استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

شیرینی فروشی لادن ( تجریش )


اطلاعات شیرینی و کیک

به گزارش سایت دوشیزه از شیرینی لادن:کمتر کسی هست که از میدون تجریش به سمت ولی عصر رفته باشه و شیرینی فروشی لادن و ندیده باشه. این شیرینی فروشی یکی از معروف ترین و بزرگ ترین شیرینی فروشی های تهرانه ودرسایت دوشیزه در کلاس لوکس قرار گرفته.
قنادی لادن با سابقه طولانی ، انواع مختلفی از آجیل و شیرینی رو با بهترین کیفیت در اختیار مشتری هاش قرار می ده. فکر می کنم انتخاب شیرینی که برای پذیرایی مهموناست همیشه به عهده بزرگترها بوده و اونا میتونند با تجربه خود بهترین گزینه هارو برای پذیرای انتخاب کنند،اما قسمت شیرینش اینجاست که انتخاب بهترین و زیباترین کیک عقد به عهده خود عروس و داماد هستش.
این روزها مدل های زیبایی برای کیک عقد و یا مراسم نامزدی وجود داره به همین خاطره که قیمت قطعی رو نمی شه برای کیک عقد داد چون قیمت کیک و شیرینی برحسب وزن محاسبه میشوند. من که دوست دارم زیباترین کیک عقد رو داشته باشم،برای همین به همه شیرینی فروشی های خوب تهران می رم و جدیدترین مدل های کیک عقد رو می بینم به شما هم پیشنهاد می کنم این کارو بکنید.
کار سفارش کیک عروسی رو حتما به قنادی های بسپرید که بهشون اعتماد دارید و کاملا امتحان خودشون رو پس داده باشند .علاوه بر اون باید خوشقول تمیز و منظم باشند و حرفه ای باشند .

تجربه امروز : جام جم ؛ حالا که تکلیف ارتفاع و ابعاد کیک مشخص شد، نوبت به انتخاب تزئینات روی کیک رسیده که این موضوع دقیقا به دو بخش مجزا درباره کیک‌های عروسی و کیک‌های مراسم جشن تولد تقسیم‌بندی خواهند شد، چون در مراسم جشن تولد زیاد موضوع رسمی نیست و می‌توان از اشکال هندسی یا نامتقارنی در کیک با تزئینات غیرمتعارف استفاده کرد، اما این موضوع درباره کیک مراسم عروسی کاملا بدون معنی خواهد بود.

بنابراین اگر به دنبال کیک عروسی هستید، فراموش نکنید تزئینات مصنوعی شاید برای شما مناسب‌تر از تزئینات طبیعی باشد، چون استحکام و جلوه خاصی خواهند داشت. گرچه شیرینی‌پزهای حرفه‌ای برای تهیه کیک مراسم عروسی از هر ترفندی برای زیبایی کارشان استفاده خواهند کرد که معمولا ترکیبی از تزئینات مصنوعی و طبیعی است. این در حالی است که بسیاری از شیرینی‌فروشی‌های معروف از پذیرفتن تزئینات با گل طبیعی به دلیل غیربهداشتی بودن خودداری می‌کنند و عواقب احتمالی بعدی را به عهده خودتان خواهند گذاشت.

این شیرینی‌فروشی‌ها با اشاره به قوانین سختگیرانه مسئولان بهداشتی درباره سلامت مصرف‌کنندگان، به گرده‌های گل‌های طبیعی و احتمال ایجاد آلرژی یا حساسیت در برخی افراد اشاره دارند و سعی می‌کنند تا جایی که ممکن است از استفاده از گل‌های طبیعی خودداری کنند. البته نباید فراموش کرد استفاده بیش از حد از رنگ‌های خوراکی برای تزئین کیک نیز می‌تواند دردسرساز باشد.

اطلاعات کاملتری از شیرینی فروشی لادن دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش از قنادی لادن : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه


 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس شیرینی فروشی لادن ( تجریش )

جهت دریافت آدرس و تلفن شیرینی سرا لادن در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات بوتیک شیرینی لادن برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به شیرینی فروشی لادن ( تجریش )؟ از مجموع 3 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد