استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

میکاپ آرتیست مریم رئوف ( زعفرانیه )


اطلاعات آرایشگاه عروس

به گزارش دوشیزه از میکاپ آرتیست مریم رئوف : همه ما برامون جالب و جذابه بدونیم اکثر هنرمندان و افراد مشهور به کدوم آرایشگاه ها مراجعه میکنند . در گزارش این هفته قصد داریم یکی از معروفترین سالن های زیبایی زعفرانیه که مقصد اکثر هنرپیشه های زن ایرانیست را به شما معرفی کنیم
سرکار خانم مریم رئوف دارای مدارک معتبر زیبایی و گریم از کمپانی های mac (کانادا ) و نشــان رسمــی (پلاتین) لـورآل فـرانسه . آرایشگاه مریم رئوف تنها سالن زیبایی بانوان در ایران است که موفق به کسب تندیس مشتری مداری از وزارت صنایع معدن و تجارت برای 3 سال متوالی در ایران شده است . همچنین ایشان تنها نماینده تجاری خدمات زیبایی و مد در اتاق بازرگانی ایران است .از دیگر افتخارات میکاپ آرتیست مریم رئوف برگزیده شدن در همایش بزرگ مد و لباس در تهران است .
سالن تخصصی و vip عروس مریم رئوف که در خیابان زعفرانیه محدوده شمال تهران قرار دارد با جمع آوری کادری با تجربه و متخصص که بالاترین سطح دوره های آرایشگاهی رو گذارنده اند ، همواره بهترین خدمات آرایشی و زیبایی را به بانوان تهرانی ارائه میدهند
عروس سرای مریم رئوف که برترین برند آرایشی ویژه بانوان در ایران است . با سالن بزرگ و شیک با تجهیزات کاملا حرفه ای و بهترین محصولات میتواند تضمین آرامش ، زیبایی و تخصص را در روز مراسم به نوعروس های عزیز هدیه دهد . برای دیدن نمونه کارهای عروس مریم رئوف ، بازدید های عروس های واقعی و حضور در فستیوال های ( شوی عروس ) آرایشگاه مریم رئوف در زعفرانیه با تماس و هماهنگی با مدیریت این آرایشگاه خوب در شمال تهران نسبت به رزرو نوبت خود اقدام فرمایید
کارشناسان سایت دوشیزه در لیست پرعروس ترین آرایشگاه های تهران ، با توجه به قیمت پکیج های ارائه شده توسط این سالن های آرایشی برای خدمات عروس ، تصمیم گرفتند مجموعه بزرگ زیبایی بانوان مریم رئوف را در کلاس قیمت متوسط دسته بندی خود قرار دهند . این دسته بندی ها بر اساس کیفیت ارائه خدمات نیست بلکه در مقایسه قیمت آرایشگاه های عروس در ایران تهیه شده است
اولین انتخاب اکثر نو عروس ها برای آرایش موهایشان زمانی که موهای بلند دارند، شینیون است. شینیون موهایتان را به فرم‌های متنوع جمع کرده و ثابت نگه می‌دارد.
شینیون کاریست بسیار هنری که نیاز به تخصص و تجربه عملی فراوانی دارد.متخصصین شینیون عروس در سالن زیبایی مریم رئوف، ابتدا با توجه به صورت، فرم سر، مدل کوتاهی مو، حجم مو، مدل لباس و نوع مراسم ( پاتختی - حنابندان - نامزدی و عروس ) به مراجعین عزیز کمک می‌کنند تا زیباترین مدل را انتخاب کرده و شیک‌ترین موی عروس را داشته باشند.

گریم و میکاپ
ماندگاری آرایش عروس و انجام آن با اصول صحیح نه‌تنها شخص را زیبا و خوش سیرت نشان می‌دهد، بلکه باعث افزایش اعتماد به نفس او در روز عروسی شده تا این روز مهم با شکوه هرچه بیشتر انجام بگیرد. آرایش صحیح همچنین به پوست و سلامت شما لطمه وارد نمی‌کند و شما را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهد.

آرایش روز عروسی
مشاور زیبایی و میکاپ آرتیست سالن زیبایی مریم رئوف طی جلسه مشاوره‌ای که با عروس خود دارد سلایق و نقطه نظرات عروس را ثبت نموده و حتی به رویاهایی که در نوجوانی هر دختری از عروس برای خود در سر می پروراند توجه می‌نماید و با بررسی استایل عروس و داماد طراحی ویژه ایی برای میکاپ روز عروسی در نظر گرفته و با این طراحی زیبایهای عروس را پررنگتر و با گریم اشکالات را از بین می‌برد و معصومیت و ملاحت عروس را دوچندان می‌نماید. سلیقه عروس و تخصص ما نتیجه آرایش روز عروسی خواهد بود آرایشی که بعد از گذشت سالها زیبایی خود را داشته باشید و رویاهای عروس را به واقعیت برساند و خاطره‌ای بسیار خوش را در ذهن عروس و داماد ثبت نماید.

آرایش پاتختی
یکی دیگر از سنت‌های ایرانی مراسم پایتختی است که روز بعد از عروسی معمولاً خانم‌ها برای هدیه دادن به عروس، مهمانی برپا می‌کنند. مریم رئوف برای این مراسم آرایشی را در نظر خواهد گرفت تا شادی و خوشحالی عروس به زیبایی دیده شود.

آرایش اسپرت
عروس خانم‌ها برای قبل از عروسی روزی را برای عکاسی با لباس‌های اسپرت در نظر می‌گیرند که خاطراتی از دوران نامزدی و قبل از عروسی را داشته باشند. سالن زیبایی مریم رئوف برای به یادماندنی شدن این روز، روش خاصی را دارد. به این صورت که عروس خانم‌ها طی جلسات مشاوره‌ای که دارند تمایلایت خود را برای داشتن عکس‌هایی خاص با مشاور زیبایی این موسسه در میان می‌گذارند و با در نظر گرفتن این تمایلات مشاورین مریم رئوف طراحی مناسبی با سلیقه و استایل عروس و داماد برایشان در نظر می‌گیرد. گریمور و استایلیست مریم رئوف در آن روز عروس و داماد را همراهی نموده و با طراحی‌های خاص کمک می‌کنند عکس‌هایی خاص و ژورنالی داشته باشند و این روز و خاطرات برایشان فراموش‌نشدنی باشد.
در سالن زیبایی مریم رئوف اکستنشن مژه عروس با دو روش کلاسیک Classic و والیوم Russian Volume توسط متخصص و مربی اکستنشن مژه از برترین مرکز تخصصی ملبورن-استرالیا Lash Design Studios انجام میشود.

کاشت ناخن
موسسه زیبایی مریم رئوف، کار پودر آکریلیک و کاشت ناخن را با همکاری متخصصان خبره و با استفاده از بهترین مواد آمریکایی و فاقد هرگونه سم MMI انجام می‌دهد. همچنین در انجام بهتر و زیباتر این عمل توجه به رنگ پوست دست و صدف ناخن بسیار مهم است تا کاشت ناخن با ظاهری طبیعی انجام بگیرد که این مهم به خوبی در سالن زیبایی مریم رئوف اجرا می‌شود.
پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید ناخن‌هایی زیباتر داشته باشید، با کارشناسانِ ناخنِ مریم رئوف مشورت کنید.


در ادامه مشاورین ما در لیست آرایشگاه های زنانه منطقه زعفرانیه قرار است به آرایشگاه ستاره ها ( الهام موسوی ) نزدیک زعفرانیه ، سالن آرایش سوسن عطری محدوده زعفرانیه ، سالن زیبایی سیرکل منطقه زعفرانیه ، عروس سرای نیلوفر آبی محله زعفرانیه ، آرایشگاه زنانه شری سمت زعفرانیه ، آرایشگاه بانوان لالیک منطقه یک ، آرایشگاه عروس آنا حوالی زعفرانیه ، آرایشگاه خوب زنانه شمیر سمت شمال تهران، آرایشگاه خوب عروس آفرینا منطقه شمال تهران ، آرایشگاه عالی الیماس نزدیک میدان الف ، آرایشگاه معروف زنانه رز نزدیک ولنجک ، سالن عروس مریم پرور ، آرایشگاه درجه یک سیمین ، سالن آرایش زنانه ال بیوتی ، آرایشگاه مشهور ندا هوشمند ، آرایشگاه معتبر زنانه الف ، مرکز آرایش و زیبایی الماس ، سالن تخصصی عروس ویکتوریا ، آرایشگاه مژه با میکاپ کارخوب عروس ، آرایشگاه گلناز مراجعه کنند تا آدرس و تلفن سالن های آرایشی عروس منطقه زعفرانیه را در سایت دوشیزه منتشر کنند



تهیه گزارش میکاپ کار عروس مریم رئوف : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه




 

قابلیت آرایشگاه عروس

سالن زیبایی مریم رئوف در لیست ما به عنوان یکی از بهترین آرایشگاه‌های تهران قرار دارد و کمتر کسی است که در تهران این سالن زیبایی را نشناسد. این سالن علاوه بر ارائه خدمات VIP از محصولات اورجینال لورآل فرانسه نیز استفاده می‌کند. خدمات عروس این آرایشگاه با استفاده از جدیدترین متدهای روز اروپا هر سلیقه ای را در بر می‌گیرد. سالن زیبایی «مریم رئوف» برای اولین بار در ایران در همایش مشتری مداری که برگزاری آن در سالن همایش‌های صدا و سیما بود تندیس مشتری مداری را دریافت کرد.


خدمات مشتری: اکستنشن مژه، گریم و میکاپ، صافی دائمی‌ مو و کراتینه، دیزاین مو، رنگ مو و‌هایلایت، خدمات ناخن، میکروپیگمینشن، اکستنشن با موی طبیعی، بوتاکس مو


خدمات VIP عروس

خدمات عروس زیبایی مریم رئوف شامل مشاوره و قرار داد شفاف با عروس است و پس از آن مبلغ اضافه دریافت نمی‌گردد، هماهنگی‌های کامل قبل از عروسی توسط تیم مشاوران و طبق سلایق و علایق عروس، تضمین ثبات و دوام آرایش عروس، عضویت در باشگاه عروسان سالن زیبایی مریم رئوف و استفاده از خدمات رایگان و تخفیف‌دار برای این مشتریان در مناسبت‌های مختلف می‌باشد.
ارائه با کیفیت ترین خدمات آرایشی، رنگ مو و آرایش عروس در تهران.

بهترین میکاپ آرتیست ها و هیر استالیرهای حرفه ای با سال ها تجربه در سالن مریم رئوف.

سالـــن دارنـــده نشــان رسمــی (پلاتین) لـورآل فـرانسه
نمایـــنده تجــاری خدمـــات زیبــایی در اتـاق بـازرگــانی
دارنــده تندیس رضایت منــدی مشتـری در ۳سال پیــاپـی
دارنــــده تـنـــدیـــس جشـــنـــواره بــرنـــد از ایـران
کلیه خدمات زیبایی با بالاترین سطح کیفــیت
و محصولات اورجینال لـورآل فـرانــســـه
کلیه خدمات فوق تخصصی عروس با جدیدترین متد روز اروپا

آموزشگاه آرایشگری مریم رئوف در محله‌ی زعفرانیه‌ی شهر تهران قرار دارد. این آموزشگاه با 10 سال تجربه‌ی تخصصی در حوزه‌ی آرایش و پیرایش و زیبایی در خدمت هنرجویان عزیز می‌باشد. آرایشگری به‌عنوان حرفه‌ای که با گذر زمان، هرچند کوتاه، دچار تغییر و تحول اساسی می‌شود شناخته‌شده است.
این تغییر و دگرگونی نه‌تنها گریبانگیر سبک و سیاق آرایش می‌شود، بلکه به سراغ تکنیک‌ها، تجهیزات و مواد مورداستفاده هم می‌رود. در این زمانه آموزش این حرفه با توجه به تغییرات فراوان نیازمند به‌روز بودن و هم‌جهت شدن با تغییرات این حرفه در جهان است. برجسته‌ترین ویژگی آموزشگاه آرایشگری مریم رئوف همین به‌روز بودن و تطابق روش‌های آموزش این مرکز با تکنیک‌های جهانی ا‌ست.
مدیریت این آموزشگاه همواره تلاش می‌کند با کادر و مدرسین مجرب، دانش به‌روز و روش‌های نوین جهانی، بالاترین سطح کیفیت و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. کسب عناوین متعدد مدیریتی و خدماتی نشان از موفقیت در این راه دارد.
کادر آموزشی این مجموعه با رعایت تمامی اصول حرفه‌ای و با سال‌ها تجربه و حسن استفاده از این تجارب و با گذراندن بالاترین سطح آموزش‌ها همواره در تلاش هستند بهترین خدمات و مشاوره را به مراجعین خود ارائه دهند. این مؤسسه با اخذ نشان‌ها و گواهینامه‌های رسمی از مراجع معتبر بین‌المللی این اطمینان را به هنرجویان خود می‌دهد که بهترین را انتخاب کرده‌اند.

سالن زیبایی مریم رئوف در تهران با مدیریت سرکار خانم رئوف آماده ارائه کلیه خدمات زیبایی از جمله گریم، میکاپ و شینیون تخصصی بوده که بواسطه تجربیات ارزشمند خود در خدمات زیبایی، بهترین ها را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

آرایشگاه مریم رئوف با 10 سال سابقه حرفه ای در زمینه آرایش عروس مشغول به فعالیت می باشد. سالن زیبایی مریم رئوف با دارا بودن کادری مجرب، دانش بروز و تکنیک های جهانی سعی در ارائه بالاترین سطح کیفیت و خدمات را دارد. مدیریت ارایشگاه مریم رئوف موفق به کسب تندیس رضایتمندی مشتریان در سالهای 90 و 91، تندیس کارآفرین موفق سال 95، تندیس جشنواره برند ایران، نماینده تجاری خدمات زیبایی در اتاق بازرگانی، نشان رسمی (پلاتین) لورآل فرانسه و گواهینامه سامر خوزامی شده است. آرایشگاه مریم ریوف دارای خدمات زیبایی شامل خدمات VIP عروس، گریم و میکاپ، خدمات دیزاین مو شامل شینیون، براشینگ و بافت مو، رنگ و مش و لایت، کراتینه و اکستنشن مو، هیرکات، خدمات مژه و ابرو، خدمات ناخن و بوتاکس (کراستاس و ترمیم مو) می باشد.



با نگاهی به تصاویر آرایشگاه مریم رئوف متوجه می شوید که برخی از مشتریان این آرایشگاه، هنرمندان زن می باشد. از ویژگی های مثبت سالن زیبایی مریم رئوف می توان به خدمات آرایش عالی عروس با متد اروپایی، نمایندگی و بهره گیری از برند مرغوب لورآل فرانسه، رفتار مودبانه پرسنل اشاره نمود. سطح قیمتی ارایشگاه مریم رئوف در محدوده متوسط به بالاست و با سطح خدمات، متناسب است.

سالن VIP زیبایی وعروس - مریم رئوف -

 

با 10 سال تجربه تخصصی در حوزه آرایش و پیرایش و زیبایی همواره تلاش می کند با کادر مجرب، دانش به روز و تکنیک های جهانی، بالاترین سطح کیفیت و خدمات را به مشتریان دوست داشتنی خود ارائه دهد. کسب عناوین متعدد مدیریتی و خدماتی نشان از همین امرست، اولویت ما همیشه کیفیت و حال خوب مشتریانمان است.


کادر متخصص سالن مریم رئوف با سالها تجربه و گذراندن بالاترین سطح آموزشها همواره مشاور و همیار شما عزیزان هستند.


افتخارات ما کم نیست

افتخار ما شمائید ...


در این وب سایت جدا از نمونه کارها و خدمات سالن در بخش بلاگ شما می توانید بیش از هزاران خبر،مقاله،پرسش و پاسخ مختلفی در حوزه های میکاپ،زیبایی ، سلامت، سبک زندگی بانوان،مدهای روز و .... را دنبال کنید.
این مقاله ها و اخبار کاملا انحصاری و توسط تیم سردبیری تهیه، تنظیم و ترجمه می شود.

سالن VIP زیبایی و عروس سرکار خانم مریم رئوف واقع در زعفرانیه با 10 سال تجربه تخصصی در حوزه میکاپ و زیبایی، دارنـــده نشــان رسمــی (پلاتین) لـورآل فـرانسه می باشند. کسب عناوین متعدد مدیریتی و خدماتی نشان از همین امر است


آرایشگاه مریم ریوف دارای خدمات زیبایی شامل خدمات VIP عروس، گریم و میکاپ، خدمات دیزاین مو شامل شینیون، براشینگ و بافت مو، رنگ و مش و لایت، کراتینه و اکستنشن مو، هیرکات، خدمات مژه و ابرو، خدمات ناخن و بوتاکس (کراستاس و ترمیم مو) می باشد.


سالن زیبایی لوکس مریم رئوف - سالن VIP (سالن فوق تخصص لوکس زیبایی و عروس) - سالن دارنده نشان رسمی (پلاتین) لورآل فرانسه

نماینده تجاری خدمات زیبایی در اتاق بازرگانی و دارنده تندیس رضایت مندی مشتری در 3 سال پیاپی

دارنده تندیس جشنواره برندز ایران

کلیه خدمات عروس و زیبایی با بالاترین سطح کیفیت و محصولات لورآل فرانسه

سالن vip زیبایی و عروس مریم رئوف حدود 10 سال است در حوزه پیرایش و آرایش تلاش میکند که بهترین کادر بزرگ آرایشی را ارائه دهد.این سالن که دارنده لیسانس پلاتینیوم از برند اورآل است. (این لیسانس نشانگر سالن برگزیده کمپانی اورال است)، یکی از تخصصی ترین و شناخته‌شده ترین مراکز آرایشی نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان است و همه‌روزه پذیرای تعداد کثیری از هنرمندان  و افراد صاحب نام برای انجام امور آرایشی‌شان است. در ادامه با عملکرد این سالن آشنا می‌شویم.


یکی از مراکز معتبر و با سابقه در زمینه آرایش و زیبایی در کشور، سالن زیبایی مریم رئوف است. این سالن زیر نظر مریم رئوف، میکاپ آرتیست خوشنام و با سابقه ایرانی اداره می‌شود. او و همکارانش به واسطه سال‌ها تجربه کاری و نیز طی‌کردن دوره‌های آموزشی ویژه زیر نظر کارشناسان بزرگ‌ترین برند‌های آرایشی و زیبایی آمریکا و اروپا، در حال حاضر خدمات کم‌نظیری در زمینه آرایش مو ارائه می‌کنند.

آن‌چه سالن زیبایی مریم رئوف را از سایر مراکز متمایز می‌کند، استفاده از محصولات بهترین برند‌های معتبر جهان و ارائه خدمات با کیفیت و استاندارد بین‌المللی و متناسب با فرهنگ و روحیه بانوان ایرانی است. در ادامه با ما همراه باشید تا با خدمات ویژه سالن زیبایی مریم رئوف در زمینه آرایش مو آشنا شویم.


با ۱۰ سال تجربه تخصصی در حوزه آرایش و پیرایش و زیبایی همواره تلاش می کند با کادر مجرب، دانش به روز و تکنیک های جهانی، بالاترین سطح کیفیت و خدمات را به مشتریان دوست داشتنی خود ارائه دهد. کسب عناوین متعدد مدیریتی و خدماتی نشان از همین امرست، اولویت ما همیشه کیفیت و حال خوب مشتریانمان است.

این مجموعه واقع در (زعفرانیه) خیابان مقدس اردبیلی، خیابان ب، کوچه هشتم، پلاک۳ ، طبقه اول است. با 10 سال تجربه تخصصی در حوزه آرایش و پیرایش و زیبایی همواره تلاش می کند با کادر مجرب، دانش به روز و تکنیک های جهانی، بالاترین سطح کیفیت و خدمات را به مشتریان دوست داشتنی خود ارائه دهد. کسب عناوین متعدد مدیریتی و خدماتی نشان از همین امر است، اولویت ما همیشه کیفیت و حال خوب مشتریانمان است. کادر متخصص سالن مریم رئوف با سالها تجربه و گذراندن بالاترین سطح آموزشها همواره مشاور و همیار شما عزیزان هستند. خدمات عروس در این مجموعه، شامل اکستنشن مژه، کراتینه، بوتاکس، گریم، خدمات ناخن، کراتیه و ... می باشد. کلیه خدمات زیبایی در این سالن با بالاترین سطح کیفــیت و محصولات اورجینال لـورآل فـرانــســـه کلیه خدمات فوق تخصصی عروس با جدیدترین متد روز اروپا ارئه می شود.

از افتخارات این سالـــن، دارنـــده بودن نشــان رسمــی (پلاتین) لـورآل فـرانسه ومی باشد علاوه بر آن  نمایـــنده تجــاری خدمـــات زیبــایی در اتـاق بـازرگــانی است از جمله دارنــده تندیس رضایت منــدی مشتـری در 3سال پیــاپـی در کنار تـنـــدیـــس جشـــنـــواره بــرنـــد از ایـران است.

این مجموعه دارای کلاس های متعددی در زمینه آموزش گریم و اکستنشن می باشد که توسط سر کار خانم مریم رئوف، برنده تندیس کارآفرین موفق در سال 95  ارائه می شود.

این مجموعه واقع در تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان ب، بن بست هشتم، پلاک 3، طبقه اول .خدمات متعددی در این مجموعه از جمله کراستاس و ویتامینه مو علاوه بر هایلایت ، شینیون و خدمات ناخن ارائه میشود.



معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس میکاپ آرتیست مریم رئوف ( زعفرانیه )

جهت دریافت آدرس و تلفن سالن آرایش مریم رئوف در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه مریم رئوف برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به میکاپ آرتیست مریم رئوف ( زعفرانیه )؟ از مجموع 6 امتیاز

دسترسی و جای پارک
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد