استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

شیرینی فروشی تستی فلور ( جردن )


اطلاعات شیرینی و کیک

به گزارش سایت دوشیزه از شیرینی تستی فلور:درجستجوی بهترین کیک عروسی در تهران امروز رفته به شیرینی فروشی تیستی فلور در منطقه جردن ،شیرین ترین انتخاب یک عروس می تونه انتخاب کیک عروسی باشه و برای خیلی ها مثل من مهمه که کیک عروسیشون علاوه بر زیبایی طعم و مزه ی خوبی هم داشته باشه .به جز کیک،شیرینی های پذیرایی هم باید زیبا و خوشمزه باشند، البته همه میدونیم که این نوع شیرینی ها تنوع بسیار زیادی دارند که انتخاب اونها به سلیقه افرادو هزینه ای که برای این کار کنار گذاشتند داره. برای انتخاب مدل کیک عروسی هم دو حالت وجود داره که هم میشه کاپ کیک سفارش داد و هم میشه کیک های معمولی یعنی همون کیک های یک تیکه که میتونه یک یا چند طبقه باشه سفارش بدیم . من درجستجو دراینترنت و شبکه اجتماعی و دیدن جدیدترین عکسهای کیک های نامزدی و عروسی تونستم تقریبا نوع دیزاین کیکی را که میخوام سفارش بدم تو ذهنم داشته باشم.
امروز می خوام یکی از کافه شیرینی های خوب تهران رو بهتون معرفی کنم که کیک های عروسی خاص و منحصر به فردی دارند و البته کیک های ایشون طعم های بسیار خوبی علاوه بر ظاهر زیباشون دارند . وقتی به فروشگاه تیستی رفتیم، تا مدل های جدید کیک عروسی رو ببینیم چند طعم مختلف رو برامون آوردن تا امتحان کنیم،واقعا نمیشه گفت کدوم خوب یا بدبود، همه ی طعم ها دوست داشتنی و لذیذ بودند.
این شیرینی فروشی مدرن و خاص توی خیابون میرداماد قرار داره البته اگه خیلی دوست ندارید توی این خیابونهای پر ترافیک شهر تهران به یکی از مسیرهای شلوغ شهر برید میتونید به سایت فروش شیرینی و کیک تیستی برید و سفارشات کیک و شیرینی مراسم بله برون،نامزدی و عروسی خودتون رو به صورت آنلاین ثبت کنید .باید این روبگم که پرسنل خیلی محترمی داره،با اطلاعاتی که ما کسب کردیم شیرینی های پذیرایی معمولا کوچیک تر و متنوع تر هستند و امروزه بیشتر از کوکی های مخصوص عروسی استفاده میشه که خوشبختانه این شیرینی فروشی انواع مختلف و زیبابیی از اونها رو ارائه میدند.
برای کوکی ها طرح و مدل اون با نظر شما انجام میشه برای سفارش بهترین کیک عروسی در تهران ، شما میتونید مدل انتخابی تون رو به قنادی تیستی ببرید یا اینکه از ژورنال های کیک عقد ،توی این شیرینی فروشی مدلی رو برای خودتون انتخاب کنید .حتی میتونید مواد میانی کیک رو هم خودتون انتخاب کنیدو با توجه به چیزهایی که دوست دارید سفارش خودتون رو انجام بدید. با این توضیحات اگر فکر می کنید که اینجا می تونه یه انتخاب خوب برای سفارش و خرید کیک عروسی باشه می تونید از ساعت 10 صبح تا 10 شب به آدرس این شیرین فروشی برید و همه مدل هاشون رو از نزدیک ببنید.
از نظر قیمت ها و هزینه ها میدونید که هزینه ها براساس نوع و وزن کیک یا شیرینی محاسبه میشه. شیرین فروشی Tasty Flour
در کلاس لوکس قنادی های شمال تهران از نظر سایت دوشیزه قرار میگیره . امیدوارم که همه چیز خیلی شیرین ومطابق میل شما پیش بره...



کلمه "قناد" شاید تا چند سال پیش همه رو یاد یک مرد سن و سال دار با کلاه سفید
می انداخت، اما امروز دیگه نمیشه حدس زد که چه کسی و با چه تخصصی داره توی یک کارگاه شیرینی می پزه.
من از بچگی عاشق نقاشی و عروسک سازی و البته پخت و پز بودم و همیشه خلاقیت را به انجام کارهای تکراری ترجیح می دادم.این شد که بعد از فارغ التحصیل شدن از دوره کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی از دانشگاه شهید بهشتی ، بالاخره تصمیم گرفتم که کسب و کار خودم رو مرتبط با علائق همیشگیم راه بندازم و از آنجایی که معتقد بودم انجام کارها به کمک ITهم برای من و هم برای مشتری راحت تره، این سایت را راه اندازی کردم.
به امید اینکه با این کار بتونم لحظه هاتون رو رنگی تر و شیرین تر کنم.
کیک‌های حجمی با طرح و موضوعیت دلخواه، چند وقتی هست که در بین مردم باب شده و هرکس دوست داره برای مناسبتی خاص به سلیقه خودش یکی از این کیک‌های حجمی رو سفارش بده، " شیرینی فروشی تیستی فلور"هم از این دسته قنادی‌ها و یکی از متخصصین این حرفه‌ست و انواع کیک‌های حجمی و کاپ کیک‌های متنوع و رنگارنگ رو با سلیقه شما تهیه می‌کنه.



تجربه امروز : جام جم ؛ هنگامی که برای تعیین سفارش مشغول صحبت با مسئول شیرینی‌فروشی هستید، بدون تردید از شما می‌پرسد روکش کیک را فوندانت می‌خواهید یا کرم‌ کره‌ای؟ برای پاسخ مناسب بهتر است کمی درباره تفاوت این دو گزینه بدانید. به این ترتیب که فوندانت معمولا قیمتی بالاتر از کرم کره‌ای یا همان خامه خودمانی دارد، اما برای تزئین و حالت دادن روی کیک قابل اطمینان‌تر از کرم کره‌ای است.

بنابراین اگر در میان مدل‌های خاص آلبوم فروشگاه یکی را انتخاب کرده‌اید، بهترین گزینه برای شما فوندانت خواهد بود؛ هرچند فروشنده نیز با توجه به تجربه‌ کاری خود، شما را راهنمایی خواهد کرد، اما خودتان می‌توانید با استفاده از این توضیح تصمیم‌گیرنده باشید. لازم به یادآوری است که اگر علاقه‌مند هستید تزئینات کیک شما ظاهری طبیعی داشته باشد، می‌توانید روی حالت‌پذیری و تنوع رنگی فوندانت حساب ویژه ‌باز کنید و کیکی را با گل‌هایی کاملا خوراکی در محل برگزاری مراسم تحویل بگیرید.

این در حالی است که هنوز یک گزینه دیگر برای تزئین یا پوشش کیک مورد نظرتان باقی است. این گزینه را خمیر مارزیپان یا مارسیپان می‌نامند که درواقع خمیری از جنس بادام است. به همین دلیل قیمت بالاتری نسبت به دیگر روکش‌ها خواهد داشت. اگر این نوع پوشش را مد نظر دارید، نباید فراموش کنید قابلیت رنگ‌پذیری در این ماده بسیار محدودتر از فوندانت است، اما طعم و مزه این دو هرگز با یکدیگر قابل مقایسه نیست، به صورتی که مارزیپان طعم و ارزش غذایی بالاتری نسبت به فوندانت دارد.

اطلاعات کاملتری از شیرینی فروشی تیستی فلوردارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش از قنادی تیستی فلور : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس شیرینی فروشی تستی فلور ( جردن )

جهت دریافت آدرس و تلفن شیرینی سرا تیستی فلور در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات بوتیک شیرینی تستی فلور برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به شیرینی فروشی تستی فلور ( جردن )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد