استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

شیرینی فروشی روژان ( بلوار فردوس )


اطلاعات شیرینی و کیک

به گزارش دوشیزه از شیرینی روژان:دیروز به شیرینی فروشی روژان رفتم. این قنادی بزرگ و شیک یکی از پرطرفدارترین شیرین سراهای غرب تهران به حساب می یاد. البته اینو بگم که پرسنل فوق العاده خوش برخوردی داره.
بعد از ورودم به قنادی روژان،از فروشنده خواستم تا ژورنال های کیک های عقد وعروسی رو بهم نشون بدند و بعد از دیدن تک تک مدل های کیک های رنگارنگشون متوجه شدم، مدل هر کیک به وزن لازم برای به دست اومدن مدل کیک داره پس برای سفارش یک کیک مراسم عقد کنان نمی شه قیمت دقیقی رو داد تا زمانی که مدل رو انتخاب کنیم و سپس مواد روکش و میانی اون رو سفارش بدیم . بهترین زمان برای سفارش کیک عقد و عروسی یک هفته قبل از مراسم هست. شما بعد از انتخاب مدل کیک عروسی می تونید مبلغی رو بابت بیعانه پرداخت کنید و مابقی هزینه روز تحویل کیک تسویه کنید.در سایت دوشیزه شیرینی فروشی روژان در منطقه 5 تهران، در کلاس قیمت متوسط قرار میگیره.
اگه شما هم در جستجوی بهترین شیرینی فروشی محله های صادقیه ، کاشانی ، بلوارفردوس هستید حتما به روژان سربزنید .اما در مورد شیرینی های پذیرایی باید بگم که بیشتر سعی کنید از شیرینی های کوچکتر اما متنوع برای پذیرایی سفارش بدید، خدا رو شکر این نوع شیرینی ها الان توی همه قنادی ها موجود هستند ،با تنوع بالا از نظر شکل ظاهر و مزه.
البته اگه با قناد صحبت کنید حتما این نکات رو بهتون توضیح میدن و شما رو راهنمایی میکنند، به هر حال اینم نظر شخصی من بود که خواستم در مورد شیرینی های پذیرایی با شما مطرح کنم ،امیدوارم شما هم با من هم سلیقه باشید.

تجربه امروز : جام جم ؛ اگر شما به دنبال یافتن بهترین گزینه برای کیک مراسم عروسی هستید، بدون تردید این جمله را که می‌گوید این شب فقط یک‌بار در زندگی تکرار می‌شود را شنیده‌اید. بنابراین برای این یک شب خاص باید حسابی دقت داشته باشید تا مبادا کوچک‌ترین خللی در آن وجود داشته باشد، بویژه درباره کیکی که قرار است همه با شادی تکه‌ای از آن را نوش جان کنند.

به هر حال فرقی نیست میان کیک تولد یا کیک مراسم عروسی، آنچه نباید فراموش کنید این است که حداقل قبل از رسیدن تاریخ مورد نظرتان حتما یک کیک شبیه آنچه سفارش داده‌اید را در ابعاد کوچک‌تر از همان شیرینی‌فروشی خریداری کنید تا مزه و نوع کار فروشگاه را خوب در نظر داشته باشید. این اقدام می‌تواند شما را بویژه هنگام انتخاب کیک مراسم عروسی از یک عمر فکر و خیال رهایی دهد.


اطلاعات کاملتری از شیرینی فروشی روژان دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش از قنادی روژان : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس شیرینی فروشی روژان ( بلوار فردوس )

جهت دریافت آدرس و تلفن شیرینی سرا روژان در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات بوتیک شیرینی روژان برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به شیرینی فروشی روژان ( بلوار فردوس )؟ از مجموع 3 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد