استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

گل فروشی میرداماد-09129410059


اطلاعات گل و ماشین

قابلیت گل و ماشین

بهترین گل فروشی میرداماد
ارسال گل برای خیابان میرداماد
سفارش گل بلوار میرداماد
گل فروشی آنلاین میدان مادر
گل فروشی اینترنتی میدان محسنی
تحویل گل در میرداماد
آدرس گل فروشی میرداماد
تلفن گل فروشی میرداماد 09129410059
سایت گل فروشی میرداماد www.delflower.com
اینستاگرام گل فروشی میرداماد
گل فروشی شبانه روزی میرداماد
گل فروشی 24 ساعته میرداماد
فرستادن گل برای میرداماد

گل فروشی محله میرداماد از شمال تا قلهک، از جنوب تا بزرگراه همت، از غرب تا خیابان ولیعصر و از شرق تا خیابان شریعتی را در برمیگیرد.بهترین گل فروشی بلوار میرداماد یعنی بلوار اصلی محله، محدوده‌ای میان خیابان شریعتی و بزرگراه مدرس را در برگرفته است. گل فروشی آنلاین میرداماد در منطقه ۳ شهرداری تهران واقع شده و در دستهٔ محله‌های شمالی تهران قرار می‌گیرد.همان‌طور که میدانید، محله داودیه یا میرداماد با بزرگراه‌ها و مناطق مهم شهر تهران در منطقه ۳ هم‌مرز است.سفارش گل برای بلوار میرداماد از وسط این محله می‌گذرد و از خیابان شریعتی تا خیابان ولیعصر (عج) امتداد دارد. از مرزهای مهم محله هم می‌توان به خیابان ظفر در شمال و بزرگراه شهید حقانی در جنوب اشاره کرد.مگر می‌شود به این محله بروید و از ارسال گل برای میدان مادر میرداماد سخنی نشنوید؟ این میدان یکی از میدان‌های بسیار مهم تهران است و نام قدیمی آن میدان محسنی بود. مجسمه (نرگس عاشقان) از سال ۱۳۷۳ در این میدان نصب شده است. از خیابان‌های بسیار مهم این محله می‌توان به خیابان‌های زیر اشاره کرد.خیابان میرداماد در منطقه 3 تهران واقع شده‌است و از محله ونک عبور می‌کند. خیابان میرداماد یکی از معابر اصلی محله ونک در تهران می‌باشد. این خیابان از خیابان‌های مهم شهر تهران می‌باشد و مکان‌های مهمی مانند موزه پول در آن واقع شده‌اند.خرید آنلاین گل خیابان میرداماد محله ونک به معابر مهمی مانند ولیعصر، پل میرداماد، شهید اکبر نجفی و همچنین دفینه متصل گردیده است.خرید اینترنتی گل خیابان میرداماد در منطقه 3 تهران واقع شده‌است و از محله‌های حسینیه ارشاد - قبا و میرداماد عبور می‌کند. خیابان میرداماد یکی از معابر اصلی این محلات در تهران می‌باشد. این خیابان از خیابان‌های مهم شهر تهران می‌باشد و مکان‌های مهمی مانند اداره کل امور مالیاتی شمال تهران ساختمان شهدای گمنام، بانک ملی ایران اداره کل ضمانتهای ارزی، پلیس +10، اداره ثبت اسناد و املاک قلهک، شرکت نفت پارس، اداره امور مالیاتی شمال شهر تهران، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران، مجمع کارآفرینان ایران، کانون بانکهای خصوصی و بانک ملی ایران اداره کل خارجه در آن واقع شده‌اند.
خیابان میرداماد به معابر مهمی مانند جاده قدیم شمیران، شریعتی، پل میرداماد، کنارگذر میرداماد، نسا، رودبار غربی، تبریزیان، سنجابی، شاه نظری، رودبار شرقی، وزیری پور، دکتر مصدق شمالی و همچنین رازان شمالی متصل گردیده است.

    جردن
    مصدق (نفت سابق)
    ظفر
    فرید افشار
    بلوار مینا

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس گل فروشی میرداماد-09129410059

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به گل فروشی میرداماد-09129410059؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد