبرد که این ساعت برای هماهنگی با بقیه کارهای روز عروسی برام مهم بود .
بعد از پرسش در باره تعداد ساقدوش و همراهن , به من گفتند که با هماهنگی قبلی , در تعداد پذیرش همراه مشکلی ندارند .قرار شد بعد از پرداخت بیعانه و رزرو قطعی وقت، جلسه ی مشاوره ایی با میکاپ و شینیون کارم داشته باشم.سایت دوشیزه با بررسی هزینه های آرایشگاه های عروس در پونک،صادقیه،مرزداران،جنت آباد ، مجموعه زیبایی گل یخ را در کلاس قیمت اقتصادی قرارداده است.عروس خانمهایی که به دنبال آرایشگاه عروس قیمت مناسب و معقول در غرب تهران هستند.میتوانند این مرکز زیبایی را در گزینه های خود برای بازدیدعروس قراردهند
درباره نحوه ی بستن قرارداد نیزلازم بود 20 % از کل مبلغ پکیج را بعنوان بیعانه پرداخت کنم و قراردادی از ریز خدماتی که نیاز دارم تهیه شود و برای تسویه , روز عروسی اقدام کنم .
بعد از گرفتن کارت ویزیت آرایشگاه گل یخ وآدرس صفحه ی مجازی میکاپ آرتیست سالن برای مشورت بیشتر از سالن خارج شدم . لیستی از آرایشگاه های خوب در پونک،سردارجنگل،میرزابابایی،شاهین شمالی،ستاری،میدان عدل،جنت آباد شمالی تهیه کردم . از میون اونها اسم آرایشکاه های خوشنام و شناخته شده غرب تهران را گلچین و برای تهیه گزارش در سایت دوشیزه و اطلاع رسانی در هفته های آینده به شما دوستان عزیز ارائه خواهم کرد.


سالن زیبایی عروس و آرایشگاه عروس گل یخ پونک با حضور شادی کرمانی عروس کار شناخته شده و با تجربه ۲۲ سال کار در بهترین سالن های تهران آماده ارائه خدمات به عروس خانم های عزیز به بهترین نحو میباشد.
در آلبوم گل یخ تمامی عکس های عروس بدون روتوش میباشند.
کلیه خدمات با نرخ اتحادیه میباشند.
میکاپ اروپایی لایت و شرقی به همراه پک
انواع مش ها، هایلایت، موی لایت و سان لایت و … با متد های روز
شینیون های اروپایی با موهای اضافه
انواع کوپ و هیرکات تخصصی با براشینگ ژورنالی با ماندگاری بالا
قرینه سازی ابرو با مواد آلمانی و پک شخصی , متناسب با چهره شما
کاشت و اکستنشن مزه
اکستنشن با موهای کاملا طبیعی و کراتینه موهای آسیب دیده
wax صورت بدون جوش
خدمات کامل ناخن با طراحی های حرفه ای
اپیلاسیون در محیطی کاملا بهداشتی
آرایشگاه عروس در پونک تهران
بنفشه معظمی متخصص بعد سازی چهره و گریم عروس
با بهترین متریال مک
یک سوم ، نرخ اتحادیه
کلیه خدمات آرایشی و پیرایشی از 10 درصد تخفیف در این واحد انجام خواهند شد.



تهیه گزارش سالن زیبایی گل یخ : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن زیبایی گل یخ ( پونک )

جهت دریافت آدرس و تلفن سالن آرایش گل یخ در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه گل یخ برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن زیبایی گل یخ ( پونک )؟ از مجموع 0 امتیاز

دسترسی و جای پارک
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد