استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

مزون نازنین (میرداماد)


اطلاعات مزون عروس

به گزارش دوشیزه از مزون نازنین:
شرح فعالیت : مزون لباس عروس
مدیریت مزون نازنین: زهرا فوائدی
محدوده مزون نازنین: منطقه 3 تهران
شماره تلفن مزون نازنین:
آدرس مزون نازنین:  میدان محسنی (میدان مادر)، نبش خیابان وزیری پور
سایت مزون نازنین:
اینستاگرام مزون نازنین:
تلگرام مزون نازنین:
نمونه کار مزون نازنین:

قابلیت مزون عروس

مزون نازنین از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را با مدیریت خانم زهرا فوائدی در رشته های تخصصی طراحی و دوخت لباس عروس، نامزدی و مجلسی آغاز نمود، از آن زمان تا کنون همیشه هدف اصلی و اولیه خود را جلب رضایت و تامین خواسته ی مشتریان خود قرار داده است؛ در طی این سالها علاوه بر کسب تجربیات فراوان و کاربردی، همواره همت خود را در دستیابی و به کارگیری دانش به روز و مدرن طراحی، برش و دوخت متمرکز نموده است و از برترین متدها و ابزار روز دنیا استفاده نموده است. به کار گیری هنر و صنعت در طراحی و استفاده از بهترین مواد مصرفی بهترین نتایج و سوابق را در رزومه و تاریخچه کاری این مزون به بار آورده است.

این مزون مفتخر است که از برترین تیم های متخصص، حرفه ای و خلاق درهمه زمینه های طراحی، برش و دوخت بهره میبرد و این امر به همراه مدیریت شایسته، علمی و نظارت همه جانبه ی خانم فوائدی که بر استفاده از ابزار مدرن، طراحی با کیفیت و خدمات عالی تاکید و تمرکز دارند، باعث شده است که مزون نازنین پیوسته در جلب رضایت مشتریان خود سربلند باشد.

درعین حال با وجود بهره مندی از دانش گسترده و به روز طراحی و امکانِ دادن پیشنهاد و مشاوره به مشتریان خود متناسب با چهره، اندام، سن، بودجه و … آنان، این مزون همواره و نهایتا سلیقه وخواست مشتریان خود را در الویت قرار داده و توانایی خود را در محقق ساختن آنچه که در رویاهای دور و دراز مشتریان اش وجود دارد، به اثبات رسانده است. به عبارتی این مزون از طریق ارتباط و همکاری دوستانه و نزدیک با مشتریان خود علاوه بر رضایت ایشان، سربلندی خود را نیز محقق ساخته است.
علاوه بر اینها مزون نازنین در زمینه طراحی و اجرای سفره عقد نیز دارای سوابق و تجارب ارزشمندی است وبرای جلب نظر مشتریان خود همواره خلاقانه ترین طرح ها را ارائه داده است …

یش از ۳۰ سال اعتبار و تجربه ی ما ضامن اعتماد شماست
و به امید تحقق اهداف والای ما در جهت تأمین نیازهای شما


مزون عروس نازنین با بیش از 30 سال سابقه جزء مزون های شمال تهران در محدوده میرداماد (و سیدخندان) می باشد. مزون نازنین دارای خدمات طراحی و دوخت و اجاره لباس عروس، لباس نامزدی، لباس حنابندان، لباس مجلسی و لباس شب است.

مزون نازنین
طراحی و دوخت لباس عروس شما توسط پرسنلی مجرب و با تجربه
زیباترین و متفاوت ترین لباس عروس را با مزون نازنین تجربه کنید.


مزون عروس نازنین در سال تاسیس شده است. این مزون با جدیدترین و بروزترین مدل های لباس عروس، پذیرای شما عزیزان خواهد بود. مدیریت مزون عروس نازنین بر عهده زهرا فوائدی می باشد. در ادامه می توانید با مشخصات و امکانات این مجموعه آشنا شوید.

مزون عروس نازنین از مزون های خوب در شمان تهران در محدوده میرداماد می باشد.

این مزون دارای بیش از ۳ دهه سابقه درخشان در طراحی و دوخت انواع لباس های مجلسی از جمله لباس عروس, لباس نامزدی و… است.

مزون نازنین از سال ۱۳۶۰ با مدیریت خانم زهرا فوائدی شروع به فعالیت کرده است.

تمام تلاش این مزون جهت جلب رضایت و تامین خواسته ی مشتریان بوده که در طول سالهای فعالیت این مزون و با کسب تجربه های کارآمد به ثمر رسیده است.

از ویژگی های این مزون میتوان به تلاش جهت دستیابی به و به کارگیری دانش روز و مدرن در طراحی لباس عروس، لباس نامزدی و مجلسی برش و دوخت متمرکز کرده است و در این راه از برترین متدها و ابزارهای روز دنیا استفاده نموده است.

شما می توانید با خیالی آسوده برای انتخاب لباس عروسی و لباس مناسب خود با مزون عروس نازنین اعتماد کنید.

از مزون های خوب در شمال پایتخت، بایستی به مزون نازنین اشاره کرد که بیش از ۳ دهه سابقه  فعالیت داشته و زیر نظر  زهرا فوائدی فعالیت دارد.



معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس مزون نازنین (میرداماد)

جهت دریافت آدرس و تلفن مزون لباس نامزدی و عروس نازنین-میدان محسنی در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات مزون لباس نازنین-میرداماد برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مزون نازنین (میرداماد)؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد