استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

گلفروشی باختر ( سعادت آباد )


اطلاعات گل و ماشین

به گزارش سایت دوشیزه از گلفروشی باختر:چند روز پیش به مجتمع گل باختر در خیابان سروغربی رفتیم تا نمونه کار های جدید دیزاین گلشون رو ببینیم، همینطور که میدونید این مرکز یکی از فروشگاه های فروش دسته گل و اجاره ماشین عروس درغرب تهران است که در کلاس لوکس از نظر سایت دوشیزه قرار گرفته .
وارد مسیر مربوطه که بشید تابلوی بزرگ و ویترین گل باختر جلب توجه میکنه، مدیر مجموعه باختر، آقای بسیار خوش برخورد و محترمی هستن و تمام توضیحات لازم رو به ما دادن این گل فروشی خیلی مدرن ،به روز و بزرگ هست، که می شه گفت یکی از بهترین گل فروشی های سمت غرب است. تنوع گل ها و دیزاین و طراحی گل توی این فروشگاه قابل توجه بود و واز الماس و مروارید و امکانات دیگه ای برای زیبا تر شدن طراحی هاشون استفاده کرده بودن که به نظر من خیلی خاص و تجملاتی بودند.
ماشین های پورشه ، BENZ ،کروک، BMW، , سوناتا ، سانتافه ، اسپورتیجtجنسیس , اپتیما،انواع ماشینهای قدیمی مثل بنز کالسکه ای، کادیلاک کروک , شورولت،دوج،فورد،لیموزین،اپل …و غیره رو هم برای اجاره دارند که اجاره های اونها ساعتی محاسبه می شه و بستگی به مدل ماشین داره.اگر دوست داشته باشید می تونید برای انتخاب مدل دسته گل هم از خودشون مشاوره بگیریدو یا این که عکس انتخابی رو با خودتون ببرید و سفارش بدید . امیدوارم که در هر صورت بهترین ها براتون اتفاق بیوفته .

مجتمع خدماتي گل باختر از سال 1386 با هدف ارائه انواع گل هاي تزييني و خدمات گل آرايي در شهر كرج و تهران آغاز به كار نمود.
ارائه به روزترين مدلها با قيمت مناسب و در كوتاه‌ترين زمان به مشتريان باعت شده تا اين مجتمع در زماني كوتاه به خوبي شناخته شده و مورد توجه مشتريان قرار بگيرد.
ويژگي منحصر به فرد اين مجتمع قابليت توليد انواع گل هاي تزييني است و همين امر موجب شده تا گل ها با قيمت مناسب نسبت به ديگر فروشگاه‌هاي مشابه ارائه شود.
همچنين اجاره اتومبيل هاي مختلف با توجه سليقه و انتخاب مشتريان از ديگر امكانات مجتمع خدماتي گل باختر مي‌باشد.


اطلاعات کاملتری ازگلفروشی باختر دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش گل فروشی باختر: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

قابلیت گل و ماشین

معرفی مدیریت

سبد گل مناسب ختم سبد گل مراسم ختم قیمت سبد گل ختم سبد گل مجلس ختم سبد گل برای مراسم ختم سبد گل برای مجلس ختم مدل سبد گل برای ختم قیمت سبد گل مراسم ختم انواع سبد گل مراسم ختم سبد گل خینه سبد گل برای ختم قیمت سبد گل برای ختم سبد گل کوچک برای مراسم ختم سبد گل شیرینی خوری افغانی سبد گل شیرینی خوری سبد خینه تکه گل سیب گل فاتحه دست سبد گل جهت تسلیت خرید سبد گل ختم سفارش سبد گل برای ختم سبد گل مخصوص ختم مدل گل فاتحه دست

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

مشاهده کامل نظرات »

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس گلفروشی باختر ( سعادت آباد )

جهت دریافت آدرس و تلفن فروشگاه گل باختر در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات نمایشگاه گل باختر برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به گلفروشی باختر ( سعادت آباد )؟ از مجموع 10 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
9%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد